Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Spændende hvad det er ob teasere for på deres sociale medier medier

Comment

Comment

Kom nuuuuuu! Er ved at dø af spænding

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Kom nuuuuuu! Er ved at dø af spænding
          Forhåbentlig en forlængelse det kunne osse bare være ham fra Gambia Tipsbladet skrev om sidste uge.

Comment

jeg ved ingenting - men ligner det ikke ham isherwood?

Comment

Det ligner Isherwood

Comment

Det er synd at tipsbladet allerede har løftet sløret for den unge Gambianer - der ødelægger lidt spændingen

Comment

Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
                  Det er synd at tipsbladet allerede har løftet sløret for den unge Gambianer - der ødelægger lidt spændingen
                  Ja men hvis det er ham der går op at trappen i ob trøjen så tvivler jeg på at det er ham fra Gambia :)

Comment

https://ob.dk/nyheder/2026/april/pet...dense-boldklub

nøj en skuffelse

Comment

What!

Comment

Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
                        Han er sgu den hvideste Gambianer jeg nogensinde har set.

Comment

Slap af det er sært. Bevares, han skal da have en fair chance og det kan da være han overrasker og er et monster, men synes godt nok det er noget af en Jesper Hansen-spiller at hente
                          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

hmmm...positivt, de er allerede igang med at få truppen klar.

Men er det den hylde vi kigger på nu vi skal tage næste skridt op?

Kender ikke manden troraldrig jeg har hørt om ham...men altså velkommen til

Comment

Ser ud til han er afløser for Uwusu. Eller backup for McCoy.

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                                Slap af det er sært. Bevares, han skal da have en fair chance og det kan da være han overrasker og er et monster, men synes godt nok det er noget af en Jesper Hansen-spiller at hente
                                ja - snakker vi en bredde spiller, ok så fint nok. Men er han en starter? Vi må jo se, men sådan umiddelbart ikke meget heavy metal over den signing

Comment

Working...
                                X