Hvad med Groot jeg tænker vi forsøger at sælge ham i det kommende vindue, han virker ikke super glad og passer vel heller ikke helt til spillestilen trods nogen åbenlyse spidskompetencer i fysik og hurtighed - det betyder vi skal have en kvalitets angriber ind for at bevare nuværende styrke.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Okay. Jeg forstår så nok bare ikke helt tvivlen på om TB og Thorborg kan finde ud af at opruste markant. Laver man en lignende kvalitetsmæssigt opgradering af truslen næste sommer som vi gjorde sidste sommer tænker jeg da i høj grad vi har en trup til øverste halvdel af suppen næste år. Så kunne man sikkert sagtens have ønsket endnu mere i sommers, men der tror jeg bare man har vægtet den gradvise opbygning. Der så skal fortsættes til sommer.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jo for fanden da - jeg har hele tiden sagt at det er gode signings der er blevet lavet siden Troels er kommet til.
Men mener stadig man tog foden fra speederen, Falk, Arp og Ganuas - og så gik der for lang tid før vi fik hentet til midtbanen.
Og reelt set stod man jo stadig tilbage med en trup hvis kvalitet ikke var til mere end at man sagde overlevelse.
Det er der naturligvis mange grunde til - der er kontrakter man ikke bare lige har kunnet komme ud af, og selv om jeg syntes Troels lægger for meget vægt på "kontinuitet" så havde det nok ikke været godt at skifte et helt hold, selv hvis man havde kunnet.
Men skal man opruste markant - så skal man nok også reducere antallet af akademister der ikke er i nærheden af spilletid - og man skal nok ud og rent faktisk købe nogle profiler.Last edited by Orskov; i går, 12:19.
- Likes 1
Comment
-
Så fik vi vores længe ventet venstrebenet forsvarer
https://ob.dk/nyheder/2026/februar/v...-f-c-kobenhavn
Comment
-
Ja ja, men nok ikke lige til 1.holdet foreløbigt. Men kan jo være han når at blive aktuel inden vi finder en løsning her og nu.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægSå fik vi vores længe ventet venstrebenet forsvarer
https://ob.dk/nyheder/2026/februar/v...-f-c-kobenhavn
Comment
-
Jeg tænker umiddelbart at det er ret oplagt, at Thorborg, og Troels gerne vil trykke på speederen, især Thorborg.
Vi kommer til at bruge rigtig mange penge på stadion, og sådan som Superligaen rykker sig koster det altså bare penge, for at rykke sig markant.
Målet næste år, er helt sikkert vi skal Top6 - det er jeg faktisk ikke i tvivl om.
Zorniger udtaler sig ikke som han gør, hvis målet for næste år “bare” er at overleve. Jeg tror simpelthen heller ikke på Zorniger har købt sig ind på det projekt. Han vil rykke klubben - sammen med Troels.
Tænker ogås Thorborg måske åbner lidt mere op for pengekassen, efter at have set pletskuddene der er blevet købt ind, i sommers, og at vi har netop Zorniger som træner.
Hvad jeg tror:
- Vi henter en Midterforsvar
- Vi henter en venstreback
- Hvis Ejdum ryger henter vi en midtbane
- Grot sælges og der hentes en afløser.
Hvis Askou sælges, hentes der også en erstatning.
Mon ikke han har en aftale med hans far i Skotland?
Jeg er meget i tvivl om vi henter en midtbanespiller uanset hvad, kunne nemlig godt forestille mig at man ser Jakob Bonde og Vitus Friis som “erstatning” for Grubbe og Trybull.
Men uanset hvad - så tror jeg vi kommer til at øge niveauet i truppen.
- Likes 2
Comment
-
det er jeg ikke i tvivl om de kan. Jeg stiller mere spørgsmålstegn ved om de virkelig vil. Der skal nok betales noget mere for nye spillere - hvis vi virkelig taler om en markant opgradering. Der skal nok også skæres ned på antal pladser til akademister, det har jo været et at de store punkter denne sæson - en alt for smal bænk, fordi der var for mange som Zorniger reelt ikke har haft tiltro til.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Okay. Jeg forstår så nok bare ikke helt tvivlen på om TB og Thorborg kan finde ud af at opruste markant. Laver man en lignende kvalitetsmæssigt opgradering af truslen næste sommer som vi gjorde sidste sommer tænker jeg da i høj grad vi har en trup til øverste halvdel af suppen næste år. Så kunne man sikkert sagtens have ønsket endnu mere i sommers, men der tror jeg bare man har vægtet den gradvise opbygning. Der så skal fortsættes til sommer.
Og vi så det sidste sommer - det var jo ret tydeligt at truppen fortsat havde en del mangler - men efter Falk, Arp og Ganaus blev der trukket i håndbremsen. Det kan der så være alverdens grunde til.
Og det har så givet plads til Askou, Yaya, McCoy - så det har jo for så vidt virket efter hensigten. Skal man spille med i toppen skal der bare være større konkurrence - og det giver mindre plads til de unge.
Problemet har for mig at se ikke været de signings Troels og OB lavede. De har jo over en bred kam vidst sig at ramme ret godt.
Problemet var de handler man ikke lavede.
Men lad os se - spændende bliver det, igen igen
- Likes 4
Comment
Comment