Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Absolut enig. Vi vil i Top 6 så man sælger ikke vores måske mest talentfulde spiller til en konkurrent. Vi skal opgradere i forsvaret men ikke svække midtbanen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Hvis BIF byder 30 + millioner. Så siger forretningsdelen i OB ikke nej. Men for selvforståelsen, så skal der stå et større navn klar med det samme.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer skulle være tale om ny intern superliga rekord. Det er fra en rigtig pålidelig kilde
Jeg hører at prisen er 3,5-4 mill euro plus klausuler og videresalg..
Kan godt forstå hvis det er svært at sige nej til…. Men håber at de gør det. Også selv man så sælger for et mindre beløb til udlandet senereOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Jeg håber virkelig Eriksen siger stop. Det er ikke værdigt for ham, hans familie, klubberne, fansene eller seere, at man skal risikere at være vidne til endnu et hjertestop med øjeblikkelig genoplivning.Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlægEr det Max ud, til mange penge. Og så Eriksen ind?
det er vel samme plads.
Vi kan ikke have krisepsykolog standby 24/7 fordi Eriksen skal have en sæson mere med.
Han har prøvet alt og han har bevist at han kunne komme tilbage. Nu må det være nok
- Likes 6
Comment
-
Hvis det er rekord for en intern handel i Superligaen der er tale om, så kan jeg sagtens forstå at klubben har svært ved at sige nejOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer skulle være tale om ny intern superliga rekord. Det er fra en rigtig pålidelig kilde
Kan godt forstå hvis det er svært at sige nej til…. Men håber at de gør det. Også selv man så sælger for et mindre beløb til udlandet senere
- Likes 1
Comment
-
Og så bliver det ikke en intern Superliga-rekord.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer skulle være tale om ny intern superliga rekord. Det er fra en rigtig pålidelig kilde
Kan godt forstå hvis det er svært at sige nej til…. Men håber at de gør det. Også selv man så sælger for et mindre beløb til udlandet senere
Mads Emil Madsen blev solgt for 30 millioner + 7 millioner mellem AGF og FCK.
Comment
-
Hvis Brøndby lægger 30 mill danske kroner, plus klausuler og videresalg, så er det en ekstremt attraktiv case for OB. Så har vi næsten tjent det samme på Ejdum som vi tjente på Luca Kjerrumgaard.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer skulle være tale om ny intern superliga rekord. Det er fra en rigtig pålidelig kilde
Jeg bryder mig ikke om, at vi sælger Ejdum til Brøndby, men hvis Kaiserslautern kommer med 20 og Brøndby med 30, så er 10 millioner bare rigtig, rigtig mange penge. Det er nemt for os at sige “at den må Troels og OB bare æde”. De ville dø af grin i alle bestyrelseslokaler i professionel fodbold.
Hvis vi så skal være sådan super duper ærlige om Ejdum, og så fjerne de stribede briller, så har han ikke brændt midtbanen af for os i denne sæson. Han har været i en god udvikling, og han har gjort det godt, men han har ikke været involveret i ret mange mål offensivt. Hvis Brøndby vil betale 30 millioner for vores mindst/næstmindst vigtige midtbanespiller af Arp, Falk og Oudraogo, så skal de da bare give den gas.
Hvis prisen er høj nok, så skal Troels narturligvis sælge Ejdum til Brøndby.
- Likes 2
Comment
-
Hvorfor? Historisk set er der ikke meget der tyder på, at De penge så kommer til at blive geninvesteret...Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægJeg kan ikke fordrage Brøndby
Men hvis spørger mig, om jeg ville bytte Ejdum for Klynge og så stå med 20-25 mio i hånden efter.
Så ville jeg sige ja uden at blinke
- Likes 3
Comment
-
Han har bestemt stadig nogle kvaliteter, men jeg ville ikke græde snot over at miste ham.Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
Comment
-
Det er da ikke rigtigt.Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Hvorfor? Historisk set er der ikke meget der tyder på, at De penge så kommer til at blive geninvesteret...
Det du taler om er 1:1 geninvesteringer i truppen, men klubben som helhed er altså løbende blevet opgraderet for de salgsmillioner vi har tjent.
- Likes 1
Comment
-
Skulle lige til at skrive at jo næsten er en ny spiller i truppen og dermed Ejdums afløser men dette lyder fint.Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment