Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
    Et skud i tågen siger, at vi får 10 millioner danske kroner, en videresalgsklausul og præstationsbonusser.

Jeg tror ikke, at vi får meget mere, når han blot har et år tilbage af sin kontrakt.
    I så fald er det virkelig dårlig købmandsskab! Jeg forventer 3-4 mio euro plus 15%
    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Hvornår fortæller du hvad Troels har gjort ved dig?? Nu har han været her i 2 år og du bliver ved med at sprede gylle om ham. Seriøst kom videre.
      Tror bare Online havde et mancrush på BW

Comment

Hvornår fortæller du hvad Troels har gjort ved dig?? Nu har han været her i 2 år og du bliver ved med at sprede gylle om ham. Seriøst kom videre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

I så fald er det virkelig dårlig købmandsskab! Jeg forventer 3-4 mio euro plus 15%
          Har svært ved at sætte millioner på hvad en spiller fra OB skal koste - er der nogen som ved hvad spilleren har kostet for OB at udvikle?

Comment

De unge tager alt for tidligt ud. Agenter er årsag til megen dårligdom. Julius ville på alle måder have godt af et par sæsoner mere her.

Slots er skrækeksemplet. Vel var han overvurderet af os, men var det ikke for en lidt for frisk agent (samt fader - det er i hvert fald det, snakken går på), så havde han haft en helt anden karriere allerede.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              De unge tager alt for tidligt ud. Agenter er årsag til megen dårligdom. Julius ville på alle måder have godt af et par sæsoner mere her.

Slots er skrækeksemplet. Vel var han overvurderet af os, men var det ikke for en lidt for frisk agent (samt fader - det er i hvert fald det, snakken går på), så havde han haft en helt anden karriere allerede.
              Julius har vidst samme agent som slotsager så det forklare måske en del.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Stop nu din evindelige hetz mod TB - eller start en tråd hvor du kan lukke dit evindelige og udokumenterede brok ud - et af dine primære statements var at TB ville fortid i Ådalen indenfor 1 år - det siger alt
                Rygterne går på, at de snart øger idioten i stesolid pn på bostedet, da han gennem længere tid har været træls på internettet.

Comment

Julius har vidst samme agent som slotsager så det forklare måske en del.
                  Jep, der går en del historier.

Comment

Online får energi af at provokere og sprede gylle. Mit bedste råd er at ignorere. Det samme gælder med Entusiastens.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Online får energi af at provokere og sprede gylle. Mit bedste råd er at ignorere. Det samme gælder med Entusiastens.
                      Næææ... jeg fortæller bare sandheden, men kan fornemme, at I er mange der ikke kan/vil håndtere den.

Slots havde underskrevet en forlængelsen med klubben, som kun manglede TBs underskrift. Så hvorfor bliver alle ved med at tale om, at det var agentens skyld (han var jo enig med Slots i, at det bedste var at blive i Ådalen lidt længere)
                      Last edited by Online; i går, 18:21.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg aner ikke lige hvem CS og TI er. Det med at flere fravælger OB pga Troels Bech, og at hans ry generelt er dårligt, det er ny information for mig, så der må du da gerne blive lidt mere konkret
                        Christian Sørensen og Thomas Isherwood

Fordi spillere/agenter tror en aftale er på plads, men fem minutter i tolv, skal den lige pludselig ændres (i CSs tilfælde pga. en udtalelse på bold.dk, som gjorde TB pigesur og han droppede kontrakten)

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Fordi spillere/agenter tror en aftale er på plads, men fem minutter i tolv, skal den lige pludselig ændres (i CSs tilfælde pga. en udtalelse på bold.dk, som gjorde TB pigesur og han droppede kontrakten)
                          Jeg skal ikke kunne sige hvad er snakkes om i miljøet, men jeg ved bare at agenter sjældent er særligt fine i kanten, og af og til ændrer på deres krav, selvom der mere eller mindre er enighed om en kontrakt, så jeg tænker den går lidt begge veje.
                          I forhold til Christian Sørensen, så har jeg lidt svært ved at grave frem på Bold, hvad han har udtalt om OB, som i så fald skulle have gjort Troels Bech sur

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg skal ikke kunne sige hvad er snakkes om i miljøet, men jeg ved bare at agenter sjældent er særligt fine i kanten, og af og til ændrer på deres krav, selvom der mere eller mindre er enighed om en kontrakt, så jeg tænker den går lidt begge veje.
                            I forhold til Christian Sørensen, så har jeg lidt svært ved at grave frem på Bold, hvad han har udtalt om OB, som i så fald skulle have gjort Troels Bech sur
                            Med Christian Sørensen har det været talt om her på forum , og der har jeg endda kommenteret på det - tror endda der har været en kilde herinde (du må ikke hænge mig op på det), eller ude på internettet, der mere eller mindre bekræftede det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvor ved du fra at det er Troels der har haft ændringer i sidste øjeblik ? Det kan ligeså godt være thorborg der har sagt nej i sidste øjeblik hvilket ifølge rygterne er sket flere gange gennem tiderne.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Med Christian Sørensen har det været talt om her på forum , og der har jeg endda kommenteret på det - tror endda der har været en kilde herinde (du må ikke hænge mig op på det), eller ude på internettet, der mere eller mindre bekræftede det.
                                Fair nok. Det er i så fald gået min næse forbi, hvis der har været noget.
                                Troels Bech var jo træner i OB tilbage i 2013 da Sørensens kontrakt løb ud, så jeg vil da ikke udelukke at deres forhold allerede dengang ikke var det bedste

Comment

Working...
                                X