Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg hørte forleden(af lidt tilfældige omveje) at man stadig kraftigt overvejer at give Noah Lassen en kontrakt her fra sommer af

Ved ikke mere. Men mon ikke det også er et puslespil hvis man ligepludselig står med 3 unge i truppen til næsten samme plads.
    Den er lidt svær mm der kan ske lidt udlejning

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Mit gæt er 2 mill euro plus klausuler.
      Man havde nok håbet på mere men vi skal også have en masse unge ud i verden og arbejde for de uddannelses penge klausuler der kan gøre at vi kan øge budgettet kraftigt i fremtiden
      I mit hoved lyder den pris også ret sandsynlig.
      Jeg tror også vi er nød til at være lidt realistiske her. Vi kan jo sagtens tale os varme på at han har et stort potentiale, hvilket han nok også har, fordi han har præsteret sådan her som 19-årig i Superligaen. Men hvis vi ser nøgternt på det, så har han jo ikke nogle unikke evner. Hans spil med bolden er jo ikke noget særligt, og hans fysiske pakke er god, omend ikke noget man ikke har set før. En af hans store styrker er nok det mentale og hans generelle indstilling. Hvis man lægger det sammen med at han "kun" har spillet ca 22 hele Superliga-kampe for ligaens nummer 8, som lukker næsten to mål ind i snit per kamp, og at han kun har ét år tilbage af kontrakten, så lægger det alt andet lige et loft over, hvor meget vi kan få for ham.
      Last edited by Wessels er en mur; i går, 11:56.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Menneskelige hensyn og fugle på taget spiller jo helt sikkert også ind her. Ikke flere Slotsgate

Kunne man måske have fået mere? Måske
        Kunne man måske have fået mindre ved evt skade osv. Helt sikkert
        Jeg sagde det dengang og jeg siger det også nu.
        OB og fans hypede Slotsager helt ekstremt og det viste sig jo at det primært var hype, han er fast bænkevarmer for en nedrykker i serie a, det antyder ikke noget kæmpe talent og det gjorde præstationerne i superligaen heller ikke, som jeg ser det, han var altså meget et projekt for OB og man forsøgte at få mange penge for ham, bare ved at bruge ham.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Jeg sagde det dengang og jeg siger det også nu.
          OB og fans hypede Slotsager helt ekstremt og det viste sig jo at det primært var hype, han er fast bænkevarmer for en nedrykker i serie a, det antyder ikke noget kæmpe talent og det gjorde præstationerne i superligaen heller ikke, som jeg ser det, han var altså meget et projekt for OB og man forsøgte at få mange penge for ham, bare ved at bruge ham.
          Jeg er ikke helt enig. Askou har, som Slotsager, en masse talent, men det kræver den rette klub at fortsætte udviklingen.

Personligt mener jeg at Slotsager skulle ha' taget et år mere i OB, eller have valgt en klub hvor der var større garanti for spilletid. Desværre har hans tid i Italien ikke været så frugtbar som man kunne ha' håbet.

Comment

Spændende transfer, og held og lykke til den unge mand.

Når nu ikke der kunne forlænges er det på mange måder stærkt at få transferen på plads nu.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Jeg er ikke helt enig. Askou har, som Slotsager, en masse talent, men det kræver den rette klub at fortsætte udviklingen.

Personligt mener jeg at Slotsager skulle ha' taget et år mere i OB, eller have valgt en klub hvor der var større garanti for spilletid. Desværre har hans tid i Italien ikke været så frugtbar som man kunne ha' håbet.
              Slots ville jo gerne blive og havde skrevet under på kontraktforlængensen...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Spændende transfer, og held og lykke til den unge mand.

Når nu ikke der kunne forlænges er det på mange måder stærkt at få transferen på plads nu.
                Ja, held og lykke til ham.
                Men synes ville have været bedst for begge parter med en forlængelse om et år mere (eller længere med en klausul). Det ville have givet Askou muligheden at modne i et nu sammenspillet hold og OB muligheden for et større salg. Askou tager et stort skridt meget tidligt nu.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Slots ville jo gerne blive og havde skrevet under på kontraktforlængensen...
                  Det var jo også det gamle regime, som til tider godkendte nogle tvivlsomme kontrakter, så vi kan jo ikke vide om det var smart eller ej af Troels Bech at trække det udspil tilbage

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Jeg er jo ikke fan og kommenterer også på den baggrund, så du skal altid tage med at det er uden fanvinkel og nogle vil sikkert se det som at det hælder i modsat retning.
                    Jeg erkender blankt at jeg er anti-fan, men forsøger at skrive relevant og faktuelt når jeg skriver her :).

Med Slotsager lignede det for MIG en plan om at hype til et salg.

Helt overordnet vil jeg sige at jeres problemer med at skabe store talenter og i særdeleshed teknisk funderede spillere også bunder i det sigte klubben har i sit ungdomsprojekt ... fokus er på hårdt arbejde, vilje etc.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det var jo også det gamle regime, som til tider godkendte nogle tvivlsomme kontrakter, så vi kan jo ikke vide om det var smart eller ej af Troels Bech at trække det udspil tilbage
                      Der er vel en grund til at TB har et blakket ry i agentverdenen/blandt spillere. Hvor et ord er et ord / en aftale er en aftale, men åbenbart ikke i Ådalen, hvor flere fravælger klubben

Prøv udover at spørge Slots... CS og TI, de er ikke ligefrem imponerede
                      Last edited by Online; i går, 13:05.

Comment

Der er vel en grund til at TB har et blakket ry i agentverdenen/blandt spillere. Hvor et ord er et ord / en aftale er en aftale, men åbenbart ikke i Ådalenv, hvor flere fravælger klubben

Hvornår fortæller du hvad Troels har gjort ved dig?? Nu har han været her i 2 år og du bliver ved med at sprede gylle om ham. Seriøst kom videre.

Comment

Der er vel en grund til at TB har et blakket ry i agentverdenen/blandt spillere. Hvor et ord er et ord / en aftale er en aftale, men åbenbart ikke i Ådalen, hvor flere fravælger klubben

Jeg aner ikke lige hvem CS og TI er. Det med at flere fravælger OB pga Troels Bech, og at hans ry generelt er dårligt, det er ny information for mig, så der må du da gerne blive lidt mere konkret

Comment

Et ord er et ord og en aftale en aftale, seriøst ?!
                            Agentverden er pilrådden,

Comment

Stop nu din evindelige hetz mod TB - eller start en tråd hvor du kan lukke dit evindelige og udokumenterede brok ud - et af dine primære statements var at TB ville fortid i Ådalen indenfor 1 år - det siger alt

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Og det skal jo også siges, at Wesstrøm trods alt prøvede at forlænge 2 gange med Slotsager inden det meget omtalte 3. kontraktudspil blev lagt på bordet, og at det jo alt andet lige ikke var blevet accepteret da TB tog det af bordet igen.

... så hvor meget Slots nu også havde lyst til at forlænge, det er nok spørgsmålet. Men Slots(måske mere agenten) fik da om ikke andet en god mulighed for at læsse alt skylden over på OB og TB. Anyways, hvad der præcist foregik er jo blot spekulationer, og vi er heldigvis kommet videre.

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X