Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
jeg vil blive meget forundret hvis han ender med at spille i OB næste sæson. Man spiller ikke med kanter og på 10'eren har man Arp og Martin på vej.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
OB forlængede med ham og lejede ham ud.....
.... så det tror jeg ikke du har.
Jeg har hele tiden set den forlængelse lidt som en forsikring for spilleren og OB der håber at kunne lave et salg på ham.
Det kunne de næppe sidste sommer hans manglende spilletid taget i betragtning.
- Likes 1
Comment
-
"Offensivspilleren er blevet udlejet til Utrecht, der samtidig oplyser, at de har fået en købsoption med i aftalen.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Er ikke helt sikker, men tror det var med en købsoption for Utrecht
OB har desuden forlænget aftalen med Jensen, så han stadig er OB-spiller, hvis Utrecht ikke benytter sig af købsoptionen.
Jensens nye OB-kontrakt gælder til sommeren 2027."
Comment
-
Det sker jo også ofte, at de udlejes flere gange. Tror Kjerrumgaard løb rundt nede på Falster i hans første udlejning. 3 år senere hed den 40 millioner.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg vil blive meget forundret hvis han ender med at spille i OB næste sæson. Man spiller ikke med kanter og på 10'eren har man Arp og Martin på vej.
Jeg har hele tiden set den forlængelse lidt som en forsikring for spilleren og OB der håber at kunne lave et salg på ham.
Det kunne de næppe sidste sommer hans manglende spilletid taget i betragtning.
... men du kan nu meget vel have ret. Et salg ville da også være ganske udmærket, selvom vi nok ikke er i nærheden af de 40.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment