hva så - kan TB og Jimmy ikke arbejde på mere end en transfer af gangen? De har også fortjent en puster ovenpå det vanvittige tempo de sætter nede i ådalen...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg kan sgu meget godt lide TB. Men umiddelbart er han ikke sin løn værd, pt.
Står det mellem ham og Alex (han får jo nok også nok af tomme ord på et tidspunkt) så vælger jeg sidstnævnte. Han har det der skal til for at rykke os. Det har Troels ikke. Ejerkredsen har jo meldt offentligt ud at vi sigter højere. Det kan de jo for helvede ikke uden at vide at der investeres nok rent økonomisk.
- Likes 2
Comment
-
Der er godt nok dommedags stemning herinde efterhånden.
Ja det går langsomt, men overvej hvor gode transfers vi har lavet under TB og med Zorninger i klubben.
Og hvor relativt få svipsere der har været.
Jeg ville da også ønske at vi havde holdet på plads nu.
Men vil 100 gange hellere vente og få spillere på Kante, Arp, Ganaus, Topi (han ser klasse ud) niveau.
End hvad vi ellers har hentet de sidste 15 år.
- Likes 5
Comment
-
Men altså, nu spørger jeg nok dumt - hvordan kan Troels rykke os hvor vi gerne vil hen, hvis han ikke får de rette midler at gøre det med, og skal sælge før han får noget brugbart at købe ind?Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægJeg kan sgu meget godt lide TB. Men umiddelbart er han ikke sin løn værd, pt.
Står det mellem ham og Alex (han får jo nok også nok af tomme ord på et tidspunkt) så vælger jeg sidstnævnte. Han har det der skal til for at rykke os. Det har Troels ikke. Ejerkredsen har jo meldt offentligt ud at vi sigter højere. Det kan de jo for helvede ikke uden at vide at der investeres nok rent økonomisk.
Forstår udmærket folks frustrationer, og er også selv frustreret, men vi ved jo ikke 100% hvordan det foregår. Om Troels har et stramt budget, og samtidig skal hente spillere der er stærkere end at spille for OB, men samtidig få spillere ind tidligt? Så er balancen jo svær at ramme.
Jeg er meget sikker på de arbejder i næsten døgndrift, og arbejder på mange heste på en gang, men hvis Troels’ vilkår er svære - så gør det jo det meget vanskeligt for ham, at gøre alle tilfredse.
Lad os se om et par uger, hvor vi ligger i tabellen, og om hvad eller hvem vi har hentet.
- Likes 4
Comment
-
Top 6 er meldt - bærendende spillere er solgt med et minimum af indkøb, uden markante kvali indkøb så er Zor væk til vinter og vi kigger ind i en nedrykning- vores konkurrenter forstærker sig og TB mumler videre i ligegyldighed og tavshed..gu fanden er der dommedags stemningOprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægDer er godt nok dommedags stemning herinde efterhånden.
Ja det går langsomt, men overvej hvor gode transfers vi har lavet under TB og med Zorninger i klubben.
Men vil 100 gange hellere vente og få spillere på Kante, Arp, Ganaus, Topi (han ser klasse ud) niveau.
- Likes 2
Comment
-
der er bare ingen garanti for at du får det niveau spillere ind, eller nok af dem. Vi nærmer os vel at man skal til at signe ca 1½ (måske mere) spiller om ugen hvis man skal nå i mål - forstærkninger plus erstatninger.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægDer er godt nok dommedags stemning herinde efterhånden.
Og imellemtiden kan du have sat hele sæsonen over styr. Og det er jo ikke fordi man så kan sige man er klar til næste sæson, for der bliver der også solgt profiler og skal hentes erstatninger.
- Likes 1
Comment
-
Altså der er 5 uger til luk. Du forventer simpelthen at vi henter 7-8 spillere?Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
der er bare ingen garanti for at du får det niveau spillere ind, eller nok af dem. Vi nærmer os vel at man skal til at signe ca 1½ (måske mere) spiller om ugen hvis man skal nå i mål - forstærkninger plus erstatninger.
Og imellemtiden kan du have sat hele sæsonen over styr. Og det er jo ikke fordi man så kan sige man er klar til næste sæson, for der bliver der også solgt profiler og skal hentes erstatninger.
Comment
-
blev der ikke snakket 3-4 forstærkninger plus erstatninger for dem der smutter? Pt har vi vel fået en reel forstærkning og en 1:1 erstatning, så ja der mangler en hel delOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Altså der er 5 uger til luk. Du forventer simpelthen at vi henter 7-8 spillere?
- Likes 1
Comment
-
Jeg ved ikke lige hvordan regnestykket kommer til at se ud. Men der er 24 i truppen pt og der kommer måske 2-3 mere ud inden vinduet lukkerOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
blev der ikke snakket 3-4 forstærkninger plus erstatninger for dem der smutter? Pt har vi vel fået en reel forstærkning og en 1:1 erstatning, så ja der mangler en hel del
Så jeg tænker 3-4 ind. Tænker de går efter en trup på 25 spillere
- Likes 1
Comment
-
men selv hvis vi sætter det i den lave ende; 4-5 spillere ind så har de altså ganske travlt - deres nuværende tempo taget i betragtning.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Altså der er 5 uger til luk. Du forventer simpelthen at vi henter 7-8 spillere?
Julius må vi regne med skal videre - så to stoppere. VB bør virkelig være et punkt hvor man skal styrkes, så +1 der.
Ejdum var en bærende spiller - bør han ikke også erstattes?
Grot regner vi vel også alle med skal videre - så her mangler også en erstatning.
De kan ikke blive ved med at forsøge liiige at fedte sig igennem på en 6. plads, det har fejlet gang på gang. Truppen skal styrkes hvis man vil med i den bedste halvdel
- Likes 1
Comment
-
askou og Grot tænker jeg da er videre inden vinduet lukker (eller efter hvis man er nødt til at ophæve Grots kontrakt) Og så mener jeg fortsat man har for mange unge inde centralt, de får ikke noget spilletid og hvis man tror på dem så bør man da forsøge at få dem videre på et lejeophold.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg ved ikke lige hvordan regnestykket kommer til at se ud. Men der er 24 i truppen pt og der kommer måske 2-3 mere ud inden vinduet lukker
Så jeg tænker 3-4 ind. Tænker de går efter en trup på 25 spillere
Comment
-
Men vi har så også en ejer der til et sponsor arrangement har råbt op om at vi skal angribe Top 6 samt være en fast del af det, det kan han sgu heller ikke bare gøre uden at vi skruer op økonomisk også. TB har jo ikke flere penge at gøre med end NT og EA giver hamOprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
Top 6 er meldt - bærendende spillere er solgt med et minimum af indkøb, uden markante kvali indkøb så er Zor væk til vinter og vi kigger ind i en nedrykning- vores konkurrenter forstærker sig og TB mumler videre i ligegyldighed og tavshed..gu fanden er der dommedags stemning
- Likes 1
Comment
-
Mener du også spillere der ikke er blevet forlænget f.eks. Grubbe og Trybull m.fl. . Det er vel kun Ejdum der reelt har kunne kalde sig fast starter med Yaya som ok tæt på. Vi er, ser det ud til, forstærket med Topi og Ejdum er måske en svækkelse men er når alle midtbanespillere er klar er han vel til at undvære, og når Askou er klar er største udfordring vel vb. Samlet set ser jeg ikke holdet (start11) for stærkt svækket, men top6 kræver forstærkning. Det er et "delikat" job for TB og Jimmy at få de rigtige ind, og der selvf. ingen garantier for at det bliver en succesOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
blev der ikke snakket 3-4 forstærkninger plus erstatninger for dem der smutter? Pt har vi vel fået en reel forstærkning og en 1:1 erstatning, så ja der mangler en hel del
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Altså det lyder som at vi går ud fra at kvantitet = at vi bliver bedre/styrket. Jeg vælger at se det sådan herOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
men selv hvis vi sætter det i den lave ende; 4-5 spillere ind så har de altså ganske travlt - deres nuværende tempo taget i betragtning.
Julius må vi regne med skal videre - så to stoppere. VB bør virkelig være et punkt hvor man skal styrkes, så +1 der.
Ejdum var en bærende spiller - bør han ikke også erstattes?
Grot regner vi vel også alle med skal videre - så her mangler også en erstatning.
De kan ikke blive ved med at forsøge liiige at fedte sig igennem på en 6. plads, det har fejlet gang på gang. Truppen skal styrkes hvis man vil med i den bedste halvdel
1) Julius ud og 1 virkelig god stopper ind. Så har vi Gomez,Yttergård og den nye der kæmper om det med McCoy som backup hvis det går helt galt
2) Grot ud og 1 angriber ind. Det tror jeg også sker. Rygterne svirrer ihverfald omkring de leder efter en
3) Ejdum er vel erstattet af Keskinen. Vi har Ouedraogo,Falk,Fiete,Keskinen,Anssi og Bonde(og WMC når han er klar) til de 4 pladser samt et par unge. Men finder de noget guld skal de selvfølgelig gå efter ham.
4) Jeg vil også rigtig gerne have en venstreback ind. Jeg er bare i tvivl om det sker. Jeg håber
Så derfor regner jeg med 3-4 spillere ind. Men håber da på mere. Jeg vil hellere have 3-4 rigtig gode end 6-7 som er mere tvivlsomme fordi økonomien skal strækkes ud
Comment
-
Og TB har samme budget som sidste år. Så det er svært at se dem hente flere helt vildt dyre spillereOprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
Men vi har så også en ejer der til et sponsor arrangement har råbt op om at vi skal angribe Top 6 samt være en fast del af det, det kan han sgu heller ikke bare gøre uden at vi skruer op økonomisk også. TB har jo ikke flere penge at gøre med end NT og EA giver ham
Comment
Comment