Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• OensBK
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Troels Bech raus. Det er bare så dårligt arbejde fra hans side. Han burde om nogen vide hvem han har ansat.

Kæmpe klovn der nu er ved at smadre klubben for 4. gang.
    Synes man skal slå lidt koldt vand i blodet her. Hvis man kigger helt nøgternt på det, så har AZ været den vitaminindsprøjtning, der har været brug for efter oprykningen. Synes vi har fået rigtigt meget ud af hans ansættelse på meget kort tid. Vi har fået noget kant og har (trods nedadgående formkurve) gjort os selv relevante i det segment af ligaens hierarki, man har kunne forvente vi skulle være en del af igen. Det var aldrig en langsigtet strategi at have ham som træner, så at man skifter kurs nu og går efter noget mere bæredygtigt på sigt, synes jeg er fornuftigt nok.

Hvis vi havde skulle leve op til AZs krav og jagtet succes på helt kort sigt, havde vi drevet rovdrift på økonomien, hentet endnu flere udlændinge og dermed risikeret at stå med et rigtigt stort problem om et år eller to. Det har vi prøvet før, og det har mange klubber før os bevist ikke er en sund måde at drive en klub på. Og klubben har på intet tidspunkt sagt, at budgettet ville blive øget fra sidste sæson - de har faktisk været tydelige om det modsatte.

Klubben tager ansvar og kontrol over situation ved at fyre AZ i stedet for at lade toget løbe helt af sporet inden AZ selv sikkert ville trække stikket på et endnu mere kritisk tidspunkt.

Det helt store problem for tydeligvist rigtigt mange er klubbens kommunikation.

Hvis vi tidligere har været i tvivl om, hvorfor klubben ikke har ville melde mere konkrete målsætninger ud, så ved vi det i hvert fald nu. Alt, som i ALT, der rører sig i og omkring OB (kampe, transfers, træningsbaner, stadion, kommunikation mm.) holdes op mod, at man har sagt, at man går efter top 6 i denne sæson. Hvert ord bliver vendt og drejet og brugt tilbage mod klubben. Jeg siger ikke, der er noget galt med det - sådan skal det være i en klub med stor opbakning. Men jeg synes det bliver en smule unuanceret engang imellem. Hvis folk havde forventet, at vi hentede 4-5 klassesignings a la Falk og Arp, så har man ikke lyttet godt nok efter de meldinger, der har været om budgettet for i år.

Med en ny træner og et par nye signings, kan vi sagtens blande os i top 6-kampen. Særligt hvis vi får en lidt mere normal superliga, hvor det ikke er FCK vi skal kæmpe om den sidste plads med, men i stedet the usual suspects, hvor vi må forvente at have bedre odds for at være konkurrencedygtige. Og så er sammenhængen mellem klubbens udmeldte ambition, og de beslutninger der træffes, ikke så himmelråbende usammenhængende som mange får det til at lyde som.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg

Tror man skal tage det for gode varer når de skriver:

"»Timingen er sjældent optimal for den her type beslutninger, men vi kan og vil ikke gå på kompromis med vores identitet og den kurs, som er sat for klubben. Som organisation er vi afhængige af sammenhængskraften, og det slid, der har været på den, har ikke været foreneligt med de ambitioner, der ligger foran OB«, lyder det fra sportsdirektør Troels Bech."
    Det er et sindssygt afslørende citat for TB.

Den identitet og kurs gik man jo åbenlyst allerede på kompromis med sidste sommer, da man ansatte Zorniger. Vi kunne alle forudse, at det ville blive sprængfarligt med Zorniger og det ville være noget der sled på omgivelserne, og TB har af alle mennesker vidst præcist hvad man fik efter flere års samarbejde.

Det er århundredets amatøransættelse og tilsvarende forklaring af en fyring. Hvordan skal man have tillid til fremtidige ansættelser efter sådan en forløb?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Skal de forståes at spillere har vendt tomlen ned fordi Zorniger var træner?
    Som jeg hører det ja. Men er ikke sikker på den
    Er mere sikker på at vi har misset et par forlængelser pga ham

Leave a comment:

• Jesper G
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Hvis det er sandt, at spillere har takket nej til OB, og at forlængelser ikke er lykkedes p.g.a.Zorniger, er det vel også på tide at sige tak for denne gang, og tak for det, som han trods alt er lykkedes med?
    Normalt skal man passe på med at læse for meget mellem linjerne, men hvis man lige ser hvad Ejdum sagde (eller rettere ikke sagde) da han smuttede, så synes jeg det er ret klart:
    "Jeg vil gerne sige tak til alle ungdomstrænere og mennesker der har hjulpet mig i min tid i OB, og også en stor tak til fansene der altid har haft min ryg, slutter han."
    Det er næppe tilfældigt, at han vælger at fremhæve ungdomstrænerne kun.

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Hvis det er sandt, at spillere har takket nej til OB, og at forlængelser ikke er lykkedes p.g.a.Zorniger, er det vel også på tide at sige tak for denne gang, og tak for det, som han trods alt er lykkedes med?

Leave a comment:

Working...
X