Er du uenig, altså, syntes du han skal give Kirke et kald?
Nej. Jeg mener bare at Kirkeskov rent faktisk er mindre ringe end Adam Sørensen.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Nu bliver det sgu lidt useriøst bittert. Men føler også frustrationen selv
Se det som et udtryk for dén frustration.
Men seriøst. Kirkeskovl er mindre ringe end Adam Sørensen.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Nej. Jeg mener bare at Kirkeskov rent faktisk er mindre ringe end Adam Sørensen.
MvH ChrisOB
Hvor meget har du set Kirkeskov, de seneste år? Personligt har jeg ikke set ham spille, siden han var i OB.
Jeg er bestemt heller ikke Adam Sørensens største fan, men at en snart 35-årig Kirkeskov, der bare betler for sin sidste Superliga-kontrakt, skulle være en god investering for os, har jeg også meget svært ved at se.
TB kender ham vel også fra Brøndby ? Var han ikke også i Brøndby under Zorniger , eller var det senere ?
Han er en leder type, men niveauet kan jo være faldet og hurtig er han ikke.
Er han venstre benet ?
TB kender ham vel også fra Brøndby ? Var han ikke også i Brøndby under Zorniger , eller var det senere ?
Er han venstre benet ?
Han kom først til Brøndby i 2019, efter Zorniger og Bechs tid i klubben.
Som du nævner, er niveauet vel lidt usikkert, omend det ikke er lang tid siden at han spillede i MLS.
Er han venstre benet ?
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Hvor meget har du set Kirkeskov, de seneste år? Personligt har jeg ikke set ham spille, siden han var i OB.
Jeg er bestemt heller ikke Adam Sørensens største fan, men at en snart 35-årig Kirkeskov, der bare betler for din sidste Superliga-kontrakt, skulle være en god investering for os, har jeg også meget svært ved at se.
Du misforstår mig. Jeg mener ikke, at vi skal investere i Kirkeskovl; jeg mener bare vi har en venstre back i vores trup, som i mine øjne er så ringe, at det er lige før at en 35-årig Kirkeskovl ville være at foretrække, hvis vi stod overfor valget.
Men det ville være at foretrække hvis ingen af dem tog en stribet trøje. Så ringe synes jeg han er. Han er, at best, en 1. Divisionsspiller og vil komme til at koste igen og igen og igen, hvis han spiller hele tiden.
MvH ChrisOB
Han kom først til Brøndby i 2019, efter Zorniger og Bechs tid i klubben.
Som du nævner, er niveauet vel lidt usikkert, omend det ikke er lang tid siden at han spillede i MLS.
Hans sidste kamp i Emiraterne var midt i maj, så håber han har selvtrænet lidt siden, da der ellers er en del rust, som skal bankes af efter to måneders "stilstand".
Du misforstår mig. Jeg mener ikke, at vi skal investere i Kirkeskovl; jeg mener bare vi har en venstre back i vores trup, som i mine øjne er så ringe, at det er lige før at en 35-årig Kirkeskovl ville være at foretrække, hvis vi stod overfor valget.
Men det ville være at foretrække hvis ingen af dem tog en stribet trøje. Så ringe synes jeg han er. Han er, at best, en 1. Divisionsspiller og vil komme til at koste igen og igen og igen, hvis han spiller hele tiden.
MvH ChrisOB
Som tidligere nævnt er jeg meget spændt på/nervøs for, hvordan han håndterer Osorio og NK på fredag !
Hans sidste kamp i Emiraterne var midt i maj, så håber han har selvtrænet lidt siden, da der ellers er en del rust, som skal bankes af efter to måneders "stilstand".
Hvis han bare kan starte ud med at spille 60 min med rust i benene vil det stadig være en kæmpe upgrade. Så vil vores forsvar gå fra bund 1 div til bund superliga.
Ja det må vi i den grad håbe, hvis vi ender med at hente ham. Han ville jo være en spiller, som ville skulle være en bærende profil hos os fra dag ét. Jeg er ikke overbevist om at han ville kunne være det
Ja det må vi i den grad håbe, hvis vi ender med at hente ham. Han ville jo være en spiller, som ville skulle være en bærende profil hos os fra dag ét. Jeg er ikke overbevist om at han ville kunne være det
Ja, havde været mere tryg, hvis han kom direkte fra Colorado... aner ikke hvor han står nu efter et smut til en ørkenliga
Han fik 9.000.000,- om året i MLS og har nok også haft en pæn lønseddel i UAE.
Han skal godt nok sluge et par kameler (økonomisk og tilhørsforhold), hvis han lander i Ådalen.
Ja, havde været mere tryg, hvis han kom direkte fra Colorado... aner ikke hvor han står nu efter et smut til en ørkenliga
Han fik 9.000.000,- om året i MLS og har nok også haft en pæn lønseddel i UAE.
Han skal godt nok sluge et par kameler (økonomisk og tilhørsforhold), hvis han lander i Ådalen.
Præcis, han ville jo nok blive den næstbedst betalte spiller i truppen, efter Falk. Hans niveau kender jeg jo ikke til, men jeg er bare imod at man binder de fleste af sine lønkroner op på spillere, hvis niveau er nedadgående.
Comment