Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
    Man ved bare at de intet kommer i denne uge ,det vil jo forstyrre fokus på kampen imorgen.....hvor er det bare enormt frustrerende
    Nej og det er jo lidt noget fis, hvis vi snakker central forsvarsspiller. Peter Therkildsen ved jo godt han ikke er købt til at starte inde der.

Men vi håber på weekenden så og der kan jo komme et lille rygte. Topi var jo også rygtet inden det skete.

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
      Man ved bare at de intet kommer i denne uge ,det vil jo forstyrre fokus på kampen imorgen.....hvor er det bare enormt frustrerende
      Jeg tror der gør

Comment

Ledelsen i OB leverer et produkt, og så længe folk betaler for det, så bliver der ikke lavet om på det. OB er blevet en bundklub, hvor man sælger de bedste spillere til højest bydende. Jeg bryder mig ikke om tankegangen. Men det er bare en forretning uden sportslige ambitioner. God sæson i bunden - det kan være at en spiller shiner, så han kan indbringe lidt småpenge

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Jeg tror der gør
          Vigtig viden eller ligegyldig info?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Vigtig viden eller ligegyldig info?
            Vigtig viden

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Nej og det er jo lidt noget fis, hvis vi snakker central forsvarsspiller. Peter Therkildsen ved jo godt han ikke er købt til at starte inde der.

Men vi håber på weekenden så og der kan jo komme et lille rygte. Topi var jo også rygtet inden det skete.
              Jeg tænker heller ikke der kommer en før kampen (håber dog). Det er alt for sent ift. hvis vedkommende skulle starte. Men jeg tror ikke de holder noget tilbage til efter weekenden fordi det ville forstyrre. Jo før jo bedre.

Comment

Vigtig viden
                Fedt mand. Håber du har ret. Men det får næppe indflydelse på truppen til i morgen tænker jeg

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Ledelsen i OB leverer et produkt, og så længe folk betaler for det, så bliver der ikke lavet om på det. OB er blevet en bundklub, hvor man sælger de bedste spillere til højest bydende. Jeg bryder mig ikke om tankegangen. Men det er bare en forretning uden sportslige ambitioner. God sæson i bunden - det kan være at en spiller shiner, så han kan indbringe lidt småpenge
                  Tillykke, du lever fuldt ud op til dit profilnavn ;-)

Comment

Vigtig viden
                    Har du ikke lidt mere at fortælle?

Comment

Teaser ob for en ny spiller på Facebook lige nu eller er det bare endnu en trøje reklame

Comment

Så sker der noget i forsvaret!! Men hvem

Comment

Mathias Rasmussen?

Comment

Altså… Jeg synes måske det ligner Ulrik Yttergård..?

Men idk.

Comment

De teaser bare for udvidet sponsorat med Sparekassen Danmark :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Mathias Rasmussen?
                                Tror jeg ikke det er

Comment

Working...
                                X