Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    https://bold.dk/fodbold/klubber/wolf...eholde-eriksen

Så kan vi vist godt Eriksen-sagaen i graven. Med mindre nogen lige finder 75 mio i en papkasse et sted til en frikøbsklausul.
    Det er Souza, som har den klausul

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det er Souza, som har den klausul
      altså Eriksen er så stadig på kontrakt næste sæson, og medmindre han har en nedrykningsklausul - så vil han jo stadig skulle købes fri.

Tænker aldrig det har været en reel mulighed - og passer mig faktisk fint.

Comment

Eriksen faldet om under landskampen - har modtaget behandling og skulle være ved bevidsthed igen. Der skulle være en ambulance på banen nu...

Comment

- Christian har det godt og gik selv fra banen. Som jeg ser det støder pacemakeren, som den skal. Han var kortvarigt væk, men meget hurtigt ved bevidsthed, og vi var hurtigt i kontakt med ham, siger DBU-læge Morten Boesen.

- Nu skal han undersøges yderligere på hospitalet for at finde ud af, hvad der forårsagede hændelsen. Vi er løbende i kontakt med ham og lægerne på sygehuset. Men Christian har det godt, og han bad mig hilse alle spillerne og sige, at han var okay.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Eriksen faldet om under landskampen - har modtaget behandling og skulle være ved bevidsthed igen. Der skulle være en ambulance på banen nu...
            Puh, håber han kommer sig, det lyder som om han er nogenlunde ok nu her.

Comment

Eriksen virker efter omstændighederne okay, og som jeg forstår dagens meldinger er der i højere grad tale om, at det var udløst af at Eriksens pacemaker gjorde sit arbejde, end at noget "gik galt". Så venter vi selvfølgelig på årsagen til stødet, men det var godt nok noget af en forskrækkelse i går.

Jeg fik helt deja vu til for 5 år siden - det var meget surrealistisk og uhyggeligt.

Gad vide om det så ikke var dét for Eriksens aktive fodboldkarriere på topplan - der er trods alt ting, der er vigtigere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                Eriksen virker efter omstændighederne okay, og som jeg forstår dagens meldinger er der i højere grad tale om, at det var udløst af at Eriksens pacemaker gjorde sit arbejde, end at noget "gik galt". Så venter vi selvfølgelig på årsagen til stødet, men det var godt nok noget af en forskrækkelse i går.

Jeg fik helt deja vu til for 5 år siden - det var meget surrealistisk og uhyggeligt.

Gad vide om det så ikke var dét for Eriksens aktive fodboldkarriere på topplan - der er trods alt ting, der er vigtigere.
                Jo det må være det for Eriksen og jeg er sikker på at han og hans nærmeste også når frem til den konklusion.
                En ansvarlig klub og DBU har jo også et ansvar for ikke at traumatisere hans holdkammerater med flere nærdødsoplevelser selvom det tilsyneladende er sådan at livet med pacemaker er.
                Virkelig en forskrækkelse og dejligt at det tilsyneladende er uden konsekvenser for Eriksens helbred.

Comment

Heldigvis er det en analyse, ikke et rygte...

https://campo.dk/2026/06/09/kan-bliv...ransferkabale/

Comment

Så kom der da et lille rygte :)

https://fyens.dk/ob/venstrefodet-hol...rg-kanten?rss=

men det er er rygte fra Leif så ved sku ikke hvor troværdigt det er.
                    Last edited by DD84; i dag, 15:08.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Mon ikke AC Horsens snupper ham

Comment

Godt nok noget undervældende. En venstrefodet Bürgy. Troede den venstrebenede stopper var et sted, man virkelig prioriterede og ville ofre lidt penge på. Troede også pågældende skulle have lidt fart. Hvis det her er niveauet for kommende signinger, så ligner det bestemt ikke at man vil angribe top 6 i højere grad, end man har gjort hidtil.

Comment

Der var engang vi fik diverse AaB skrammel , så Horsens affald , og vel også en runde med SønderjyskE’s intetsigende spillere. Den seneste tid har det så været Viborgs udslusning alt sammen med samme sløje resultat, ingen succeser.
                          Jeg bliver derfor straks skeptisk , også selvom vedkommende har været en tur i Holland i mellemtiden.
                          Last edited by Magge; i dag, 18:31.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Der var engang vi diverse AaB skrammel , så Horsens affald , og vel også en runde med SønderjyskE’s intetsigende spillere. Den seneste tid har det så været Viborgs udslusning alt sammen med samme sløje resultat, ingen succeser.
                            Jeg bliver derfor straks skeptisk , også selvom vedkommende har været en tur i Holland i mellemtiden.
                            Nej, det er ikke så fedt at overtage andres aflagte .... Men derudover så synes jeg at han er for gammel, der er for lidt værdi for OB fremadrettet

OB har brug for kvalitet til forsvaret i det kommende vindue, det håber jeg at Troels lykkes med

Comment

Det må og skal være en and, at vi skulle gå efter en 30 årig fra et bundhold i Holland, der er startet inde 44% af tiden denne sæson.

Comment

Jeg husker ham som virkelig god.

Comment

Working...
                                X