Da der ikke findes pålidelige rygter, har jeg fået Chatgpt til at lave en “Watch-liste” ud fra det kriterium, at spillerne skal passe til spillestil og primært skal komme fra Skandinavien og Tyskland. Her er hvad den kom op med:
Min “Top 15 Watchlist” til OB
Disse spillere er ikke nødvendigvis rygtet til OB, men de matcher klubbens rekrutteringsprofil og Zornigers spillestil.
- Finland
Leo Walta – central midtbane
Santeri Haarala – kant
Casper Terho – kant/angriber
- Sverige
Isak Alemayehu
Adrian Edqvist
Noah Shamoun
Melker Widell
- Norge
Daniel Lysgård
Vetle Walle Egeli
Sondre Ørjasæter
- Tyskland
Mika Baur
Julian Hettwer
Tim Rossmann
Fisnik Asllani (hvis en lejeaftale bliver mulig)
- Danmark
Mikkel Bro Hansen
Jeg ved, det er tyndt, men min utålmodighed er snart opbrugt :-)
Det er altid dejligt betryggende lige at få vidnesbyrd om, at robotterne nok ikke kommer og overtager det hele lige foreløbigt, når de udpeger en spiller som et emne for OB, der scorede 10 mål og 9 assists for Hoffenheim sidste sæson og som har afvist et skifte til Dortmund og Leipzig, fordi han satser på at Barcelona vil købe ham som afløser for ham der lige har afgjort VM-finalen.
Da der ikke findes pålidelige rygter, har jeg fået Chatgpt til at lave en “Watch-liste” ud fra det kriterium, at spillerne skal passe til spillestil og primært skal komme fra Skandinavien og Tyskland. Her er hvad den kom op med:
Min “Top 15 Watchlist” til OB
Disse spillere er ikke nødvendigvis rygtet til OB, men de matcher klubbens rekrutteringsprofil og Zornigers spillestil.
- Finland
Leo Walta – central midtbane
Santeri Haarala – kant
Casper Terho – kant/angriber
- Sverige
Isak Alemayehu
Adrian Edqvist
Noah Shamoun
Melker Widell
- Norge
Daniel Lysgård
Vetle Walle Egeli
Sondre Ørjasæter
- Tyskland
Mika Baur
Julian Hettwer
Tim Rossmann
Fisnik Asllani (hvis en lejeaftale bliver mulig)
- Danmark
Mikkel Bro Hansen
Jeg ved, det er tyndt, men min utålmodighed er snart opbrugt :-)
Leave a comment: