Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Altså jeg er nok af modsat holdning, ift langt de fleste af os OB fans…

Jeg vil stort set alle dage sige ja til 4 mil euro+klausuler+videresalg på Ejdum

Vi som klub, er ikke et sted (endnu), hvor vi bare kan sige nej til sådan et bud. Og altså.. Har Ejdum ærligt været så god at vi kan tillade os at sige nej til 30 mil? Det synes jeg ikke..

Og så kan man have det største had i verden til Brøndby, men altså. Igen, de bruger 30 mil på Ejdum. En spiller som gerne har ville prøve noget nyt.

Lad os sige en eller flere udenlandske klubber har budt 20 mil. Skulle vi så sige ja til det bud, og så erkende, at vi måske så ikke har de 10 mil til nye spillere?

Ja det er sat på spidsen, men jeg tror det er sådan det er.

Det er jo bare min holdning, men 30 mil er virkelig mange penge. Tænk lige hvor mange penge, OB har tjent på egne talenter de sidste år. Sidste sommer var det 37,5 på Luca. Og næste sommer gætter jeg på Mccoy står for skud.
    Det kan skubbe os som klub at lave disse transfers.

Så jeg forstår Troels og co., men erkender også at de godt nok skal begynde at grave frem fra gemmerne.

Han kunne jo starte med at tilbud W.Martin en rigtig god kontrakt. Ham kunne jeg nemt se få en meget større rolle.

Og jeg vil sku elske hvis Klynge kom hjem, men må også erkende - hvorfor skullle han ville det?
    Last edited by Brogaard99; i dag, 12:23.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Hvis Brøndby lægger 30 mill danske kroner, plus klausuler og videresalg, så er det en ekstremt attraktiv case for OB. Så har vi næsten tjent det samme på Ejdum som vi tjente på Luca Kjerrumgaard.

Jeg bryder mig ikke om, at vi sælger Ejdum til Brøndby, men hvis Kaiserslautern kommer med 20 og Brøndby med 30, så er 10 millioner bare rigtig, rigtig mange penge. Det er nemt for os at sige “at den må Troels og OB bare æde”. De ville dø af grin i alle bestyrelseslokaler i professionel fodbold.

Hvis vi så skal være sådan super duper ærlige om Ejdum, og så fjerne de stribede briller, så har han ikke brændt midtbanen af for os i denne sæson. Han har været i en god udvikling, og han har gjort det godt, men han har ikke været involveret i ret mange mål offensivt. Hvis Brøndby vil betale 30 millioner for vores mindst/næstmindst vigtige midtbanespiller af Arp, Falk og Oudraogo, så skal de da bare give den gas.

Hvis prisen er høj nok, så skal Troels narturligvis sælge Ejdum til Brøndby.
      Hvis TB står med en mere end fuldgod erstatning inden første spilledag, kan det sweeten the deal. Men hvis det betyder at vi snitter for lavt i kampene inden transfervinduet lukker, fordi denne erstatning hentes for sent bliver det meget mere end 10 mil i tab på alle mulige parametre. Det er fandme risikabelt.

Comment

Askou er jo også på vej videre. William Martin skal måske sælges, og hvad med Grot?

Uha vi kan risikere at skulle bruge hele efteråret på at spille et nyt hold sammen.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Hvis TB står med en mere end fuldgod erstatning inden første spilledag, kan det sweeten the deal. Men hvis det betyder at vi snitter for lavt i kampene inden transfervinduet lukker, fordi denne erstatning hentes for sent bliver det meget mere end 10 mil i tab på alle mulige parametre. Det er fandme risikabelt.
          Meget enig. Klubben har jo også prædiket om at i år skal vi ramme top 6. Så må man jo også handle på det løfte, og det rimer ikke med en svingende start, fordi man ikke har fået handler i hus

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvis det er rekord for en intern handel i Superligaen der er tale om, så kan jeg sagtens forstå at klubben har svært ved at sige nej
            Over 3,5 mio Euro? OG evt klausuler på videresalg oveni? Så er det godt nok svært at sige nej. Hvis det er korrekt, at HSV har budt og så nok budt mindre på ham, så siger det måske også noget om, at det måske ikke kan gøres så meget bedre. Jeg ville HADE at se ham i BIF, men hvis de vil sprænge banken, så bliver det tricky.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
              En på X melder at Brøndby køber ham for 22.5 million kroner og de får ham for næsen af AGF og HSV
              Kan Arp og Jurek så ikke overtale ham til at smutte til Hamborg (og få dem til at matche BIFs bud). Det er da en væsentlig federe klub end BIF og liga.

Comment

Så kom der da en spiller til klubben fra Aberdeen (troede ellers ikke man satsede på udlændinge mere).

https://ob.dk/nyheder/2026/juli/aust...rkning-til-obq

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Så kom der da en spiller til klubben fra Aberdeen (troede ellers ikke man satsede på udlændinge mere).

https://ob.dk/nyheder/2026/juli/aust...rkning-til-obq
                  En udlænding eller to skader næppe - det var det, at havde et hold, hvor truppen var 50% udlændige man ville væk fra.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

En udlænding eller to skader næppe - det var det, at havde et hold, hvor truppen var 50% udlændige man ville væk fra.
                    Men vores SL-trup var da også deropad i sidste sæson (12 udlændinge).

Comment

Og så bliver det ikke en intern Superliga-rekord.

Mads Emil Madsen blev solgt for 30 millioner + 7 millioner mellem AGF og FCK.
                      Lad os se hvad den endelige pris bliver. Jeg hører 26-30 mill.
                      Hvis MEM kostede 30 bliver det nok kun næsten så

Comment

Men vores SL-trup var da også deropad i sidste sæson (12 udlændinge).
                        I det her tilfælde, er der tale om OB Q.

Comment

I det her tilfælde, er der tale om OB Q.
                          Ja, men undskyldningen var klubbens identitet, som åbenbart ikke gælder for herreholdet

Nå, lad os holde os til rygterne og eventuel tage diskussionen i en anden tråd

Comment

Ja, men undskyldningen var klubbens identitet, som åbenbart ikke gælder for herreholdet

Nå, lad os holde os til rygterne og eventuel tage diskussionen i en anden tråd
                            Nationalitet og Identitet er ikke det samme.

Derudover handlede det lige så meget om, at det ville skabe kløft en mærkelig dynamik, at de udenlandske kvindelige spillere skulle være på en slags (noget bedre) betalt kontrakt, mens at de danske skulle være på en anden - og med de nye kontraktsatser, ville det blive meget dyrt at have så mange udenlandske spillere på kontrakt.

Comment

Logikken siger, at der ved Ejdums afgang bliver forlænget med W Martin, og at han skal spille meget mere, men det kunne sagtens være Klynge retur. Bonde skal vel også ind og spille igen?

Comment

Lyder forfærdeligt!

Sælg ham for lidt mindre til HSV, hvis han gerne vil af sted.

Comment

Working...
                                X