Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Aldrig nogensinde. Jeg havde været glad for en ophævelse af kontrakten.
    De har åbenbart ikke set ham spille.
    Synes du taler ham for meget ned. Buergi har en virkelig god afleveringsfod, placerings evner er også o.k.. Hovedstødsppil er i mine øjne lidt mellem vare men hans største udfordring er den mangelnde hurtighed. Det er et problem i hensigt af den måde vi vil spille og derfor er det fornuftigt at lade ham gå og hente en som passer bedre ind.
    Men din generelle dom om ham som forsvarer kan ikke være med..
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Synes du taler ham for meget ned. Buergi har en virkelig god afleveringsfod, placerings evner er også o.k.. Hovedstødsppil er i mine øjne lidt mellem vare men hans største udfordring er den mangelnde hurtighed. Det er et problem i hensigt af den måde vi vil spille og derfor er det fornuftigt at lade ham gå og hente en som passer bedre ind.
      Men din generelle dom om ham som forsvarer kan ikke være med..
      Jeg vil våge den påstand, at hvis man ser alle vores moål imod i sidste sæson igennem, vil Burgy have en eller anden skyld i 1/3 af målene. Det kunne være fejlplacering, eller pga hans fart, eller generelle fejl afleveringer osv.

      Jeg synes virkelig, han er blevet dårligere som sæsonen er gået, og synes måske faktisk han var bedre sa vi spillede 3 mands forsvar.

      Men han spiller nogle udmærkede bolde frem i banen - nogen gange. Men der er godt nok også mange forbiere…

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        mon ikke også det var en af de første dominoer der faldt. Kan sagtens tænkes man har holdt igen, for ikke at stå med for mange spillere i truppen og forsvaret generelt.

        Spændende bliver det i hvertfald
        Enig.
        Der hvor det største udviklingspotentiale er på vores hold er helt klart i midterforsvaret og med Bürgy væk så skal der som minimum hentes én klasse midterforsvarer (venstre) og hvis vi også sælger Askou så er det en hel udskiftning af vores midterforsvar der er behov for, men måske afgangen af Bürgy kan åbne op for en forlængelse med Askou, hvilket jeg dog ikke tror så meget på med de udmeldinger der har været pt.

        Men et helt nyt midterforsvar åbner så også op for at Zorniger kan få et midterforsvar helt efter de kompetencer hans spillestil har behov for.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Enig.
          Der hvor det største udviklingspotentiale er på vores hold er helt klart i midterforsvaret og med Bürgy væk så skal der som minimum hentes én klasse midterforsvarer (venstre) og hvis vi også sælger Askou så er det en hel udskiftning af vores midterforsvar der er behov for, men måske afgangen af Bürgy kan åbne op for en forlængelse med Askou, hvilket jeg dog ikke tror så meget på med de udmeldinger der har været pt.

          Men et helt nyt midterforsvar åbner så også op for at Zorniger kan få et midterforsvar helt efter de kompetencer hans spillestil har behov for.
          Plus en venstre back og McCoy i højre side … helt nyt forsvar ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Jeg vil våge den påstand, at hvis man ser alle vores moål imod i sidste sæson igennem, vil Burgy have en eller anden skyld i 1/3 af målene. Det kunne være fejlplacering, eller pga hans fart, eller generelle fejl afleveringer osv.

            Jeg synes virkelig, han er blevet dårligere som sæsonen er gået, og synes måske faktisk han var bedre sa vi spillede 3 mands forsvar.

            Men han spiller nogle udmærkede bolde frem i banen - nogen gange. Men der er godt nok også mange forbiere…
            Jeg synes det er et voldsomt tungt åg du lægger på ham og endda helt uden nogen former for statistik i din påstand. De gange han er fejlplaceret kan vel også være årsager som ikke er hans fejl, og her tænker jeg at medspillere har misset afleveringer, for langsomt spil, spiller for meget bagud og på tværs osv. for ikke at snakke om angribernes brændte chancer som medfører kontraangreb osv.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Jeg vil våge den påstand, at hvis man ser alle vores moål imod i sidste sæson igennem, vil Burgy have en eller anden skyld i 1/3 af målene. Det kunne være fejlplacering, eller pga hans fart, eller generelle fejl afleveringer osv.

              Jeg synes virkelig, han er blevet dårligere som sæsonen er gået, og synes måske faktisk han var bedre sa vi spillede 3 mands forsvar.

              Men han spiller nogle udmærkede bolde frem i banen - nogen gange. Men der er godt nok også mange forbiere…
              Hvis Burgy byttede dåbsattest med Askou, så havde mange folks opfattelse af hver af deres sæson også være byttede om.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                Nogle gange bliver man nødt til det. På mig virker det som om han er opgivet. Jeg kan ikke se andre klubber betale penge for ham og give ham en løn han selv vil være interesseret i.

                Alternativet til at betale pengene nu er at betale 7 millioner over de næste par år, få intet ud af der og risikere han skaber splid.
                Hvad får dig til at tro han er opgivet? Og hvad i alverden får dig til at tro han skaber splid?

                Han blev skadet på træningslejren i Spanien i februar og var ukampdygtig i 4 måneder.
                Tror faktisk kun han trænede fuldt med de sidste 3 uger af sæsonen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Plus en venstre back og McCoy i højre side … helt nyt forsvar ..
                  ja - ikke optimalt, men forsvaret var jo ikke stærkt sidste sæson, nu er Askou jo ikke solgt endnu - og har næppe heller været planen. Men leger vi med tanken om at man forlængede med Askou, beholdt Bügy og McCoy - så kunne du stå i samme situation næste sommer, udløb til Bürgy, Askou og McCoy formentlig begge på vej videre.

                  Er spillerne man henter gode nok så behøver det ikke være et problem.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Jeg vil våge den påstand, at hvis man ser alle vores moål imod i sidste sæson igennem, vil Burgy have en eller anden skyld i 1/3 af målene. Det kunne være fejlplacering, eller pga hans fart, eller generelle fejl afleveringer osv.

                    Jeg synes virkelig, han er blevet dårligere som sæsonen er gået, og synes måske faktisk han var bedre sa vi spillede 3 mands forsvar.

                    Men han spiller nogle udmærkede bolde frem i banen - nogen gange. Men der er godt nok også mange forbiere…
                    Men nu kan man vel også sige at der mindst en (hvis ikke flere) forsvarsspiller er altid med hvis man får et mål imod. Og hvad i første fald ser ud kom en individuel fejl kan også være konsekvens af en medspillers fejl før og man bliver fanget i en uheldig situation.
                    Synes Buergi var et godt bekendtskab for os og gjorde det helt o.k.. At det er tid nu at steppe op på den position tror også og er glad om men det betyder for mig ikke at nægte den positive rolle han havde op vejen tilbage og etablere os igen i Superligaen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Men nu kan man vel også sige at der mindst en (hvis ikke flere) forsvarsspiller er altid med hvis man får et mål imod. Og hvad i første fald ser ud kom en individuel fejl kan også være konsekvens af en medspillers fejl før og man bliver fanget i en uheldig situation.
                      Synes Buergi var et godt bekendtskab for os og gjorde det helt o.k.. At det er tid nu at steppe op på den position tror også og er glad om men det betyder for mig ikke at nægte den positive rolle han havde op vejen tilbage og etablere os igen i Superligaen.
                      well spoken

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Men nu kan man vel også sige at der mindst en (hvis ikke flere) forsvarsspiller er altid med hvis man får et mål imod. Og hvad i første fald ser ud kom en individuel fejl kan også være konsekvens af en medspillers fejl før og man bliver fanget i en uheldig situation.
                        Synes Buergi var et godt bekendtskab for os og gjorde det helt o.k.. At det er tid nu at steppe op på den position tror også og er glad om men det betyder for mig ikke at nægte den positive rolle han havde op vejen tilbage og etablere os igen i Superligaen.
                        Tja, jeg personligt og en række andre OB fans jeg kender nærmest fejrede, da nyheden om Bürgys afgang ramte, så jeg er pænt uenig i, at han gjorde det "ok".

                        Han var en elendig brik i et elendigt forsvar, for mig. Intet mindre.

                        Men i det mindste er vi enige i, at det er på tide vi stepper op i det forsvar. ;-)

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Har hørt lidt rygter om vi skulle være interesseret i Anders Klynge. Aner ikke om der er noget seriøst i den historie.

                          Kan være fuldemandssnak.
                          Og ikke en plads der er mest presserende.
                          Men måske hvis Ejdum er på affyringsrampen.

                          Hvad siger folket? Ville han kunne få en rolle på det kommende OB hold?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Har hørt lidt rygter om vi skulle være interesseret i Anders Klynge. Aner ikke om der er noget seriøst i den historie.

                            Kan være fuldemandssnak.
                            Og ikke en plads der er mest presserende.
                            Men måske hvis Ejdum er på affyringsrampen.

                            Hvad siger folket? Ville han kunne få en rolle på det kommende OB hold?
                            Hvis Ejdum bliver solgt er det ikke et dårligt bud på en erstatning.
                            Med Ismahila, Falk, Ejdum, Anssi og Arp vil og skal der være konkurrence om pladserne .. Dertil Bonde, Vitus og Martin som nok nærmer sig en position hvor han skal kæmpe med om start11.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Hvis Ejdum bliver solgt er det ikke et dårligt bud på en erstatning.
                              Med Ismahila, Falk, Ejdum, Anssi og Arp vil og skal der være konkurrence om pladserne .. Dertil Bonde, Vitus og Martin som nok nærmer sig en position hvor han skal kæmpe med om start11.
                              Bonde kunne jo også være på vej videre - uanset, så er der udløb om et år så han er næppe en man skal bygge op om. Vitus har vi jo intet set til, så jeg ville blive meget overrasket hvis han pludselig stod til at få bare Grubbes antal minutter næste sæson. Og så længe der ikke er forlænget med Martin er der jo også en risiko for han skal videre.

                              Midten er klart ikke der vi har det største og mest akutte behov. Men det kan hurtigt blive aktuelt, og uanset så vil jeg velkomme noget mere konkurrence. Det var rart at Få Anssi ind - gav os faktisk muligheden for at skifte inde centralt.

                              Comment


                                Klynge er efter min mening så dygtig at han vil være kandidat til start 11 - også i kamp med både Ejdum og Falk - men måske er hans niveau faldet efter tiden på bænken i Norge ?
                                Jeg håber stadig i stilhed på forlængelse med WM men jeg tvivler efterhånden på det lykkes - tiden går.
                                Hvis vi mener top 6 - skal der klare forstærkninger til i defensiven og Groth skal skiftes med en motiveret angriber i kvalitet - men det er jo bare min mening

                                Comment

                                Working...
                                X