Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Altså...

Jeg synes det er en god stigning. Han var vigtig for FCN og nær toppen af Tippeligaen.

Hvor andre havde forventet noget bedre, forventede jeg måske mere det gik op i spin og tomme løfter.

Dette er da noget kvalitet.
    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Skal ramme næste niveau

Han har før peget på, at OB ønsker spillere, der egentlig føler sig for gode til at spille for OB, fordi klubben har brug for reelle forstærkninger, der kan løfte holdet. Det er stadig ambitionen.

- Vores kontrakter varer mere end et år, det kan nemt være 3-4-års kontrakter, og så skal spillerne jo også kunne være med på det næste niveau, som vi stiler efter at ramme. Så vi kan ikke bare ansætte til siden i niveau; vi skal ansætte opad, fastslår sportsdirektøren, der også forventer, at klubben kan sige farvel til spillere inden transfervinduets lukning.

Er der skiftet transferstrategi? Med Yttergård og især Therkildsen begynder noget da at tyde på det
      tror det handler om hvor mange der faktisk skal hentes ind - talenterne fra akademiet er ikke klar endnu så man er også nød til at bringe ikke alt for dyre trup / breddespillere ind. Det vil nok være min læsning lidt endnu - til vi har nogle flere signings at forholde os til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Kasseret i Rosenborg, kasseret i Lillestrøm. Er det virkelig en hylde man tror kan bringe os videre?
        Fcn fans siger han er flink, men langsom og for dårlig til Fcn.

Det er typisk TB taler ham helt vildt op. Det gjorde han jo også med Therkildsen.
        Tror han vi er dumme eller blinde.
        Gør han det? Jeg synes da det er en rimelig afmålt præsentation. Han bliver mest beskrevet som en, der tilfører stabilitet og gør dem omkring ham gode. Men altså, havde du forventet han ville sige, at når nu ikke vi kunne få de gode spillere vi gerne ville have, måtte vi nøjes med ham her?

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
          Altså...

Jeg synes det er en god stigning. Han var vigtig for FCN og nær toppen af Tippeligaen.

Hvor andre havde forventet noget bedre, forventede jeg måske mere det gik op i spin og tomme løfter.

Dette er da noget kvalitet.
          Han var så vigtig for Nordsjælland, så de først lejede ham ud til en bundklub i Holland, hvorefter de lod ham gå på fri transfer

Comment

Kasseret i Rosenborg, kasseret i Lillestrøm. Er det virkelig en hylde man tror kan bringe os videre?

Det er typisk TB taler ham helt vildt op. Det gjorde han jo også med Therkildsen.
            Kasseret i Lillestrøm? Så må det være sket indenfor de sidste 5 dage, hvor han startede inde for dem

Comment

Endnu et Nagel nulbon’s fund ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Han var så vigtig for Nordsjælland, så de først lejede ham ud til en bundklub i Holland, hvorefter de lod ham gå på fri transfer
                Altså med det samme! Så dårlig var han! Efter kun.....73 kampe!

Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Altså med det samme! Så dårlig var han! Efter kun.....73 kampe!
                  Han blev jo hentet som ret ung. Efter de havde givet ham en del chancer, og prøvet på at udvikle ham, fandt de jo tydeligvis ud af at han ikke var ret god. Hvis du efter Nordsjælland ender i Willem II og Rosenborg, så har du ikke været vurderet særlig højt
                  Last edited by Wessels er en mur; i dag, 11:40.

Comment

Hvis vi antager vi er nogenlunde på Bürgy niveau og han dækker de to pladser til venstre i forsvaret, så giver det lidt ro på nu og her, men der skal jo ske mere inden vinduet lukker.

Tror Ulrik kommer til at spille centralt til en start, men jeg bliver ikke chokeret, hvis han lige pludselig befinder sig i kamp med Adam om venstre back. Tror (naivt) på, at vi må have nogen højt profilerede venstre centerbacks på listen, nu har vi kigget i 3 vinduer, kunne jo være det lykkedes den 2. september.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tror det handler om hvor mange der faktisk skal hentes ind - talenterne fra akademiet er ikke klar endnu så man er også nød til at bringe ikke alt for dyre trup / breddespillere ind. Det vil nok være min læsning lidt endnu - til vi har nogle flere signings at forholde os til.
                      Jeg forstår det faktisk godt, nogle gange er man jo nødt til at hente noget bredde ind, det er helt fair. Det jeg har sværere ved at forstå er, hvorfor TB har haft så travlt med at sige, at spillere fra lavere niveau ikke er interessante, og at der skal hentes spillere fra højere niveau der næsten føler sig for gode til OB, som om at man ikke også kan finde dygtige spillere i mindre klubber.

Og når der så som nu skal hentes noget bredde (håber jeg det er tiltænkt som) ind, så i stedet for at hente en 22 årig spiller fra en mindre klub, som man potentielt kan udvikle til måske at blive en profil en dag, så henter man i stedet nogle spillere, hvis niveau er til midten er den norske række, hvilket svarer til bund Superliga, og som er omkring de 30 år og dermed aldrig bliver andet end bredde. Der må da findes noget mere perspektivrigt derude, som man kan bruge sine spilleminutter på.

Comment

Når vi har talt Maxsø og andre i den kaliber, så er det her umiddelbart næste niveau.
                        umiddelbart en spiller, der kontinuerligt har spillet fast i son klubber de seneste 7 år. Senest nok kasseret i Rosenborg, som også er i en turbolent tid som klub.
                        spillede fast i Lillestrøm indtil d 18. Juli, så i hvert fald en spiller, som er i form og bør kunne træde direkte ind, hvis ikke i morgen, så fra næste runde.
                        Forhåbentlig en lederskikkelse, som kan gribe taktstokken i bagerste række.

velkommen til klubben i hvert fald!

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Jeg forstår det faktisk godt, nogle gange er man jo nødt til at hente noget bredde ind, det er helt fair. Det jeg har sværere ved at forstå er, hvorfor TB har haft så travlt med at sige, at spillere fra lavere niveau ikke er interessante, og at der skal hentes spillere fra højere niveau der næsten føler sig for gode til OB, som om at man ikke også kan finde dygtige spillere i mindre klubber.

Og når der så som nu skal hentes noget bredde (håber jeg det er tiltænkt som) ind, så i stedet for at hente en 22 årig spiller fra en mindre klub, som man potentielt kan udvikle til måske at blive en profil en dag, så henter man i stedet nogle spillere, hvis niveau er til midten er den norske række, hvilket svarer til bund Superliga, og som er omkring de 30 år og dermed aldrig bliver andet end bredde. Der må da findes noget mere perspektivrigt derude, som man kan bruge sine spilleminutter på.
                          Generelt giver jeg ikke meget for TBs kommunikation. Men en tanke er da at det kan ses som noget man kan gemme sig lidt bag, en undskyldning. "vi kigger efter spillere der ikke nødvendigvis vil OB - så kan det tage længere tid"

Yngre bredde spillere - jeg tror de er for dyre hvis de bare er i nærheden af at have kvalitet vi kan bruge (selv om det skulle være til bredden) eller også er de niveau mæsigt for tæt på vores egne talenter - og så giver det ingen mening at hente dem ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Når vi har talt Maxsø og andre i den kaliber, så er det her umiddelbart næste niveau.
                            umiddelbart en spiller, der kontinuerligt har spillet fast i son klubber de seneste 7 år. Senest nok kasseret i Rosenborg, som også er i en turbolent tid som klub.
                            spillede fast i Lillestrøm indtil d 18. Juli, så i hvert fald en spiller, som er i form og bør kunne træde direkte ind, hvis ikke i morgen, så fra næste runde.
                            Forhåbentlig en lederskikkelse, som kan gribe taktstokken i bagerste række.

velkommen til klubben i hvert fald!
                            Attached Files
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Han blev jo hentet som ret ung. Efter de havde givet ham en del chancer, og prøvet på at udvikle ham, fandt de jo tydeligvis ud af at han ikke var ret god. Hvis du efter Nordsjælland ender i Willem II og Rosenborg, så har du ikke været vurderet særlig højt
                              Ja, 3.5 år som fast mand, og den med mest spilletid i perioden(bortset fra målmanden) Det var bare chancer han fik
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Forstår ikke folk ser Rosenborg som en ringere klub eller lavere niveau end OB. Har folk helt glemt at vi var i 1. Division for 10 minutter siden?

Hvis 275 kampe i Superligaen, Eliteserien, Æresdivisionen, europæiske kampe og pokalkampe ikke er nok for os, så har folk urealistiske forventninger.

Comment

Working...
                                X