Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Er ikke helt enig. Jo det kan sagtens vise sig, at det "bare" bliver den slags spillere. Men for mig at se er det mindst ligeså vigtigt at få spillere ind, der er vant til at spille med så intensivt pres og med så stor risiko. Så de kan være med til at trække de andre i den retning. Dvs. spillere fra klubber, der har spillet sådan i længere tid.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægTB får det, vil vil - men som vi har set meget lidt af - til at lyde som en videnskab.
Helt ærligt, vi leder “bare” efter fysisk stærke spillere, der har vilje, den rette indstilling og kan løbe solen sort.
Helt klassiske OB-dyder.
Jeg ved godt, at jeg forsimpler det, men TB gør det modsatte, og så passer pengene nok :).
En af de ting, der "gik galt" for os, som sæsonen skred frem, var nogle af de kompromiser vi gjorde ift. spillestil. De var måske nødvendige, men det gav især en spiller som Falk friheden til at diktere spillet i en retning som han er tryg ved. Han leverer jo altid et stort løbearbejde, men det ligger nok dybt i ham gerne at ville kontrollere tempoet i kampene med bolden. Og han har så stor betydning for vores spil så andre spillere hurtigt følger trop. Ikke fordi jeg vil give ham skylden, men jeg tænker bare det er en udvikling, der er svær at vende.
Hvis vi skal lykkes med at implementere den mere ultimative spillestil på det "nuværende hold" tror jeg det er afgørende, at vi får 1-2 markante spillere ind, der virkelig føler sig til rette i den mere aggressive stil og kan kalde de andre ud når de for ofte tager den sikre løsning.
- Likes 1
Comment
-
Det kan vise sig at blive en ok case hvis han bliver solgt til et stort beløb, Den ros kan vi godt give ham. Men man kan også vende dem om og sige, at når salgsprisen var så uhørt lav for en spiller med helt tydelige kompetencer på banen, så havde det været en skandale hvis der ikke var en høj videresalgsklausul.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det ved jeg, men turde ikke rose ham... da forummet ellers går helt amok på mig, så bedre at spille mindre vidende og skamrose TB
- Likes 1
Comment
-
Forstår godt din irritation over hans meget "akademiske" måde at formulere sig påOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægTB får det, vil vil - men som vi har set meget lidt af - til at lyde som en videnskab.
Helt ærligt, vi leder “bare” efter fysisk stærke spillere, der har vilje, den rette indstilling og kan løbe solen sort.
Helt klassiske OB-dyder.
Jeg ved godt, at jeg forsimpler det, men TB gør det modsatte, og så passer pengene nok :).
Men ja, det er en grov forsimpling .... fy
Fiete er en fantastisk spiller, hvis han løfter sit bundniveau bliver han klasser over SL niveau, en liga som faktisk slet ikke er så dårlig, det erkendte Steve Cooper i BIF efter deres sidste kamp, han var blevet overrasket over ligaen's niveau (ja, han er så sidenhen blevet fyret, men det er jo det sædvanlige med bøf og deres kaos)
;-)
Comment
-
Måske en smule :)Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægTB får det, vil vil - men som vi har set meget lidt af - til at lyde som en videnskab.
Helt klassiske OB-dyder.
Jeg ved ikke hvor meget Gustav Grubbe kan squatte, men vilje, indstilling og stort løbepensum har han i hvert fald. Men det rækker nok ikke altid i længden.
Comment
-
Mht Steve Coopers udtalelse. Typisk engelsk arrogance. Men ærgerligt han blev fyret nu det gik så fint.Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Forstår godt din irritation over hans meget "akademiske" måde at formulere sig på
Men ja, det er en grov forsimpling .... fy
Fiete er en fantastisk spiller, hvis han løfter sit bundniveau bliver han klasser over SL niveau, en liga som faktisk slet ikke er så dårlig, det erkendte Steve Cooper i BIF efter deres sidste kamp, han var blevet overrasket over ligaen's niveau (ja, han er så sidenhen blevet fyret, men det er jo det sædvanlige med bøf og deres kaos)
;-)
Comment
-
Jeg bliver altid så nostalgisk efter de gamle dage på forum, hvor Riflen og Nixcha skrev interessante, humoristisk velovervejede og sobre indlæg. Jeg ved nok at man ikke kan på internettet, but still..Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Nej tak. Masser af andre i tråden har glimrende beskrevet de gode grunde, og i SFÅ har Martin også gjort opmærksom på problemet med at binde en alt for stor del af budgettet på ælde spillere. Det er en romantisk historie som medierne elsker og sikkert nogle fans, men det er simpelthen bare ikke nogen god ide for hverken Eriksen eller OB.
Comment
-
Billing fylder 30 lige om snart - det er næsten 5 års forskel. Det er ret væsenligt. Nu har jeg lige tjekket - resten af FCMs midtbane er spillere på 22 eller under (måske der var en enkelt på 23...)Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Se på hvilken indflydelse Billing fik fra dag 1 i Fcm. Han er heller ikke specielt hurtig, og ikke helt så god som Eriksen. Eriksen er formentlig urealistisk, men han ville være en kæmpe opgradering.
Så sammensætningen betyder (for mig) bare meget. Falk og Eriksen - to spillere man vil skulle starte - der runder 35 i næste sæson. Og læg dertil den fysiske pakke (jeg ved ikke hvor meget OB lægger i det) men jeg så altså gerne vi fik lidt mere fysik ind centralt, noget højde og noget styrke. Også her vil jeg mene at Billing og Eriksen er lidt forskellige
Altså lander Eriksen i ådalen, så bliver det da svært ikke at blive begejstret. Det vil jo være en vanvittigt signing (og vil vel også sige noget om ambitionsniveauet for de kommende par sæsoner)
Men personligt var det ikke her jeg ville lægge mine transferkroner.
Comment
-
Nu kommer jeg med et scenarie.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Billing fylder 30 lige om snart - det er næsten 5 års forskel. Det er ret væsenligt. Nu har jeg lige tjekket - resten af FCMs midtbane er spillere på 22 eller under (måske der var en enkelt på 23...)
Så sammensætningen betyder (for mig) bare meget. Falk og Eriksen - to spillere man vil skulle starte - der runder 35 i næste sæson. Og læg dertil den fysiske pakke (jeg ved ikke hvor meget OB lægger i det) men jeg så altså gerne vi fik lidt mere fysik ind centralt, noget højde og noget styrke. Også her vil jeg mene at Billing og Eriksen er lidt forskellige
Altså lander Eriksen i ådalen, så bliver det da svært ikke at blive begejstret. Det vil jo være en vanvittigt signing (og vil vel også sige noget om ambitionsniveauet for de kommende par sæsoner)
Men personligt var det ikke her jeg ville lægge mine transferkroner.
Ejdum bliver solgt. Hvad så? Er der så andre prioriteter end en boldstærk, pasningsstærk spiller som Eriksen? Skal man så hente en lige så driblestærk og energisk spiller som Ejdum?
Nogle gange dukker der ting op man ikke kan sige nej til. Det vil Eriksen være, hvis muligheden byder sig.
Kan da også huske halvdelen af danskeren sidste år, var i kødet på ledelsen over vi hentede Falk. Tænker mange af dem, er stille nu.
Comment
-
Er Eriksen en reel mulighed har jeg svært ved at se OB kan sige nej. Men en reel mulighed betyder her at han gerne vil OB, OG ikke mindst er klar til at komme på en aftale OB kan honorere.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Nu kommer jeg med et scenarie.
Ejdum bliver solgt. Hvad så? Er der så andre prioriteter end en boldstærk, pasningsstærk spiller som Eriksen? Skal man så hente en lige så driblestærk og energisk spiller som Ejdum?
Nogle gange dukker der ting op man ikke kan sige nej til. Det vil Eriksen være, hvis muligheden byder sig.
Kan da også huske halvdelen af danskeren sidste år, var i kødet på ledelsen over vi hentede Falk. Tænker mange af dem, er stille nu.
Og jeg var da selv i tvivl om fornuften i at bringe Falk hjem.
- Likes 1
Comment
-
altså det har vel hele tiden været planen - endnu en med udløb om et år, og har svært ved at se man skulle forlænge med ham nu og her. Håber det bliver uden for landets grænser - men han skal jo videre, særligt for hans egen udviklings skyld.Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Comment
-
Sønderjyske!!Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
En bytter med Gretarsson ? Lidt som da vi byttede Charly Nouck med Jakob Bonde i Viborg ?
- Likes 1
Comment
Comment