Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Med Christian Sørensen har det været talt om her på forum , og der har jeg endda kommenteret på det - tror endda der har været en kilde herinde (du må ikke hænge mig op på det), eller ude på internettet, der mere eller mindre bekræftede det.
    Hvis du nu skulle komme med et gæt på hvem der bragte historien herinde dengang, tænker du så at skulle bruge mere end et enkelt gæt?

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg hørte forleden(af lidt tilfældige omveje) at man stadig kraftigt overvejer at give Noah Lassen en kontrakt her fra sommer af

Ved ikke mere. Men mon ikke det også er et puslespil hvis man ligepludselig står med 3 unge i truppen til næsten samme plads.
      Den er lidt svær mm der kan ske lidt udlejning
      Noah Lassen og Adam Amrani kunne begge være oplagte at forlænge med og rykke op i superligatruppen. Og et salg af Askou til Werder Bremen giver umiddelbart fin mening, hvis forlængelse ikke er det Askou og hans agent er med på.

Vores midterforsvar skriger på opgradering og man kan jo håbe på vi kan finde et par forsvarsspillere som passer bedre ind i vores måde at spille på end med duoen Bürgy/Askou.

Comment

https://www.tv2fyn.dk/odense/brandva...QIxMQBzcnRjBmF wcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEenRLG7yiWhC64TLs0fxykh1Rbk 09010ew_mSXUEsDcQVsuf5Ur9gOawfVdJY_aem_16ZFERf04qt iC3hI05GHaA

citat fra artiklen :

Man ved aldrig, hvad der sker. Det kan gå lynhurtigt lige pludselig. Men lige nu er jeg OB-spiller, og det vil jeg være i det næste års tid ligegyldigt hvad, så det er det, jeg fokuserer på.​

kunne det ikke lyde som om han bliver lejet tilbage til ob næste sæson?:)

Comment

1,5 millioner euro skulle angiveligt være prisen på Askou. Jeg har det ok med man sælger, men er ikke nødvendigvis imponeret over hvad man evner at få for ham.

Comment

FS/SF beretter at i flg. flere tyske medier at værdien på Askou er 1mill. euro og at prisen sikkert blive r1,5 mill. euro

https://fyens.dk/ob/derfor-er-tysk-b...4c2e145ac80-16
            Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Vores midterforsvar skriger på opgradering og man kan jo håbe på vi kan finde et par forsvarsspillere som passer bedre ind i vores måde at spille på end med duoen Bürgy/Askou.
              Vi kan måske også håbe på en hurtig transition fra Abdou Wadou Sarr, som jo netop er præsenteret som midterforsvarer?
              ​​

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                1,5 millioner euro skulle angiveligt være prisen på Askou. Jeg har det ok med man sælger, men er ikke nødvendigvis imponeret over hvad man evner at få for ham.
                Prisen på Askou afhænger om man formår at få en videresalgsklausul med, eller ej.
                Lad os sige 2 mil euro, og ingen klausul, eller 11 mil, og 15/20% i videresalgsklausl- det vil jeg ihvertfald hellere.

Comment

Jammerligt købmandsskab!!
                  https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                    Enig. Men måske er der en agent der presser på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Prisen på Askou afhænger om man formår at få en videresalgsklausul med, eller ej.
                      Lad os sige 2 mil euro, og ingen klausul, eller 11 mil, og 15/20% i videresalgsklausl- det vil jeg ihvertfald hellere.
                      Hvis han sælges uden videresalgsklausul er det virkelig ynkeligt. Han kan og vil udvikle sig i årene der kommer.

Comment

Hvad ville du mene var en fair pris da? I mine øjne var 4-5mio euro aldrig realistisk. SÅ god har han heller ikke været, og med kontraktlængden in mente, så har det jo en vis betydning for prisen

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Hvis han sælges uden videresalgsklausul er det virkelig ynkeligt. Han kan og vil udvikle sig i årene der kommer.
                          Hvis ikke vi har videresalg på ham, så er Troels Bech en lallende amatør, så det kan jeg kun forestille mig at vi har

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvad ville du mene var en fair pris da? I mine øjne var 4-5mio euro aldrig realistisk. SÅ god har han heller ikke været, og med kontraktlængden in mente, så har det jo en vis betydning for prisen
                            Alt under 2 er jammerligt imo. 3mio + 10-15% havde været acceptabelt.
                            https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Enig i at det måske er en smule undervældende, og jeg havde da også selv håbet og troet på 2mio, måske lidt mere. Jeg synes også bare vi skal passe på med at overvurdere hans niveau, selvom jeg da anerkender at han har et pænt potentiale.
                              Vi har tidligere solgt Breum for peanuts. Det var en langt større katastrofe end det her imo

Comment

prisen kommer fra fyens . Hvornår har Leif sidst haft noget rigtigt omkring ob? Forhåbentlig kommer der en højere pris frem når handlen bliver officiel og de troværdige journalister undersøger det lidt :)

Comment

Working...
                                X