Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Det har nok gået den vej de seneste mdr. så vi må håbe at der er lavet et ordenligt stykke hjemmearbejde så der hurtigt kan præsenteres nyt. Ang. trøje så har jeg for noget tid tilbage droppet at få spillernavne på mine trøjer mere. Skuffelsen bliver for stor når vores helte smutter .. og især hvis det er i interne handler
- Likes 1
-
Eftersom de også bød i vinters er det vel ikke den store overraskelse .. men enig .. hvad har de forberedt som erstatning?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg er 99% sikker på at OB har været forberedt på at Ejdum ville væk. Jungletrommerne har lydt længe og de vidste det udemærket
Det er kun destinationen der overrasker
Leave a comment:
-
enig - det virkede jo allerede i vinter til han var klar på et skifte. Tænker også det fra OBs side hele tiden har været planen. Håbet har så været han virkelig brændte banen af i den netop overståede sæson, og så skulle han sendes udenlands.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg er 99% sikker på at OB har været forberedt på at Ejdum ville væk. Jungletrommerne har lydt længe og de vidste det udemærket
Det er kun destinationen der overrasker
Sådan går det så ikke...havde overvejet en trøje med Ejdum på, den ide er droppet.
Leave a comment:
-
jeg er så træt af denTroels Bech'sk formulering. Det er så defenssivt, man er bange for at lave fejl - håber da ikke det er den mentalitet der løber nede i ådalen, for så går det da først galt.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Husk nu der er VM i fodbold. Markedet er svært, og der er stort set ingen klubber i Danmark der har hentet spillere.
Der er 9 uger til vinduet lukker, og hellere ingen spillere end de forkerte spillere.
Altså de helt åbentlyse fejl - dem skal man da klart undgå, og bør jo være til at spotte; Tyler Burrey osv.
Men hvad derefter; er Adam Sørensen en ubetinget "rigtig" spiller man har hentet? Var Bürgy? Hvad med Grot? og sådan kan vi blive ved. Bjørn Paulsen? Han havde som jeg husker det en forfærdelig periode (som anfører?) men har jo siden vidst sig som værende rigtig god for kulturen.
Mht resten - jeg er med på sarkasmen i dit indlæg, men jeg køber til dels forklaringen, for ja naturligvis har VM en betydning. Men på et tidspunkt må de jo også se sig selv i spejlet og erkende de måske har lagt en forkert transfer strategi. Det er jo næppe franske landsholdsspillere vi venter på at signe.
Og det er jo tydeligt muligt at signe spillere - Brøndby er ved at hente en nu hører jeg...så den "forklaring" (undskyldning) bliver bare dårligere dag for dag.
Sigter man for højt - og er ikke villig til at betale...så det klart man ender her...
Leave a comment:
Leave a comment: