Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
I går var det dansepartnere … der er noget der virker uforløst hos dig :-D det er for sjov ..Last edited by Plum; i dag, 15:49."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
-
Vi køber hverken indeks 90 eller indeks 100 spillere .. de vil jo koste det samme som den indeks 90 spiller vi sælger.Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg... Hvad så hvis indeks 90 spilleren ikke gider OB for de penge vi har ? Og det samme med indeks 80 og 70 spilleren. Og nej svaret kender vi jo ikke, men jeg synes det er hårdt at dømme Troels på det han ikke har gjort, når vi ikke kender forudsætningerne.
Enig, det ser pt. Ikke lovende ud, men synes da at vi skal gøre hvad vi kan for at bevare optimismen, når vi nu ikke har nogen anelse om hvad de har at arbejde med - både ift. Økonomi og tiltrækningskraft.
Vi køber i bedste fald en indeks 75 spiller som vi håber kan spille sig i indeks 95 på det rigtige hold med den rigtige indstilling før vi er “tvunget” til at sælge dem.
Derfor det handler om at få vores talenter opnår indeks 60-65 og de bedste tilbage rykke hurtigt til indeks 80.
Der er jo en grund til at vi henter spillere i ”ringere” lande og ligaer, de stærkere ligaer som Holland og Tyskland henter spillere i SL og de stærkeste lande henter spillere i landende under sig.
Så er der måske 5 klubber der henter det ypperste ..
Der er undtagelser som når FCK eller FCM henter en dansk landsholdspiller (der står i stampe) eller når FCN sælger en af deres vilde talenter til top5 lande men det er vist det der bekræfter reglen."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Hvilket indeks er/var Arp, Ishmahily og Ganaus?Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Vi køber hverken indeks 90 eller indeks 100 spillere .. de vil jo koste det samme som den indeks 90 spiller vi sælger.
Vi køber i bedste fald en indeks 75 spiller som vi håber kan spille sig i indeks 95 på det rigtige hold med den rigtige indstilling før vi er “tvunget” til at sælge dem.
Derfor det handler om at få vores talenter opnår indeks 60-65 og de bedste tilbage rykke hurtigt til indeks 80.
Der er jo en grund til at vi henter spillere i ”ringere” lande og ligaer, de stærkere ligaer som Holland og Tyskland henter spillere i SL og de stærkeste lande henter spillere i landende under sig.
Der er undtagelser som når FCK eller FCM henter en dansk landsholdspiller (der står i stampe) eller når FCN sælger en af deres vilde talenter til top5 lande men det er vist det der bekræfter reglen.
Comment
-
Ja, jeg synes at du panikker lidt før lukketid, og det er der ikke grund til - for en klub som OB er det helt normalt at det tager sin tid før at 'det nye hold' er satOprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Synes du min panik er ubegrundet?
Fiete og Ganaus kom gennem AZ kendskab og har med garanti ikke været den samme screeningsproces igennem som den OB foretager nu. Ismahily var uden tvivl ikke førstevalget for OB, han tikker 0 bokse af dem som OB har stillet op. Niemiec handlede i høj grad om at styrke konkurrencen - og han har nok taget mest tid.
Det tror jeg ikke på kommer til at ske, det har OB ikke økonomi til
Det handler ikke om økonomi, det handler om usikkerheder og forfængelighed.
Det med spillerhandlerne er jo spekulationer, det er helt i orden, men synes ikke at det er baseret på fakta, så det ser vi forskelligt på
Comment
-
Det er vel ikke pointen hvilket niveau en given spiller er på. Det handlede vel mere om en sammenligning af unavngivne spilleres niveau. Altså at det indeks niveau (om det så hedder 100 eller 60) vi pt. Leder efter, ikke ser ud til at "gide" os. Og at vi så nu vil kunne vælge at hente 10-20 (eller lavere) indeks point under det niveau vi leder efter, eller at have is i maven og håbe at vi kan hente på et højere indeks niveau.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Vi køber hverken indeks 90 eller indeks 100 spillere .. de vil jo koste det samme som den indeks 90 spiller vi sælger.
Der er undtagelser som når FCK eller FCM henter en dansk landsholdspiller (der står i stampe) eller når FCN sælger en af deres vilde talenter til top5 lande men det er vist det der bekræfter reglen.
Det er klart at der jo er nogle salgs evner hos sportsdirektøren der har noget at sige ift. At lokke spillere til, men jeg tænker også det har en grænse. Hvis Kirkeskov eksempelvis er den bedste venstre back vi pt. Kan lokke til, så foretrækker jeg "is i maven".Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
https://fyens.dk/ob/ob-s-klubejer-og...erskabsspilletOprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Nok ikke. Men det overrasker mig alligevel at NT efter sigende har meldt det ud. Han har normalt “gemt” sig bag ved sportsdirektøren så længe jeg kan huske tilbage.
Sort på hvidt, er det der er at forholde sig til. Kald det panik. Det er ikke os der formulerer målsætningen.Last edited by sinus; i dag, 19:29.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
De var i hvert fald ikke indeks 90-100 i de klubber de kom fra men man jo set at de kunne blive til noget godt i OB men jeg forstår din pointe.Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Hvilket indeks er/var Arp, Ishmahily og Ganaus?
Det var vel også mere for at illustrere at hvis OB kan hente en lige så god spiller som Askou i Tyskland til en billigere pris, hvorfor gør den klub der køber Askou så ikke bare det .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Enig til et hvis punkt for når sæsonen starter skal vi skulle kunne stille med 18 fuldgode spillere ..Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
Det er vel ikke pointen hvilket niveau en given spiller er på. Det handlede vel mere om en sammenligning af unavngivne spilleres niveau. Altså at det indeks niveau (om det så hedder 100 eller 60) vi pt. Leder efter, ikke ser ud til at "gide" os. Og at vi så nu vil kunne vælge at hente 10-20 (eller lavere) indeks point under det niveau vi leder efter, eller at have is i maven og håbe at vi kan hente på et højere indeks niveau.
Det er klart at der jo er nogle salgs evner hos sportsdirektøren der har noget at sige ift. At lokke spillere til, men jeg tænker også det har en grænse. Hvis Kirkeskov eksempelvis er den bedste venstre back vi pt. Kan lokke til, så foretrækker jeg "is i maven".
Om det så betyder at man hiver et par U19 spillere op fremfor at hente nogle der er marginalt bedre til en markant ringere økonomi kan så blive udfaldet .. men så har man også fejlet et sted .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Kan ikke læse artiklen men “tro på” er noget vi gør i kirken om søndagen.Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
https://fyens.dk/ob/ob-s-klubejer-og...erskabsspillet
Sort på hvidt, er det der er at forholde sig til. Kald det panik. Det er ikke os der formulerer målsætningen.
Tro, håb og kærlighed gør det ikke alene - der skal også hårdt arbejde til, både på og udenfor banen ..
Men fint at der ikke er nogen tvivl eller rysten på hånden - opgaven er klar."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Hvornår er panikken så velbegrundet?Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Ja, jeg synes at du panikker lidt før lukketid, og det er der ikke grund til - for en klub som OB er det helt normalt at det tager sin tid før at 'det nye hold' er sat
Det med spillerhandlerne er jo spekulationer, det er helt i orden, men synes ikke at det er baseret på fakta, så det ser vi forskelligt på
Vi ligger ud med 2 kampe mod direkte konkurrenter, hvor den ene ikke har solgt deres stjernespiller endnu og hvor det andet har mistet deres træner og deres 6er.
De må anses at være foran på point, vi har hentet én spiller, solgt/ikke forlænget med 8-9 spillere og vælter os i skader.
Det er min optik ikke panik før lukketid, men panik i god tid.
- Likes 2
Comment
-
Der står ikke andet end det de har sagt siden sidste sæson sluttede. Der satses ungt - troen og fundamentet er stort og stærkt så det er det næste naturlige skridt i udviklingen står der groft sagt :/Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Kan ikke læse artiklen men “tro på” er noget vi gør i kirken om søndagen.
Tro, håb og kærlighed gør det ikke alene - der skal også hårdt arbejde til, både på og udenfor banen ..
Men fint at der ikke er nogen tvivl eller rysten på hånden - opgaven er klar.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
https://africasoccer.com/yaya-bojang...-alverca-move/
Så er Bojang også på vej væk
Der skal da godt nok snart nogle nye forsvarsspilllere på plads.
Spillere skal åbenbart først sælges inden vi henter nye ind - "livrem og seler"...
Comment
-
Jeg gætter på dette kunne være amerikaneren, hvis altså der er hold i rygtet.
https://www.kicker.de/dietz-fuer-ges...ransfermeldung
Zorniger kender ham, og han er amerikaner.
- Likes 2
Comment
-
Lidt pres på de unge spillere syntes jeg …Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDer står ikke andet end det de har sagt siden sidste sæson sluttede. Der satses ungt - troen og fundamentet er stort og stærkt så det er det næste naturlige skridt i udviklingen står der groft sagt :/"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Altså det vil sku ikke gøre mig, hvis Bojang kommer videre. Men så skal der satme 2 makkere ind snartOprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæghttps://africasoccer.com/yaya-bojang...-alverca-move/
Så er Bojang også på vej væk
Der skal da godt nok snart nogle nye forsvarsspilllere på plads.
Spillere skal åbenbart først sælges inden vi henter nye ind - "livrem og seler"...
Comment
Comment