Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Men der er jo ingen sammenhæng mellem kvalitet og hvornår folk kommer. Gode spillere er kommet tidligt og sent hos alle sportsdirektører i OB.
    Men vi har en kæmpe udskiftning i forsvaret som var forventelig og synlig på lang afstand og vi forspilder muligheden for at spille et forsvar sammen i sommer opstarten.
    Det er dårligt sportsdirektør arbejde
    Men i denne situation, så har de jo netop ikke fået det på plads med den rette kvalitet til forsvaret endnu. Derfor er det da bedre at have tålmodighed, end at tage det nemme valg, man kunne have færdiggjort nu. Det kan jo være mindre detaljer, der mangler.

Det her med, at vi kunne spille et forsvar på plads inden sæsonstart køber jeg ikke helt. Så skulle hele forsvaret jo have stået klar omkring d. 15. juni, hvor man startede sæsonen. Og det ville ikke være realistisk. Læg dertil, at de spillere, der er i truppen stadig har fået værdifulde uger sammen, og de relationer forsvinder jo ikke, når der kommer nogle nye spillere ind.
    Last edited by Kappen1975; i går, 23:06.

Comment

Men der er jo ingen sammenhæng mellem kvalitet og hvornår folk kommer. Gode spillere er kommet tidligt og sent hos alle sportsdirektører i OB.
      Men vi har en kæmpe udskiftning i forsvaret som var forventelig og synlig på lang afstand og vi forspilder muligheden for at spille et forsvar sammen i sommer opstarten.
      Det er dårligt sportsdirektør arbejde
      Er uenig

Tværtimod - OB står ikke først i rækken, der er ikke noget tag selv bord (desværre) - derfor er klubben selvfølgelig nødt til at vente på muligheder for at købe kvalitet

At det er meget vigtigt for dig at få den nye trup klar hurtigst muligt, synes jeg er for kortsigtet, foretrækker at OB laver de rigtige handler, ellers så gentager de sidste 10-15 år sig

At der mangler en stor fornyelse i forsvaret er dog betænkeligt, desværre er det også fordi at OB ikke har forstærket sig her i forgangne transfervinduer, desværre

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Er uenig

Tværtimod - OB står ikke først i rækken, der er ikke noget tag selv bord (desværre) - derfor er klubben selvfølgelig nødt til at vente på muligheder for at købe kvalitet

At det er meget vigtigt for dig at få den nye trup klar hurtigst muligt, synes jeg er for kortsigtet, foretrækker at OB laver de rigtige handler, ellers så gentager de sidste 10-15 år sig

At der mangler en stor fornyelse i forsvaret er dog betænkeligt, desværre er det også fordi at OB ikke har forstærket sig her i forgangne transfervinduer, desværre
        Jamen jeg er ville også have været fint tilfreds hvis forsvaret var blevet styrket i vinter for at være klar fra sæsonstart.
        Hvis det er sværere at købe tidligt på vinduet kunne vi lade være at sælge Burgy indtil senere i vinduet. Så havde McCoy spillet back i går og vi havde været i gang med at skabe relationer på hans rigtige plads. Og så kunne skifte en midterforsvarer med en midterforsvarer når erstatningen var klar.
        Det er svært at købe tidligt i vinduet med mindre man handler i OB. Den del styrer vi jo selv.

Comment

Jamen jeg er ville også have været fint tilfreds hvis forsvaret var blevet styrket i vinter for at være klar fra sæsonstart.
          Hvis det er sværere at købe tidligt på vinduet kunne vi lade være at sælge Burgy indtil senere i vinduet. Så havde McCoy spillet back i går og vi havde været i gang med at skabe relationer på hans rigtige plads. Og så kunne skifte en midterforsvarer med en midterforsvarer når erstatningen var klar.
          Det er svært at købe tidligt i vinduet med mindre man handler i OB. Den del styrer vi jo selv.
          Lige præcis. Det er svært at købe tidligt i vinduet når man er OB. Alle andre bliver er det ikke et problem. Eller er Burgy og Ejdum kun på udlån indtil slutningen af vinduet hvor de bliver købt

Comment

Kan diverse fnidderfnadder, flueknepperi og andre fortolkninger ikke rykkes til en opkast tråd. Så kan denne tråd bruges efter hensigten? Shit der er meget ævl og få rygter

Comment

Zorniger ikke tilfreds. Han vil have nye og bedre spillere. Nu!

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rg-troels-bech

Comment

Spændende med AZs tålmodighed, hvis vi står uden eller med få points efter 4-5 runder...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Men i denne situation, så har de jo netop ikke fået det på plads med den rette kvalitet til forsvaret endnu. Derfor er det da bedre at have tålmodighed, end at tage det nemme valg, man kunne have færdiggjort nu. Det kan jo være mindre detaljer, der mangler.

Det her med, at vi kunne spille et forsvar på plads inden sæsonstart køber jeg ikke helt. Så skulle hele forsvaret jo have stået klar omkring d. 15. juni, hvor man startede sæsonen. Og det ville ikke være realistisk. Læg dertil, at de spillere, der er i truppen stadig har fået værdifulde uger sammen, og de relationer forsvinder jo ikke, når der kommer nogle nye spillere ind.
                  Der er ingen der siger de vil acceptere dårligere spillere nu.
                  Men problemerne har været åbenlyse længe.
                  Lad os tage back situationen som eksempel. Vi har så store problemer på venstre back i løbet af sidste sæson at vi ender med at spille vores unge højre back talent på pladsen. Han gør det så godt at vi tænker han skal da have chancen i hans rigtige side og derfor forlænges der ikke med Owousu.
                  Så sælger vi Burgy tidligt i vinduet uden at have en erstatning klar. Pludselig spiller McCoy midterforsvarer igen hvor han burde være et af ankerne i det nye forsvar på højre backen.
                  Nu er der ingen anker stadig ingen venstre back selvom vi har erkendt problemet siden november 25.
                  Vi kunne jo også have forlænget med Owousu i stedet for at købe Peter Therkildsen. Owousu kunnet også dække 8er og 6er udover hans back. Havde Owousu været her var det et mindre problem at McCoy skulle aflaste midterforsvar også da han så havde været et anker.
                  Og hvornår kommer der så en venstreback? Der er ingen sikkerhed for at vi finder en senere i vinduet heller. Og et nej fra en kandidat sidst i august efterlader os med ingen tid til at finde erstatninger.
                  Vi spilder en optakt på at slukke ildebrande vi selv har startet.
                  At vi sælger Burgy og Ejdum tidligt i vinduet viser at når prisen passer så slår klub og spiller til. Det er på tide at få prisen til at passe over for de spillere som man er i forhandlinger med.
                  Jeg har fuld tiltro til at scouting afdelingen har fundet brugbare emner i den kvalitet der skal til

Comment

Det forsvar vi har lige nu, er ikke et top10 forsvar. Nu kan det godt være jeg er naiv, men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Troels kan se vi mangler meget.

Tror simpelthen hen ikke på vi har brugt en million euro på Topi, på bekostning af forsvarsforstærkninger. Det eneste jeg er bekymret for, det er om der er bundet så mange penge i Adam, at de ikke henter en til venstre back.

Gætter på der kommer to spillere inden Viborg kampen. En centerforsvarer til venstre side og så måske en venstrefod, der kan spille både CB og VB.

Ellers så er jeg enig i, at vi ligeså godt kan gå stille og rolig i total panik.

Det når selvfølgelig ikke at blive sammenspillet, så det er lidt noget pis, det er den måske teoretisk største konkurrent til 6-pladsen vi møder, men det er så sådan det er.
                    Last edited by Polle; i dag, 07:52.

Comment

Når jeg hører TB og andre mene, at det er bedre at vente for at få den helt rigtige, kommer jeg til at tænke på min kærestejagt i mine yngre dage.

Jeg gik forventningsfuld på Stravinsky sammen med vennerne for at finde "den eneste ene". Først på aftenen var der rigtige mange lækre og søde piger, men enten så de ikke min vej, syntes dem med en større pengepung var sejere eller jeg selv tænkte - " mon ikke der kommer en endnu mere attraktiv kvinde senere, det er måske lidt bedre at vente inden jeg går i offensiven. De kommende timer tænkte jeg hele tiden på - "Ja, hun er godt nok sød og kærestepotentiale, meeen kan det ikke blive lidt bedre?!". Så da tiden nærmere sig 04.30 og stedet snart skulle lukke var alle de attraktive smuttet og jeg kunne vælge mellem to visne kvinder siddende halvsovende i baren, som nok ikke ligefrem var til et længerevarende forhold... en sidste febrilsk handling var at løbe til Katten & Musen for at se om jeg kunne finde en ligeså desperat kvinde som mig selv inden de lukkede kl. 05 ! Det gjorde jeg... hun var rigtig sød, men det holdt ikke længe, da vi ikke var et match. Læren for mig var at nogen gange skal man satse og få det bedste ud af det, i stedet for at vente weekend efter weekend og du rykker dig ikke ud ad stedet, men dør ensom... hvis du aldrig har modet !​

Comment

Du har hørt SFÅ

Anyways, klokken er trods alt ikke mere end ca. 21.30 i transfervinduet, og vi kan stadig nå at finde kærligheden inden midnat!
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Du har hørt SFÅ

Anyways, klokken er trods alt ikke mere end ca. 21.30 i transfervinduet, og vi kan stadig nå at finde kærligheden inden midnat!
                          Nej, jeg hører ikke SFÅ

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Zorniger ikke tilfreds. Han vil have nye og bedre spillere. Nu!

AZ kommer på banen. Og med en klar stikpille til ledelsen: "Men vi skal hjælpe spillerne, for det er dem, der gør det bedst af alle i klubben i lige nu."
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                            X