Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Godt skriv.
    Jeg håber virkelig der kommer handling bag Troels Bechs ord og at vores scoutingteam kan fortsætte den stærke tendens vi så i seneste transfervindue.

Jeg sad lige og kiggede på spillere fra Fredericia (eks. Rieper, Jessen, Lindekilde, Sofus J., Etim) og det er da på, hver sin måde, interessante spillere som sikkert også kunne udvikle sig yderligere i OB, men når så der kommer så skarpe meldinger fra OB ledelsen, så kan jeg da godt se at der skal hentes fra en højere hylde, end fra et hold der rykkede ud af superligaen.
    Enkelte af de spillere jeg nævner fra FCF, kan dog uden tvivl godt have niveau eller potentiale til meget mere.

Har dog også på fornemmelsen at det meste af det vi henter denne sommer vil blive hentet fra andre ligaer og det vil da være oplagt igen at trække på vores forbindelse til de tyske ligaer via især Jurek Rohrberg, Lanig og Zorniger.
    Jeg synes Jakob Jessen er interessant.

For det første så er han venstrebenet venstreback,
    med et udmærket bundniveau. Han er dynamisk, løbestærk, alsidig og kan også dække 8’er positionen.

Så tæller det med garanti heller ikke ned i min bog, at han er OB-talent. Han kom til fra Svendborg og spillede 5 år i klubben inden han blev vejet og fundet for let i 23/24 og samlet op af FC Fredericia.

Han har spillet 32 ud af 32 mulige kampe for Fredericia i denne sæson, hvilket også viser, at han ikke er sønderligt skadesplaget. Han har 1 mål og 5 assist og 32 skabte chancer på et nedrykkermandskab.

logikken bag sådan en signing er jo nok, at lige nu ligner det, at man ønsker at satse på Adam Sørensens spidskompetencer, men han er meget ustabil i sine præstationer. En spiller som Jessen kunne skabe reel konkurrence på den backplads og samtidig ville vi være dækket ind på den centrale midt i tilfælde af skader.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

med et udmærket bundniveau. Han er dynamisk, løbestærk, alsidig og kan også dække 8’er positionen.

Så tæller det med garanti heller ikke ned i min bog, at han er OB-talent. Han kom til fra Svendborg og spillede 5 år i klubben inden han blev vejet og fundet for let i 23/24 og samlet op af FC Fredericia.

Han har spillet 32 ud af 32 mulige kampe for Fredericia i denne sæson, hvilket også viser, at han ikke er sønderligt skadesplaget. Han har 1 mål og 5 assist og 32 skabte chancer på et nedrykkermandskab.

logikken bag sådan en signing er jo nok, at lige nu ligner det, at man ønsker at satse på Adam Sørensens spidskompetencer, men han er meget ustabil i sine præstationer. En spiller som Jessen kunne skabe reel konkurrence på den backplads og samtidig ville vi være dækket ind på den centrale midt i tilfælde af skader.
      Har selv nævnt ham og nu er de jo nedrykker, så prisen er indenfor det rimelige, hvad det så end måtte være.

Jeg er dog lidt usikker på hvor stærk han er defensivt i en 4 back-kæde. Bange for at han ikke helt har det, der skal til der. Skal dog indrømme, at jeg har ikke set så meget efter, så mest mavefornemmelse. Offensivt virker han ok stærk med fin teknik.

En venstre back må dog stå på vores liste. Adam alene er ikke nok og Adam er også for udfordret defensivt. Han er til gengæld rigtig dygtig offensivt, så altså han må gerne blive, ser bare gerne der kommer en og tager startpladsen.

Men ja, har selv tænkt på Jacob Jessen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Har selv nævnt ham og nu er de jo nedrykker, så prisen er indenfor det rimelige, hvad det så end måtte være.

Jeg er dog lidt usikker på hvor stærk han er defensivt i en 4 back-kæde. Bange for at han ikke helt har det, der skal til der. Skal dog indrømme, at jeg har ikke set så meget efter, så mest mavefornemmelse. Offensivt virker han ok stærk med fin teknik.

En venstre back må dog stå på vores liste. Adam alene er ikke nok og Adam er også for udfordret defensivt. Han er til gengæld rigtig dygtig offensivt, så altså han må gerne blive, ser bare gerne der kommer en og tager startpladsen.

Men ja, har selv tænkt på Jacob Jessen.
        Det kan jeg kun være enig i. Jeg er selvf. med på at Adam ejer "harens våben" når det går frem ad banen, og han har vel også assisteret et par gange, men han positioneringer i det defensive er ikke særlig god og har vel kostet nogen mål i denne sæson.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Situationen var en anden dengang, men Fredericia afviste bud omkring en million euro i vinter. Hans niveau er hævet i foråret, jeg tror han er dyrere end man regner med.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Situationen var en anden dengang, men Fredericia afviste bud omkring en million euro i vinter. Hans niveau er hævet i foråret, jeg tror han er dyrere end man regner med.
            Det er korrekt og han rygtes bla. både til belgisk og nederlandsk fodbold, så tror vi vil stå relativt svært i en eventuel forhandling.

Comment

Ikke et decideret OB-relateret rygte, men i Sofia har man modtaget et bud på Bertrand Fourrier fra en dansk SL-klub (har mine tvivl om top4 klubberne samt FCK, da de vel henter fra en noget højere hylde).

Han har haft en forrygende sæson for en meget lille bundklub (Septemvri Sofia), hvor han har scoret halvdelen af deres mål!

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Ikke et decideret OB-relateret rygte, men i Sofia har man modtaget et bud på Bertrand Fourrier fra en dansk SL-klub (har mine tvivl om top4 klubberne samt FCK, da de vel henter fra en noget højere hylde).

Han har haft en forrygende sæson for en meget lille bundklub (Septemvri Sofia), hvor han har scoret halvdelen af deres mål!
                Ville være en typisk OB signing.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ville være en typisk OB signing.
                  Kæmpe nej tak

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg

Kæmpe nej tak
                    Kæmpe hvorfor?

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Kæmpe hvorfor?
                      manden er 28 og er ikke et stepup…hvis vi skal en hylde højere op end det vi har i front….

Comment

manden er 28 og er ikke et stepup…hvis vi skal en hylde højere op end det vi har i front….
                        28 år er vel en fin alder... kender du ham ? kendte du vores tyske trio før de blev præsenteret i Ådalen ?

Må ærligt erkende, at jeg kun har set ham spille to gange i denne sæson. Han virker utrolig kropsstærk, tør udfordre og god med bolden på trods af fysikken samt hele tiden har fokus mod målet (ikke konstant aflevere bagud).
                        Last edited by Online; i går, 14:31.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

28 år er vel en fin alder... kender du ham ? kendte du vores tyske trio før de blev præsenteret i Ådalen ?

Må ærligt erkende, at jeg kun har set ham spille to gange i denne sæson. Han virker utrolig kropsstærk, tør udfordre og god med bolden på trods af fysikken samt hele tiden har fokus mod målet (ikke konstant aflevere bagud).
                          vi får se……men næppe hos os

Comment

vi får se……men næppe hos os
                            Så du svarer på noget du reelt ikke aner en kæft om (uden nogen form for argumentation) ?!

Comment

Kæmpe nej tak
                              Jeg er enig. Det er ikke de bedste stats manden har, når jeg kigger i FM26. (ved godt det skal tages med et gran salt).
                              Last edited by MikaelS; i går, 16:57.

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Jeg er enig. Det er ikke de bedste stats manden har, når jeg kigger i FM26. (ved godt det skal tages med et gram salt).

Comment

Working...
                                X