Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    SFÅ Brix & Davidsen spekulerer i at Ejdum og Askou sælges til sommer som profiler og bringer en hulens masse millioner i kassen som geninvesteres i holdet i endnu et gear skifte på budgettet. Minimum 2 profiler i Falk/Arp klassen og ellers bare af med det tynde øl. Noget i den stil

Jeg hører også at vi får en travl sommer og OB vil være fremme i skoene for at forstærke truppen markant. Specielt hvis vi får solgt dyrt. Det havde helt sikkert være bedre hvis vi var havnet i top 6 som havde givet flere penge at handle for mm vi kommer i gennem nåleøjet og kommer i europa.

Det bliver en spændende sommer med gang i svingdøren
    Det kunne man håbe. Ideelt set sælges Gomez og Bürgy også, så vi kan få købt en gedigen forsvarsgeneral der kan spille med Bojang eller Askou (som jeg dog godt kan se for mig blive solgt). Og så en opgradering på venstre back. Forlæng med Owusu, selvom det tyder på at han ikke fortsætter efter sommer. Ellers havde de vel nået til enighed nu.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    SFÅ Brix & Davidsen spekulerer i at Ejdum og Askou sælges til sommer som profiler og bringer en hulens masse millioner i kassen som geninvesteres i holdet i endnu et gear skifte på budgettet. Minimum 2 profiler i Falk/Arp klassen og ellers bare af med det tynde øl. Noget i den stil

Jeg hører også at vi får en travl sommer og OB vil være fremme i skoene for at forstærke truppen markant. Specielt hvis vi får solgt dyrt. Det havde helt sikkert være bedre hvis vi var havnet i top 6 som havde givet flere penge at handle for mm vi kommer i gennem nåleøjet og kommer i europa.

Det bliver en spændende sommer med gang i svingdøren

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men måske skal han også bare tage en sæson mere i OB. Han har endnu ikke spillet en hel sæson i superligaen. Han har spillet 16 kampe denne sæson, plus mener det var 4 den sæson vi rykkede ned og så en sæson i 1. div.

Og han har i glimt vist stort potentiale, men har også været en del ude med skader.

Spiller han foråret igennem som han gjorde i slutningen af efteråret - så kan budet godt blive for stort for både ham og OB. Men endnu syntes jeg ikke han er et sted hvor man siger han er "for god til at spille i OB".
    "For god til" åååååhhhhh hader det udtryk. Vi har absolut ingen der er for gode.
    Der er ikke en eneste der ville være fast mand i FCM.

Enig i Ejdum ville udvikle sig fint med et år mere I superligaen. Men agenten skal nok presse på for et salg.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Klart hans bedste kamp i foråret, men han har haft det svært både i Aarhus og imod fcm. Han skal vise sig som en dominerende skikkelse og levere nogle mål og/eller assists i nedrykningsspillet, hvis han skal sælges for de her +20 mio, som spillere med hans potentiale i hvert fald skal... og det er vel af mærket kun til udlandet. Brøndby og andre danske klubber skal i +30 IMO
    men måske skal han også bare tage en sæson mere i OB. Han har endnu ikke spillet en hel sæson i superligaen. Han har spillet 16 kampe denne sæson, plus mener det var 4 den sæson vi rykkede ned og så en sæson i 1. div.

Og han har i glimt vist stort potentiale, men har også været en del ude med skader.

Spiller han foråret igennem som han gjorde i slutningen af efteråret - så kan budet godt blive for stort for både ham og OB. Men endnu syntes jeg ikke han er et sted hvor man siger han er "for god til at spille i OB".

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Ejdum er kvalitet, det viste han igen mod FCK hvor jeg synes at han spillede en stor kamp, der var mange situationer hvor han viste hvor dygtig han er

Kan godt forstå hvis der er mange klubber der vil have ham til sommer
    Klart hans bedste kamp i foråret, men han har haft det svært både i Aarhus og imod fcm. Han skal vise sig som en dominerende skikkelse og levere nogle mål og/eller assists i nedrykningsspillet, hvis han skal sælges for de her +20 mio, som spillere med hans potentiale i hvert fald skal... og det er vel af mærket kun til udlandet. Brøndby og andre danske klubber skal i +30 IMO

Leave a comment:

Working...
X