Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Skyndte mig også at afmelde med det samme i går. Puhhh bare de 49kr gjorde ondt..
    Ja frygteligt at tilmelde sig noget som er drevet af BIF
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Nogen, der har mere omkring den udefinerbare Amerikaner?

Ellers begynder det da at dufte lidt af en and
      Last edited by Kappen1975; i dag, 13:14.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Ja mon dog ikke de var en and. Særligt med tanke på der intet slipper ud mht rygter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Bare fordi at der bliver nævnt et rygte, og spilleren ikke står i striwer to dage efter, så behøves det vel ikke være en and

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Han kan også lade være!!!
            Adam Sørensen får Kirkeskov til at ligne en klassespiller.

MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Bare fordi at der bliver nævnt et rygte, og spilleren ikke står i striwer to dage efter, så behøves det vel ikke være en and
              Nu skrev jeg jo også, at det ellers begynder at "dufte lidt af en and"?

Og ellers var det mere ment som et håbefuldt forsøg på, at nogle måske havde hørt noget.
              Last edited by Kappen1975; i dag, 14:32.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Har lige set kampen…

Direkte pinlig defensiv. Specielt første halvleg.
                Vi kunne dog godt have scoret et par kasser, men generelt meget sigende om vores trup pt. Så piller man lige Askou ud også. Så faldt det hele sammen.
                Terkelsen og Sørensen ligner 1. Div spillere og stakkels McCoy må kastes rundt for at dække huller.

Vi er slet slet ikke der vi skal være 12 dage før. Jeg er ligeglad med, at det var en træningskamp og folk er loaded max. Det er BIF også
                Stakkels dem der skal spille på fredag mod FCM.
                Nu har jeg ikke selv set kampen, og jeg har simpelthen robustheden til at se en kamp, hvor jeg ved vi bliver skilt ad.
                Men det positive er at alle i og omkring OB fik syn for de åbenlyse mangler vi har defensivt. Der skal handles nu og Thorborg må da også sidde højest oppe og se med, og tænke at TB skal have lov tik at strække sig langt for at få styrket den her defensiv, hvis ikke vi skal ligne komiske Ali igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

MvH ChrisOB
                  Nu bliver det sgu lidt useriøst bittert. Men føler også frustrationen selv

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...h-var-der-ogsa

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...h-var-der-ogsa

Jeg læser mellem linjerne…

For meget? Måske?

Comment

"Det er forsvaret. Vi skal styrke defensiven. Det har vi snakket om, og vi er enige om det i klubben, men vi har indtil videre ikke kunnet finde de rigtige spillere", siger Alexander Zorniger.​

Det lugter ikke umiddelbart af, at der er noget lige oppe over. De arbejder selvfølgelig på højtryk, men håber det er tættere på end der indikeres her.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        Det ved jeg selvfølgelig ikke om du gør, men jeg kan se hvad du læser…..

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          Hvis ikke det var fordi, det er en helt klassisk måde for Zorniger at kommunikere på, så kunne jeg også få mine anelser...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

AZ bønfalder ledelsen: Der skal ske noget.. Vi kan smide Top 6

https://campo.dk/2026/07/12/zorniger...kal-skynde-os/

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

MvH ChrisOB
                              Er du uenig, altså, syntes du han skal give Kirke et kald?
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Er du uenig, altså, syntes du han skal give Kirke et kald?
                                Måske en rigtig god ide, så han kan få tjekket om hans mobil stadigvæk virker

Comment

Working...
                                X