Oprindeligt indsendt af Christian89
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
De unge tager alt for tidligt ud. Agenter er årsag til megen dårligdom. Julius ville på alle måder have godt af et par sæsoner mere her.
Slots er skrækeksemplet. Vel var han overvurderet af os, men var det ikke for en lidt for frisk agent (samt fader - det er i hvert fald det, snakken går på), så havde han haft en helt anden karriere allerede.
- Likes 1
Comment
-
Julius har vidst samme agent som slotsager så det forklare måske en del.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDe unge tager alt for tidligt ud. Agenter er årsag til megen dårligdom. Julius ville på alle måder have godt af et par sæsoner mere her.
Slots er skrækeksemplet. Vel var han overvurderet af os, men var det ikke for en lidt for frisk agent (samt fader - det er i hvert fald det, snakken går på), så havde han haft en helt anden karriere allerede.
- Likes 1
Comment
-
Rygterne går på, at de snart øger idioten i stesolid pn på bostedet, da han gennem længere tid har været træls på internettet.Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Stop nu din evindelige hetz mod TB - eller start en tråd hvor du kan lukke dit evindelige og udokumenterede brok ud - et af dine primære statements var at TB ville fortid i Ådalen indenfor 1 år - det siger alt
- Likes 1
Comment
-
Online får energi af at provokere og sprede gylle. Mit bedste råd er at ignorere. Det samme gælder med Entusiastens.Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Hvornår fortæller du hvad Troels har gjort ved dig?? Nu har han været her i 2 år og du bliver ved med at sprede gylle om ham. Seriøst kom videre.
- Likes 3
Comment
-
Næææ... jeg fortæller bare sandheden, men kan fornemme, at I er mange der ikke kan/vil håndtere den.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Online får energi af at provokere og sprede gylle. Mit bedste råd er at ignorere. Det samme gælder med Entusiastens.
Slots havde underskrevet en forlængelsen med klubben, som kun manglede TBs underskrift. Så hvorfor bliver alle ved med at tale om, at det var agentens skyld (han var jo enig med Slots i, at det bedste var at blive i Ådalen lidt længere)
Last edited by Online; i går, 18:21.
Comment
-
Christian Sørensen og Thomas IsherwoodOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg aner ikke lige hvem CS og TI er. Det med at flere fravælger OB pga Troels Bech, og at hans ry generelt er dårligt, det er ny information for mig, så der må du da gerne blive lidt mere konkret
Fordi spillere/agenter tror en aftale er på plads, men fem minutter i tolv, skal den lige pludselig ændres (i CSs tilfælde pga. en udtalelse på bold.dk, som gjorde TB pigesur og han droppede kontrakten)
- Likes 2
Comment
-
Jeg skal ikke kunne sige hvad er snakkes om i miljøet, men jeg ved bare at agenter sjældent er særligt fine i kanten, og af og til ændrer på deres krav, selvom der mere eller mindre er enighed om en kontrakt, så jeg tænker den går lidt begge veje.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Christian Sørensen og Thomas Isherwood
Fordi spillere/agenter tror en aftale er på plads, men fem minutter i tolv, skal den lige pludselig ændres (i CSs tilfælde pga. en udtalelse på bold.dk, som gjorde TB pigesur og han droppede kontrakten)
I forhold til Christian Sørensen, så har jeg lidt svært ved at grave frem på Bold, hvad han har udtalt om OB, som i så fald skulle have gjort Troels Bech sur
- Likes 2
Comment
-
Med Christian Sørensen har det været talt om her på forum , og der har jeg endda kommenteret på det - tror endda der har været en kilde herinde (du må ikke hænge mig op på det), eller ude på internettet, der mere eller mindre bekræftede det.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg skal ikke kunne sige hvad er snakkes om i miljøet, men jeg ved bare at agenter sjældent er særligt fine i kanten, og af og til ændrer på deres krav, selvom der mere eller mindre er enighed om en kontrakt, så jeg tænker den går lidt begge veje.
I forhold til Christian Sørensen, så har jeg lidt svært ved at grave frem på Bold, hvad han har udtalt om OB, som i så fald skulle have gjort Troels Bech sur
- Likes 2
Comment
-
Hvor ved du fra at det er Troels der har haft ændringer i sidste øjeblik ? Det kan ligeså godt være thorborg der har sagt nej i sidste øjeblik hvilket ifølge rygterne er sket flere gange gennem tiderne.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Christian Sørensen og Thomas Isherwood
- Likes 1
Comment
-
Fair nok. Det er i så fald gået min næse forbi, hvis der har været noget.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Med Christian Sørensen har det været talt om her på forum , og der har jeg endda kommenteret på det - tror endda der har været en kilde herinde (du må ikke hænge mig op på det), eller ude på internettet, der mere eller mindre bekræftede det.
Troels Bech var jo træner i OB tilbage i 2013 da Sørensens kontrakt løb ud, så jeg vil da ikke udelukke at deres forhold allerede dengang ikke var det bedste
Comment
Comment