Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Marcus Mc Coy er ikke tæt på at blive udtaget til landsholdet, det vil jeg altså lige slå fast.
Han var indskifter på u21 sidst og er 20, han er ikke noget supertalent.
Jeg forstår godt at fans lader sig rive med.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 3
Comment
-
Nu har det landsholdt jo vist vi hører til på lavere hylde med den træner :-DOprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Så du mener seriøst, at han kan/vil slå Bah, Mæhle, Nissen, Høgsberg, Dorgu, Kristiansen, Gaaei, Frese, Jelert, Roerslev, Bak m.fl. i den nærmeste fremtid og komme i landsholdstruppen ? Vi er superoptimister på Fyn, meeeen
Tror ikke DBU ser Nations League som en træningsturnering
Comment
-
Her er det afgørende: Man kan ikke pædagogisere sig til refleksion, som personen ikke har forudsætninger for.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvad har jeg ødelagt
Okay, men hvorfor må jeg ikke bringe lidt realisme (anden holdning) ind i Ådalens lejrbåls-/højskolestemning
Provokation lever af:- Reaktion
- Følelsesmæssig respons
- Diskussion
- Manglende kognitive forudsætninger
- Manglende følelsesmæssig udvikling
- Overlevelsesstrategier fra tidligere relationer
- Likes 3
Comment
-
Goddag mand, økseskaftOprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Her er det afgørende: Man kan ikke pædagogisere sig til refleksion, som personen ikke har forudsætninger for.
Provokation lever af:- Reaktion
- Følelsesmæssig respons
- Diskussion
- Manglende kognitive forudsætninger
- Manglende følelsesmæssig udvikling
- Overlevelsesstrategier fra tidligere relationer
- Likes 4
Comment
-
1. Jeg tænker heller ikke McCoy er specielt tæt på Brian Riemers landshold, men alle der på nogen måde er inde omkring det danske u21 landshold bør også være på a-landstrænerens radar.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægLad os nu lige slå fast en gang for alle. McCoy er ikke i nærheden af landsholdet. Ikke nu, og ikke i fremtiden.
Han er ikke engang den bedste hb i OB.
Han spiller vb pga Uwusu er bedste hb i OB.
Man kan også være for stribet.
2. At påstå at McCoy ikke er i nærheden af landsholdet heller ikke i fremtiden som du skriver, vil jeg mene er en rimelig frisk forudsigelse om fremtiden.
3. At sige at man kan være for stribet er jeg IKKE enig i….., man kan ALDRIG blive for stribet ;-)
- Likes 4
Comment
-
Kan man være for stribet? Både ja og nej.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
1. Jeg tænker heller ikke McCoy er specielt tæt på Brian Riemers landshold, men alle der på nogen måde er inde omkring det danske u21 landshold bør også være på a-landstrænerens radar.
2. At påstå at McCoy ikke er i nærheden af landsholdet heller ikke i fremtiden som du skriver, vil jeg mene er en rimelig frisk forudsigelse om fremtiden.
3. At sige at man kan være for stribet er jeg IKKE enig i….., man kan ALDRIG blive for stribet ;-)
Nogen gange kan man overvurdere egne spillere så det bare bliver dumt.
Rasmus Falk har været en af de største profiler de sidste 15 år i superligaen uden at være i nærheden af landsholdet.
McCoy kan helt sikkert blive en god superliga spiller.
Udenlandsk eventyr i Holland/Belgien ja.
Landsholdsspiller nej det tror jeg ikke på. Primært pga af han er teknisk meget svag.
- Likes 1
Comment
-
Alligevel noget af et postulat.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægLad os nu lige slå fast en gang for alle. McCoy er ikke i nærheden af landsholdet. Ikke nu, og ikke i fremtiden.
Han er ikke engang den bedste hb i OB.
Han spiller vb pga Uwusu er bedste hb i OB.
Man kan også være for stribet.
Er du sikker på at AZ ikke bare mener Mccoy er den bedste VB vi har i truppen pt?
Comment
Comment