Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

OB forlængede med ham og lejede ham ud.....

.... så det tror jeg ikke du har.
    Er ikke helt sikker, men tror det var med en købsoption for Utrecht
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

OB forlængede med ham og lejede ham ud.....

.... så det tror jeg ikke du har.
      jeg vil blive meget forundret hvis han ender med at spille i OB næste sæson. Man spiller ikke med kanter og på 10'eren har man Arp og Martin på vej.

Jeg har hele tiden set den forlængelse lidt som en forsikring for spilleren og OB der håber at kunne lave et salg på ham.

Det kunne de næppe sidste sommer hans manglende spilletid taget i betragtning.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

"Offensivspilleren er blevet udlejet til Utrecht, der samtidig oplyser, at de har fået en købsoption med i aftalen.

OB har desuden forlænget aftalen med Jensen, så han stadig er OB-spiller, hvis Utrecht ikke benytter sig af købsoptionen.

Jensens nye OB-kontrakt gælder til sommeren 2027."

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Du har ret, det var der!
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg vil blive meget forundret hvis han ender med at spille i OB næste sæson. Man spiller ikke med kanter og på 10'eren har man Arp og Martin på vej.

Jeg har hele tiden set den forlængelse lidt som en forsikring for spilleren og OB der håber at kunne lave et salg på ham.

Det kunne de næppe sidste sommer hans manglende spilletid taget i betragtning.
            Det sker jo også ofte, at de udlejes flere gange. Tror Kjerrumgaard løb rundt nede på Falster i hans første udlejning. 3 år senere hed den 40 millioner.

... men du kan nu meget vel have ret. Et salg ville da også være ganske udmærket, selvom vi nok ikke er i nærheden af de 40.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
            X