Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Er sikker på, at en stor del af Troels' kommunikation skal ses som spin i en periode, hvor der sikkert forhandles både på ud- og indsiden. Det kan ikke være super gavnligt at indikere og spejle os fans' desperation, når man skal ud og banke på dørene hos andre klubber og spilleragenter.
Når det er sagt, så skaber den strategi så også et enormt pres fra fans, medier og sikkert også på de indre linjer, hvis der ikke stilles betragtelige erstatninger (og forstærkninger i det hele taget) i sigte.
Kommunikativt er det en svær og farlig øvelse. Og hvis der reelt ikke er nogle markante forstærkninger på vej, så er det en super risikabel strategi på alle fronter med en sæsonstart lige om hjørnet, og en ambition om forbedring af sidste sæsons resultat.
Jeg tror, jeg vil følge lidt mindre med i transfervinduet indtil vi begynder at få noget ind. For lige nu er det for deprimerende.
- Likes 2
Comment
-
Er meget uening, det er panik før lukketid - ro påOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror at begge har vidst længe at Ejdum har et stort ønske om at komme videre i karrieren. Det er nok kun destinationen der er uforståelig
Men de tænker nok deres.. Specielt Zorniger. Det må simpelthen være meget utilfredsstillende ift det han er blevet sat i udsigt.
Hvordan skal han kreere et Top 6 hold på denne måde? Der er under 3 uger til sæsonstart og vores hold fra sidste år er splittet til atomer i udløbene kontrakter, karriere stop, salg og skader. Vi mangler et 1/2 hold af de første 12-14 spillere Zorniger brugte sidste år pt og kun PT er kommet til.
Skuffende og uambitiøst. Der må simpelthen ske noget de næste dage. Der må komme et par spillere som kan træde direkte ind i Start 11. Ellers ved jeg simpelthen ikke hvad de tænker på dernede. Jeg frygter lidt at TB`s tilgang med at de skal være 1000% sikker på en spiller gør det meget sværere for dem selv i et marked der er svært nok i forvejen. Jeg er stadig tilhænger af den tilgang til tingene. Men lige nu bider det os nok bare i røven på den store klinge
Har tiltro til OB's ledelse, de arbejder hver dag for fremgang på den lange bane og det er hvad der er brug for
Hvis OB starter den kommende sæson uden at alle transfers er afsluttet, så er det nok fordi at det er nødvendigt, kan ikke forestille mig at det vil ske pga. manglende fokus fra ledelsen
Men forstår da fuldt ud din frustration, jeg vil selvfølgelig også gerne se de kommende spillere 'i går', men ventetiden er en del af processen og den er nødvendig for at OB kan blive stærkere fremadrettet
- Likes 2
Comment
-
Det er også min forventning. Hvorfor sælge Ejdum og Bürgy så tidligt i vinduet, hvis ikke der er noget helt oppe over?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror at begge har vidst længe at Ejdum har et stort ønske om at komme videre i karrieren. Det er nok kun destinationen der er uforståelig
Men de tænker nok deres.. Specielt Zorniger. Det må simpelthen være meget utilfredsstillende ift det han er blevet sat i udsigt.
Hvordan skal han kreere et Top 6 hold på denne måde? Der er under 3 uger til sæsonstart og vores hold fra sidste år er splittet til atomer i udløbene kontrakter, karriere stop, salg og skader. Vi mangler et 1/2 hold af de første 12-14 spillere Zorniger brugte sidste år pt og kun PT er kommet til.
Skuffende og uambitiøst. Der må simpelthen ske noget de næste dage. Der må komme et par spillere som kan træde direkte ind i Start 11. Ellers ved jeg simpelthen ikke hvad de tænker på dernede. Jeg frygter lidt at TB`s tilgang med at de skal være 1000% sikker på en spiller gør det meget sværere for dem selv i et marked der er svært nok i forvejen. Jeg er stadig tilhænger af den tilgang til tingene. Men lige nu bider det os nok bare i røven på den store klinge
Såcer pengene jo heller ikke vildere for den slags spillere.
Der skal komme noget i næste uge som forstærker start 11'eren. Transferindtægterne er nok nogenlunde budgetsvarende, og nu skal den top 6-trup bygges op. Der et lang vej, så det er med at komme igang!!
- Likes 4
Comment
-
Tålmodighed er ikke nødvendigvis en dyd...Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Er meget uening, det er panik før lukketid - ro på
Har tiltro til OB's ledelse, de arbejder hver dag for fremgang på den lange bane og det er hvad der er brug for
Hvis OB starter den kommende sæson uden at alle transfers er afsluttet, så er det nok fordi at det er nødvendigt, kan ikke forestille mig at det vil ske pga. manglende fokus fra ledelsen
Men forstår da fuldt ud din frustration, jeg vil selvfølgelig også gerne se de kommende spillere 'i går', men ventetiden er en del af processen og den er nødvendig for at OB kan blive stærkere fremadrettet
- Likes 5
Comment
-
Sat overfor utålmodighed er jeg ret sikker på, det er.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tålmodighed er ikke nødvendigvis en dyd...
Debatten om TB og panik før lukketid generelt:
Jeg føler mig overbevist om, at hvis Zorniger er briefet om, hvad man arbejder på, og han havde tænkt, at det var fucking uambitiøst eller ligegyldigt, så havde han ligget vandret hos Leif Rasmussen og Martin Davidsen for at presse Troels og fortælle om, hvor mange spillere vi mangler, og hvor gode spillere man skal have for at vinde noget. Det hører jeg ham ikke sige. Hvilket jeg tolker som om, at han ved, hvad der arbejdes på, han er informeret om strategien og har måske selv været med inde over nogle af spillerne, vi forsøger at hente.
Derudover kan der være tale om at der konkret skal være penge i løn- og indkøbsbudgettet før vi laver en større investering på en spiller.
Jeg er overbevist om, at man gerne ville have lukket vinduet noget tidligere - det vil alle - men jeg tror simpelthen ikke det er så nemt, som vi herinde forsøger at gøre det.
- Likes 8
Comment
-
Jeg tror ikke nogen herinde har sagt, at det er nemt... men når man ser på vores konkurrenter er det åbenbart ikke umuligtOprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Sat overfor utålmodighed er jeg ret sikker på, det er.
Jeg føler mig overbevist om, at hvis Zorniger er briefet om, hvad man arbejder på, og han havde tænkt, at det var fucking uambitiøst eller ligegyldigt, så havde han ligget vandret hos Leif Rasmussen og Martin Davidsen for at presse Troels og fortælle om, hvor mange spillere vi mangler, og hvor gode spillere man skal have for at vinde noget. Det hører jeg ham ikke sige. Hvilket jeg tolker som om, at han ved, hvad der arbejdes på, han er informeret om strategien og har måske selv været med inde over nogle af spillerne, vi forsøger at hente.
Derudover kan der være tale om at der konkret skal være penge i løn- og indkøbsbudgettet før vi laver en større investering på en spiller.
Jeg er overbevist om, at man gerne ville have lukket vinduet noget tidligere - det vil alle - men jeg tror simpelthen ikke det er så nemt, som vi herinde forsøger at gøre det.
- Likes 2
Comment
-
Njooo.. Jeg syntes bare, at når man har mistet så mange spillere gode/dårlige og er på vej på træningslejr er det uambitiøst ikke bare at have et eller andet på plads. Det kan selvfølgelig nåes endnu. Dagen er jo lang. Når man så har 2 offensive ude med skader oveni begynder det at blive lidt bekymrendeOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nå da da!
Du plejer da ikke at fejle i troen.
Men til projektet overordnet har jeg stadig tiltro. Endnu
Comment
-
Ingen panik her. Kun tvivl og en lettere frustrationOprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Er meget uening, det er panik før lukketid - ro på
Jeg har på intet tidspunkt sagt at ledelsen mangler fokus… Og jeg ved at de arbejder hårdt på det. Og selvfølgelig starter vi sæsonen uden at alle transfers er på plads… Og jeg ved de arbejder langsigtet..
Det ændrer ikke på det fact at vi pt mangler et halvt starter hold der ikke kan træne sammen. Vi skal på træningslejr i morgen. Turneringen starter om 3 uger..
Det er bare bekymrende. Og frustrerende
- Likes 1
Comment
-
Det er jeg enig i .. nok er vi (TB m.fl.) med i en spurt, men det må jo ikke løbes stærkere end de rigtige beslutninger kan tages. OB skal ikke bare købe for at købe selvom det presser på med kommende træningslejr osv. Jeg håber selvf. også på at der kommer 2-3 (helst i går) og senest inden træningslejren starterOprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Sat overfor utålmodighed er jeg ret sikker på, det er.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Her er en fin oversigt:Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg tror ikke nogen herinde har sagt, at det er nemt... men når man ser på vores konkurrenter er det åbenbart ikke umuligt
https://www.transfermarkt.com/superl...wettbewerb/DK1
Uden spillere tilbage fra udlån:
https://www.transfermarkt.com/superl...ern=0&intern=1
Comment
-
Jeg har aldrig skrevet "masse" - det må stå for din egen regningOprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Det vidste jeg ikke - Hvilke klubber, der er OB's direkte konkurrenter, har handlet en masse spillere???
Horsens har bl.a. for et øjeblik siden hentet en spiller fra Chelsea
- Likes 2
Comment
-
Der kan man bare se. Konklusionen er simpelthen den, at det hverken er nemt eller umuligt......... wow.....Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg tror ikke nogen herinde har sagt, at det er nemt... men når man ser på vores konkurrenter er det åbenbart ikke umuligt
....... det var da i øvrigt vist nok det Troels startede med at sige.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 2
Comment
-
Altså hvis du lægger mærke til det, så er det da minimalt hvad Viborg, Silkeborg, Sønderjyske, Randers, Horsens har hentet?Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Alle sammen nogle vi højt sandsynligt skal konkurrere med om pladsen i Top6..
Så. Altså man kan være lige så sure, over Troels og co. ikke har hentet nogle men - jeg er ikke bekymret, så længe Zorniger er forholdsvis stille.
Der er trods alt 3 uger til sæsonstart. Det er først i den sidste uge, inden sæsonstart, jeg virkelig vil være bekymret, hvis ikke der står nye folk i Ådalen.
Vi har jo sådan set også en fin start 11 - ud over vi mangler en midterforsvar lige nu. Vi mangler bare nogle der virkelig kan øge kvaliteten.
- Likes 1
Comment
Comment