Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Gad vide hvor langt nede vi er på listen med Yttergaard ?
    Jeg tænker at vi er et stykke nede. Van Dijk har jo været nævnt tidligere

Men tænker vi gik efter 2 stk og har nu nok lidt mere at skyde med til den næste da Yttergård nok hverken har sprunget løn eller transferbudgettet

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og det bliver også afsløret i SFÅ at man har forhandlet med Frederik Roslyng fra Holstein Kiel. Men han er jo så blevet knæskadet fornyligt og har måske ødelagt deres planer og gjort at de var nødsaget til at handle på Yttergård
    Gad vide hvor langt nede vi er på listen med Yttergaard ?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Køb eller leje af Roslyng? For han havde været et fremragende køb. Har hørt at hans potentiale skulle være rigtigt stort. Undrer mig hvis Kiel har været villige til at slippe ham.
    Sagde de ikke. Men det er jo yderst sjældent at OB lejer nogen.
    Og de sagde også kun at der var kontakt/forhandlinger. Ikke om det var noget der var tæt på eller kunne lade sig gøre

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Og det bliver også afsløret i SFÅ at man har forhandlet med Frederik Roslyng fra Holstein Kiel. Men han er jo så blevet knæskadet fornyligt og har måske ødelagt deres planer og gjort at de var nødsaget til at handle på Yttergård
    Køb eller leje af Roslyng? For han havde været et fremragende køb. Har hørt at hans potentiale skulle være rigtigt stort. Undrer mig hvis Kiel har været villige til at slippe ham.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Syntes det lyder lidt som at man ved noget omkring Grot i SFÅ regi

De hentyder ihverfald at han slet ikke er skadet og at der foregår et spil lige nu mellem ham og klubben. Og at han har spillet sin sidste kamp for OB som jeg også hørte tidligere. Men syntes det er tydeligt at de har hørt nogle historier der ikke er offentlige.
    Så mon ikke det lugter lidt af en ophævelse lige før lukketid. I så fald kan det da godt være at man skulle geninvestere hans lønkroner i en ny angriber
    Jeg tror, at de færreste tænker, at Grot reelt er skadet.

Leave a comment:

Working...
X