Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Er meget uening, det er panik før lukketid - ro på

Har tiltro til OB's ledelse, de arbejder hver dag for fremgang på den lange bane og det er hvad der er brug for

Hvis OB starter den kommende sæson uden at alle transfers er afsluttet, så er det nok fordi at det er nødvendigt, kan ikke forestille mig at det vil ske pga. manglende fokus fra ledelsen

Men forstår da fuldt ud din frustration, jeg vil selvfølgelig også gerne se de kommende spillere 'i går', men ventetiden er en del af processen og den er nødvendig for at OB kan blive stærkere fremadrettet
    Ingen panik her. Kun tvivl og en lettere frustration

Jeg har på intet tidspunkt sagt at ledelsen mangler fokus… Og jeg ved at de arbejder hårdt på det. Og selvfølgelig starter vi sæsonen uden at alle transfers er på plads… Og jeg ved de arbejder langsigtet..

Det ændrer ikke på det fact at vi pt mangler et halvt starter hold der ikke kan træne sammen. Vi skal på træningslejr i morgen. Turneringen starter om 3 uger..
    Det er bare bekymrende. Og frustrerende

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nå da da!

Du plejer da ikke at fejle i troen.
    Njooo.. Jeg syntes bare, at når man har mistet så mange spillere gode/dårlige og er på vej på træningslejr er det uambitiøst ikke bare at have et eller andet på plads. Det kan selvfølgelig nåes endnu. Dagen er jo lang. Når man så har 2 offensive ude med skader oveni begynder det at blive lidt bekymrende

Men til projektet overordnet har jeg stadig tiltro. Endnu

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Sat overfor utålmodighed er jeg ret sikker på, det er.

Debatten om TB og panik før lukketid generelt:

Jeg føler mig overbevist om, at hvis Zorniger er briefet om, hvad man arbejder på, og han havde tænkt, at det var fucking uambitiøst eller ligegyldigt, så havde han ligget vandret hos Leif Rasmussen og Martin Davidsen for at presse Troels og fortælle om, hvor mange spillere vi mangler, og hvor gode spillere man skal have for at vinde noget. Det hører jeg ham ikke sige. Hvilket jeg tolker som om, at han ved, hvad der arbejdes på, han er informeret om strategien og har måske selv været med inde over nogle af spillerne, vi forsøger at hente.

Derudover kan der være tale om at der konkret skal være penge i løn- og indkøbsbudgettet før vi laver en større investering på en spiller.

Jeg er overbevist om, at man gerne ville have lukket vinduet noget tidligere - det vil alle - men jeg tror simpelthen ikke det er så nemt, som vi herinde forsøger at gøre det.
    Jeg tror ikke nogen herinde har sagt, at det er nemt... men når man ser på vores konkurrenter er det åbenbart ikke umuligt

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tålmodighed er ikke nødvendigvis en dyd...
    Sat overfor utålmodighed er jeg ret sikker på, det er.

Debatten om TB og panik før lukketid generelt:

Jeg føler mig overbevist om, at hvis Zorniger er briefet om, hvad man arbejder på, og han havde tænkt, at det var fucking uambitiøst eller ligegyldigt, så havde han ligget vandret hos Leif Rasmussen og Martin Davidsen for at presse Troels og fortælle om, hvor mange spillere vi mangler, og hvor gode spillere man skal have for at vinde noget. Det hører jeg ham ikke sige. Hvilket jeg tolker som om, at han ved, hvad der arbejdes på, han er informeret om strategien og har måske selv været med inde over nogle af spillerne, vi forsøger at hente.

Derudover kan der være tale om at der konkret skal være penge i løn- og indkøbsbudgettet før vi laver en større investering på en spiller.

Jeg er overbevist om, at man gerne ville have lukket vinduet noget tidligere - det vil alle - men jeg tror simpelthen ikke det er så nemt, som vi herinde forsøger at gøre det.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Er meget uening, det er panik før lukketid - ro på

Har tiltro til OB's ledelse, de arbejder hver dag for fremgang på den lange bane og det er hvad der er brug for

Hvis OB starter den kommende sæson uden at alle transfers er afsluttet, så er det nok fordi at det er nødvendigt, kan ikke forestille mig at det vil ske pga. manglende fokus fra ledelsen

Men forstår da fuldt ud din frustration, jeg vil selvfølgelig også gerne se de kommende spillere 'i går', men ventetiden er en del af processen og den er nødvendig for at OB kan blive stærkere fremadrettet
    Tålmodighed er ikke nødvendigvis en dyd...

Leave a comment:

Working...
X