Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    I det mindste er det også meget begrænset hvor meget vores direkte konkurrenter har styrket sig.
    De hold i den rækkefølge vi skal møde dem inden vinduet lukker … AGF har selvfølgelig rykket på sig men nok ikke med kampen mod os i tankerne men SIF er da helt galt ..
    Fra Tipsbladet ..

Viborg:
    IND: Mohamed Iyadh Riani (Stade Tunisia)
    UD: Jean Manuel Mbom (Bochum), Isak Andri Sigurgeirsson (IFK Norrköping, retur fra leje), Mikkel Løndal (Hobro IK), Stipe Radic (MTK Budapest)

SønderjyskE:
    IND: Omran Khatar (HB Køge), Berkant Bayrak (HB Køge), Gustav Wagner (Thisted FC, retur fra leje), David Boison Frimpong (Medeama SC), Mathias Olesen (SpVgg Greuther Fürth)
    UD: Tobias Sommer (PEC Zwolle), Benicio Pena (kontraktudløb), Alberto Vogtmann (kontraktudløb)

Silkeborg:
    IND:
    UD: Tonni Adamsen (Rapid Wien), Nicolai Larsen (Vejle Boldklub), Jeppe Andersen (kontraktudløb), Bastian Holm (kontraktudløb), Adam Wikman (IK Sirius, retur fra leje), Oskar Boesen (Esbjerg fB)

Horsens:
    IND: Muhamet Hyseni (KF Lapi, retur fra leje), Kwaku Karikari (FK Zeleznicar, retur fra leje), Jimi Tauriainen (Chelsea)
    UD: Alexander Ludwig (kontraktudløb), Mads Fenger (kontraktudløb), Roko Baturina (kontraktudløb)

AGF:
    IND: Jens Jønsson (AEK), Richmond Gyamfi (Esbjerg fB, retur fra leje), Luka Callø (Aarhus Fremad, retur fra leje), Youssouph Badji (Panetolikos, retur fra leje), Sebastian Jørgensen (Malmö FF), Mikael Anderson (Djurgården), Rasmus Carstensen (1. FC Köln)
    UD: Henrik Dalsgaard (karrierestop), Patrick Mortensen (Brøndby IF), Felix Beijmo (FC København), Rasmus Carstensen (FC Köln, retur fra leje)

Lyngby:
    IND: Isak Snær Thorvaldsson (Rosenborg), Daniel Freyr Kristjansson (FC Midtjylland), Oliver Højer (FC København, lejeaftale), Diego Kochen (FC Barcelona)
    UD: Neil Pierre (Philadelphia Union, retur fra leje), Bror Blume (kontraktudløb), Nicklas Mouritsen (kontraktudløb), Mihajlo Ivancevic (kontrakt ophævet), Anton Mayland (kontraktudløb), Adam Vendelbo (Vendsyssel FF), Tobias Storm (NEC Nijmegen), Magnus Warming (HB Køge, leje), Django Warmerdam (kontrakt ophævet), Jakob Sigurdsson (Hillerød Fodbold, leje)

Mihajlo er fri ;-)
    Og for lige at understrege Viborgs problemer, så er deres ene indkøb lige blevet langtidsskadet i træningskampen mod Notts County, og de forventer at skille sig af med Thomas Jørgensen også.

Ja så lander der sandsynligvis en fin klat penge i Viborg, hvoraf de skal aflevere 25% i FCK, som desuden også må få et tilsvarende bud accepteret. Men Viborg erstatter ikke Thomas Jørgensen fra day 1 uanset hvor mange penge, de ellers kastede efter det.

Silkeborg ser super pressede ud på truppen og spørgsmålet er vel om de kan holde på Callum McCowatt, og hvad der i så fald er tilbage på det mandskab, hvis vigtigste tandhjul - Kent Nielsen - er forsvundet.

Randers har hentet en angriber på Stuttgarts 1. Hold et sted i 3. Bundesliga - og han kan vise sig at blive en succes, men det er vel strengt taget også dét, mens SønderjyskE er ved at blive rippet for den mængde talent, det hold indeholdt i sidste sæson med Hyseni formodentligt på vej ud og Tobias Sommer til Holland.

OB kæmper med tingene i vinduet, men det er vi da så langt fra de eneste der gør. AGF har mistet Beijmo, Mortensen og Dalsgaard, der alle var centrale figurer på mesterholdet. Tingager og Poulsen kæmpede med fysikken store dele af sidste sæson, og udover Mikael Andersson og Jens Jønsson, så har de bare vekslet to lejeaftaler til permanente handler. Samtidig er der vel reelle spørgsmålstegn ved om Links snart skal videre i karrieren - og hvor længe Hansen kan blive ved med at stå på højeste niveau.

Sådan kan vi gøre med alle klubber i Superligaen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg tror faktisk at man i Ådalen stresser mere over skader end tilgange.

Ingen tvivl om, at vi gerne vil have mindst én knalddygtig centerback, men man ville ligeså gerne slippe for skavankerne til Anssi, Grot og Falk - og det noget mere grelle meniskbøvl hos Martin.

Jeg tror på, at Troels arbejder stenhårdt på den/de centerbacks.
      Og den venstreback burde også være top prioritet. Adam Sørensen bliver jo overløbet gang på gang på gang. Hvis der står en Gomez på 90% ved hans side går det helt galt.
      Ingen tvivl om at alle hold vil spille på det

Comment

Det er simpelthen så useriøst - og så typisk Odense - at vi føler, at tingene står meget værre til hos os end alle andre.

Først så brokker gud og hver mand sig over, at Troels Bech “nægter” at melde et konkret mål ud. Nu brokker folk sig så over, at man har meldt et mål ud, men at det så ikke går godt nok med at opfylde målet.

Jeg synes simpelthen der er så mange forvænte fantaster, der tror at Troels Bech bare spiller Football Manager, og burde have haft truppen på plads for længst. Alexander Zorniger sagde ellers tydeligt, at en af årsagerne til, at vi endnu ikke havde hentet nogen var, at den hylde vi kiggede på havde behov for mere tid. Hvilket vi vel ikke behøver at tvivle på er sandt.

Jeg gad godt at se flere indkøb, men hvis svaret for folk er Tyler Burrey, Nana Welbeck og Mathias Thrane - så venter jeg gerne.

Lige nu, på dette tidspunkt i sæsonen har vi det samme antal point som alle andre, og vi har haft gennemsnitligt samme antal tilgange, som alle andre i Superligaen. Hverken værre eller bedre.

Denne her dommedagsretorik er simpelthen så trættende, og det beviser jo bare, at klubben har en pointe, når de antyder at der er meget, meget, meget kort vej fra begejstring til korslagt arme og opgivende attitude her på Fyn.

Og INDEN en eller anden kværulant siger “ja, men man kan heller ikke andet med 15 år af det her”, så skal man stoppe sig selv. For folk var også nogle brokkerøve for sølvårene: så spillede vi for kedeligt, så dyrkede vi ikke akademiet nok, så var der for mange “lejesvende”. Etc.

Jeg nægter at gå i panik, inden sæsonen overhovedet er gået i gang.
        Fin kommentar.
        Jeg synes simpelthen der er så mange forvænte fantaster, der tror at Troels Bech bare spiller Football Manager, og burde have haft truppen på plads for længst. Alexander Zorniger sagde ellers tydeligt, at en af årsagerne til, at vi endnu ikke havde hentet nogen var, at den hylde vi kiggede på havde behov for mere tid. Hvilket vi vel ikke behøver at tvivle på er sandt.

Det her er en fejltolkning af citatet. AZ nævnte at Van Dijk kunne gå ind med to dages varsel, men de spillere som OB kigger på kræver mere tid at køre ind - ikke at de tager længere tid at hente.

Immervæk en forskel.

Edit:

Derudover når du selv snakker dommedagsretorik, så synes jeg det er sjovt at du selv falder i den samme fælde og kun nævner stjernespillere eller lorte spillere.

Der er absolut ingen i denne tråd, der ønsker pisspillere. Antager at man Askou er indeks 90 spiller (ud af 100), så er det min klare fornemmelse, at mange gerne vil 'spises af' med endnu en indeks 90 spiller, der kan være klar til første kamp, end en indeks 100 spiller, der først er klar til kamp 3 og som først er spillet ind til kamp 4. Det er netop det såkaldte dommedagsscenarie vi er flere, der gerne vil undgå.

Det er helt sikkert klogt, at være omhyggelig, men det kan i den grad koste point, hvis man venter for længe.

Derudover køber jeg heller ikke argumentet om at de andre også er ringe. Det er IMO en taber-mentalitet at have, at blot fordi de andre er ringe, så behøves man ikke at forstærke sig - vi skal ikke sove på laurbærbladene, vi skal styrke os og sætte fra. Blot fordi de andre rødder i klassen får 4 til Biologi eksamen, så kan man selv sigte højere.

Jeg synes dommedagsretoriken næsten er på sin plads. Den skal blot ytres sagligt.
        Last edited by bjerghest; i går, 23:32.

Comment

... Hvad så hvis indeks 90 spilleren ikke gider OB for de penge vi har ? Og det samme med indeks 80 og 70 spilleren. Og nej svaret kender vi jo ikke, men jeg synes det er hårdt at dømme Troels på det han ikke har gjort, når vi ikke kender forudsætningerne.
          Enig, det ser pt. Ikke lovende ud, men synes da at vi skal gøre hvad vi kan for at bevare optimismen, når vi nu ikke har nogen anelse om hvad de har at arbejde med - både ift. Økonomi og tiltrækningskraft.
          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
          Kristian Morre

Comment

Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
            ... Hvad så hvis indeks 90 spilleren ikke gider OB for de penge vi har ? Og det samme med indeks 80 og 70 spilleren. Og nej svaret kender vi jo ikke, men jeg synes det er hårdt at dømme Troels på det han ikke har gjort, når vi ikke kender forudsætningerne.
            Enig, det ser pt. Ikke lovende ud, men synes da at vi skal gøre hvad vi kan for at bevare optimismen, når vi nu ikke har nogen anelse om hvad de har at arbejde med - både ift. Økonomi og tiltrækningskraft.
            Og hvad hvis indeks 100 spilleren ikke gider? Sådan kan man altid vende den.

Mit argument er at, tålmodighed er en dyd, men må ikke blive en sovepude (hvilket jeg frygter) - derudover må man foretage en seriøs risikovurdering, tør man at vente på den rette dukker op også selvom, at det betyder at man taber point i de første nemmere runder

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Og hvad hvis indeks 100 spilleren ikke gider? Sådan kan man altid vende den.

Mit argument er at, tålmodighed er en dyd, men må ikke blive en sovepude (hvilket jeg frygter) - derudover må man foretage en seriøs risikovurdering, tør man at vente på den rette dukker op også selvom, at det betyder at man taber point i de første nemmere runder
              Der er risiko for, at TB og NT har overvurderet egne evner, når de bombastisk har meldt top 6 målsætning ud. Det kan jo gå galt på mange måder. Man kan forstærke sig med spillere, som ikke er stærke nok. Man kan forstærke sig for sent med spillere, som er stærke nok, men man har smidt for mange point, inden holdet er sammenspillet. Osv.
              Jeg er selv top-bekymret for en af de to scenarier. Men jeg vil gerne lige vente til vinduet lukker før jeg vil svine hele organisationen i OB. Jeg er dog ret sikker på at vi er meget klogere 1. September. Hvis det ser skidt ud der, har TB et KÆMPE problem. Jeg sætter dog pris på, at man faktisk melder offensivt ud. Vi der har hørt på glippede top 6-udmeldinger i årevis er dog brændte børn.
              EDIT: det der bekymrer mest er niveauet i foråret. Det pegede på ingen måde i retning af fremgang. Jeg har svært ved at se at holdet kan tage et kvantespring hen over en sommer på trods af 3-4 forstærkninger. For mange i truppen er stadig ikke gode nok i min optik og spilkonceptet er jo ikke tilstede endnu.
              Last edited by claudes1; i dag, 05:18.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg r helt enig!

Dog vil jeg være bekymret, hvis ikke der står en kvalitetsspiller i forsvaret inden ugen er omme - han burde være kommet for længst. Men når hylden vi kigger på, ikke er klar til os, er det jo også forståeligt.

Og så har jeg altså en lille bekymring i at vi kun har 18 spillere på træningsbanen, der r kampklar, og at vores forsvar ligenu, hedder /TherkildsenAmrani/Mccoy og Gomez, til VFF-kampen, for så beder vi selv en Vejle Version 2.

Men, deres ord, skal nok blive opfyldt med handling - det er jeg helt sikker på.

De går ikke så klart ud, med 3 af de ledende figurere, uden de bare har en lille bitte styr på hvad der kommer til at ske de næste par ugerz.
                Det er også der jeg er. Jeg tror nu nok vi skal være fint kompetitive til de første runder, hvis vi får et par spillere mere klar og ikke løber ind i skader eller salg af profiler.
                Men det bekymrer mig at man nu står i tredje vindue på jagt efter en midtstopper, og nu virkelig har lagt hænderne på kogepladen med salg af Bürgy, Bojang ude af spil i en rum tid, Askou som skal skydes af og Gomez som ikke har spillet mange betydende kampe det seneste år. Så kan man rigtigt nok sige det er bedre at vente end at hente en eller ande 37 graders-spiller som Alexander Ludwig. Det er jeg ikke uenig i, men her på 14. måned efter Zorniger kom til, ved man at der har været efterlyst en venstrefodet stopper, så ligner det snart en never ending story. Det kommer til at koste mange point, hvis ikke man har en klar til at blive spillet ind snart

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Der er risiko for, at TB og NT har overvurderet egne evner, når de bombastisk har meldt top 6 målsætning ud. Det kan jo gå galt på mange måder. Man kan forstærke sig med spillere, som ikke er stærke nok. Man kan forstærke sig for sent med spillere, som er stærke nok, men man har smidt for mange point, inden holdet er sammenspillet. Osv.
                  Jeg er selv top-bekymret for en af de to scenarier. Men jeg vil gerne lige vente til vinduet lukker før jeg vil svine hele organisationen i OB. Jeg er dog ret sikker på at vi er meget klogere 1. September. Hvis det ser skidt ud der, har TB et KÆMPE problem. Jeg sætter dog pris på, at man faktisk melder offensivt ud. Vi der har hørt på glippede top 6-udmeldinger i årevis er dog brændte børn.
                  EDIT: det der bekymrer mest er niveauet i foråret. Det pegede på ingen måde i retning af fremgang. Jeg har svært ved at se at holdet kan tage et kvantespring hen over en sommer på trods af 3-4 forstærkninger. For mange i truppen er stadig ikke gode nok i min optik og spilkonceptet er jo ikke tilstede endnu.
                  Men kan de melde andet ud end top 6? Alt andet vil jo kategoriseres som uambitiøst når nu vi ikke var i fare med nedrykning og hentede en 8 plads hjem i sidste sæson. De skal melde top 6 ud som mål, men de skal også leve op til den udmelding.

Comment

Selvfølgelig skal man ikke blive skinger, men det er jo meningsløst at hævde et gearskifte og mål om top 6, samtidigt med at der åbenlyst ikke har været en klar (og realistisk) plan om i) erstatninger for de mistede stamspillere, ii) tilførsel af ny kvalitet, særligt defensivt.

Vi spillede ret dårligt i sidste sæson. Faktisk blev vi dårligere og dårligere. De fleste var enige om, at AZ var undervældende, men at han retmæssigt skulle bedømmes på sæson nr 2, hvor truppen - antog vi alle - ville blive tilført spillere med AZs ønskede profil.

Kommer vi nogensinde til at se det, og kan nye spillere meningsfuldt nå at blive spillet ind?

Hvis ikke, hvad er så meningen med alt det her? Det er virkelig et rimeligt spørgsmål.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Selvfølgelig skal man ikke blive skinger, men det er jo meningsløst at hævde et gearskifte og mål om top 6, samtidigt med at der åbenlyst ikke har været en klar (og realistisk) plan om i) erstatninger for de mistede stamspillere, ii) tilførsel af ny kvalitet, særligt defensivt.

Vi spillede ret dårligt i sidste sæson. Faktisk blev vi dårligere og dårligere. De fleste var enige om, at AZ var undervældende, men at han retmæssigt skulle bedømmes på sæson nr 2, hvor truppen - antog vi alle - ville blive tilført spillere med AZs ønskede profil.

Kommer vi nogensinde til at se det, og kan nye spillere meningsfuldt nå at blive spillet ind?

Hvis ikke, hvad er så meningen med alt det her? Det er virkelig et rimeligt spørgsmål.
                      Helt enig - man har svækket en middelmådig trup med salg eller kontrakter løbe ud og kun tilført 2 stk , hvor den ene er marginalspiller.
                      jeg er rystet over tilgangen til salg og mangel på kvalitets indkøb- vi bliver massiv favorit til nedrykningsstregen hvis der ikke snart handles

Comment

Det er simpelthen så useriøst - og så typisk Odense - at vi føler, at tingene står meget værre til hos os end alle andre.

Først så brokker gud og hver mand sig over, at Troels Bech “nægter” at melde et konkret mål ud. Nu brokker folk sig så over, at man har meldt et mål ud, men at det så ikke går godt nok med at opfylde målet.

Jeg gad godt at se flere indkøb, men hvis svaret for folk er Tyler Burrey, Nana Welbeck og Mathias Thrane - så venter jeg gerne.

Lige nu, på dette tidspunkt i sæsonen har vi det samme antal point som alle andre, og vi har haft gennemsnitligt samme antal tilgange, som alle andre i Superligaen. Hverken værre eller bedre.

Denne her dommedagsretorik er simpelthen så trættende, og det beviser jo bare, at klubben har en pointe, når de antyder at der er meget, meget, meget kort vej fra begejstring til korslagt arme og opgivende attitude her på Fyn.

Og INDEN en eller anden kværulant siger “ja, men man kan heller ikke andet med 15 år af det her”, så skal man stoppe sig selv. For folk var også nogle brokkerøve for sølvårene: så spillede vi for kedeligt, så dyrkede vi ikke akademiet nok, så var der for mange “lejesvende”. Etc.

Jeg nægter at gå i panik, inden sæsonen overhovedet er gået i gang.
                        Det mest befriende indlæg i umenneskelige tider!

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Helt enig - man har svækket en middelmådig trup med salg eller kontrakter løbe ud og kun tilført 2 stk , hvor den ene er marginalspiller.
                          jeg er rystet over tilgangen til salg og mangel på kvalitets indkøb- vi bliver massiv favorit til nedrykningsstregen hvis der ikke snart handles
                          Enig.

Vi starter med Viborg og Sønderjyske, lige præcis to af de hold der er seedet omkring 6-pladsen. Vi risikerer at køre den efterhånden helt klassiske med, at halse efter hele sæsonen og næsten tro på det undervejs, men kun fordi vi er for blåøjede og optimistiske.

Vi kan faktisk ikke engang stille en start 11, som man helt tror på, for slet ikke at snakke om bare en skade mere.

Gomez gør det åbenbart fint (en AZ kommentar), så ham og Julius, indtil Julius rejser. Det kan i en teoretisk verden holde nogenlunde, men boldene bliver jo smadret over på Adam, som i “gode gamle dage”, da det var Diarra der stod venstre back.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Fin kommentar.

Det her er en fejltolkning af citatet. AZ nævnte at Van Dijk kunne gå ind med to dages varsel, men de spillere som OB kigger på kræver mere tid at køre ind - ikke at de tager længere tid at hente.

Immervæk en forskel.

Edit:

Derudover når du selv snakker dommedagsretorik, så synes jeg det er sjovt at du selv falder i den samme fælde og kun nævner stjernespillere eller lorte spillere.

Der er absolut ingen i denne tråd, der ønsker pisspillere. Antager at man Askou er indeks 90 spiller (ud af 100), så er det min klare fornemmelse, at mange gerne vil 'spises af' med endnu en indeks 90 spiller, der kan være klar til første kamp, end en indeks 100 spiller, der først er klar til kamp 3 og som først er spillet ind til kamp 4. Det er netop det såkaldte dommedagsscenarie vi er flere, der gerne vil undgå.

Det er helt sikkert klogt, at være omhyggelig, men det kan i den grad koste point, hvis man venter for længe.

Derudover køber jeg heller ikke argumentet om at de andre også er ringe. Det er IMO en taber-mentalitet at have, at blot fordi de andre er ringe, så behøves man ikke at forstærke sig - vi skal ikke sove på laurbærbladene, vi skal styrke os og sætte fra. Blot fordi de andre rødder i klassen får 4 til Biologi eksamen, så kan man selv sigte højere.

Jeg synes dommedagsretoriken næsten er på sin plads. Den skal blot ytres sagligt.
                            1. Du har ret med Zornigers citat, jeg har genlæst det, og jeg er enig i, at han siger det tager tid at spille den hylde spillere ind vi kigger på. Men det er da også kringlet formuleret.

2. Jeg tror ikke, det er til at komme i nærheden af spillere på Askous niveau og potentiale med de penge OB har til rådighed. Det er vel for snøvsen der hele dilemmaet ligger. Hvis vi herinde mener at Askou skal koste både 2 og 3 millioner euro, så der dæleme langt op til at finde hans direkte afløser. Det er jo nok også derfor vi stadig ikke har købt en centerback i de to foregående vinduer, for der var Askou måske indeks 82 og indeks 87 og på vej frem. Nu kan man så sidde og gnubbe sig i skægget og købe en eller anden aldrene has been på indeks 85 med lønkrav som Falk, eller betale 1,5-2 millioner euro for en lidt yngre indeks 87-spiller. Jeg tror bare ikke det er så nemt som vi skriver om herinde - ellers gjorde alle det jo bare.

3. Jeg siger ikke det er okay, ikke at gøre sig umage, eller ikke at gøre sit absolut bedste for at være klar så hurtigt som muligt. Jeg forsøgte at visualisere at medmindre du er FCM eller FCK så er det fuldstændig fucking ragnarok at navigere et transfervindue, og det er næsten umuligt at få alt hvad man vil have, mens man beholder sine bedste spillere og får skubbet dem afsted, man ved skal videre med både avance og korrekt destination. Øvelsen handlede om, at sænke folks puls en lille smule, så de ikke var ved at flippe helt ud over at “nu rykker OB ned” og bla bla bla.

sidenote - så mindes jeg faktisk at OB rykkede ned i en sæson, hvor vi fik hentet masser af “forstærkninger” tidligt i vinduet og hvor truppen praktisk talt var klar fra dag 1.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det ér et rimeligt spørgsmål. Men hvad nu, hvis der i modsætning til mange tidligere år, faktisk er en plan, som bare ikke lige er delt med os to, men som er klokkeklar i Ådalen? Hvad nu, hvis de rigtige spillere faktisk kommer og de rent faktisk kan nå at blive spillet ind, så det bliver en sæson i top6?

Det er jo alt sammen lidt "dommedags-profeti"-agtigt og worst case scenario. Jeg har været med på rejsen i mere end 30 år, så jeg kender godt historien. Men jeg vælger alligevel at tro på, de har styr på det og jeg synes ikke, det er uambitiøst at hævde, at vores situation ikke er så meget mere katastrofal end alle de hold, vi render og sammenligner os med.

Det betyder jo ikke, at vi ikke skal flytte os og sigte højt, men blot, at det nok ikke er helt så katastrofalt, hvis vi lige tager 5% af følelserne ud af det.

Comment

1. Du har ret med Zornigers citat, jeg har genlæst det, og jeg er enig i, at han siger det tager tid at spille den hylde spillere ind vi kigger på. Men det er da også kringlet formuleret.

2. Jeg tror ikke, det er til at komme i nærheden af spillere på Askous niveau og potentiale med de penge OB har til rådighed. Det er vel for snøvsen der hele dilemmaet ligger. Hvis vi herinde mener at Askou skal koste både 2 og 3 millioner euro, så der dæleme langt op til at finde hans direkte afløser. Det er jo nok også derfor vi stadig ikke har købt en centerback i de to foregående vinduer, for der var Askou måske indeks 82 og indeks 87 og på vej frem. Nu kan man så sidde og gnubbe sig i skægget og købe en eller anden aldrene has been på indeks 85 med lønkrav som Falk, eller betale 1,5-2 millioner euro for en lidt yngre indeks 87-spiller. Jeg tror bare ikke det er så nemt som vi skriver om herinde - ellers gjorde alle det jo bare.

3. Jeg siger ikke det er okay, ikke at gøre sig umage, eller ikke at gøre sit absolut bedste for at være klar så hurtigt som muligt. Jeg forsøgte at visualisere at medmindre du er FCM eller FCK så er det fuldstændig fucking ragnarok at navigere et transfervindue, og det er næsten umuligt at få alt hvad man vil have, mens man beholder sine bedste spillere og får skubbet dem afsted, man ved skal videre med både avance og korrekt destination. Øvelsen handlede om, at sænke folks puls en lille smule, så de ikke var ved at flippe helt ud over at “nu rykker OB ned” og bla bla bla.

sidenote - så mindes jeg faktisk at OB rykkede ned i en sæson, hvor vi fik hentet masser af “forstærkninger” tidligt i vinduet og hvor truppen praktisk talt var klar fra dag 1.
                                Jeg tror, der er få, jeg er så enig med som dig.

Comment

Working...
                                X