Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Silly season https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...-paa-fremtiden

Vintervinduet førte til lektier igen, igen og på trods af der i to vinduer var snak om en venstrebenet centerforsvarer mangler der en sådanne.
    Dertil er vi svagt bemandet på venstre back. Dels fordi Adam Sørensen ikke er på niveau med resten af start11 og dels fordi vi ikke har et reelt alternativ.

Vi ser ind i afgang af:
    Theo Sander 30/6-2026
    Leeroy Owusu 30/6-2026
    Bjørn Paulsen 30/6-2026
    Gustav Grubbe 30/6-2026
    Tom Trybull 30/6-2026
    Mads Abrahamsen 30/6-2026

Mener fortsat at en forlængelse med Owusu er på sin plads. McCoy er på vej og gør det godt men der skal stadig være to til pladsen og McCoy kan bruges flere steder som vi så mod FCK.

Ellers kommer vi til at miste i alle kæder så selvom der skal være plads til talenterne kunne man godt hente en VB, en venstrebenet CB og CM uden at gå på kompromis med det.
    Og så skal salg naturligvis erstattes.

Nedrykningsspillet vil give flere spørgsmål og måske flere svar.

………………………Myhra/Hansen

McCoy/Owusu..Askou/Burgy..Ny/Amrani.. Ny/Adam

……….……………Ismahila/Bonde

………..Falk/Anssi…………….Ejdum/Friis

…………………….Arp/Martin

……….Ganaus/Jona………….Grot/Ny

Yaya, Gomez, Magnus, Juul-Sandberg, Markus Jensen

Ikke dobbelttjekket med strategien:
    • Trupstruktur:
      Mål for 22 ideelle spillere fordelt på:
      • 6 egne talenter <20 år
      • 6 fuldt transitionerede spillere 21–25 år
      • 6 præstationsspillere 25–29 år
      • 4 erfarne karakterspillere 29–33 år.
    Last edited by Plum; i dag, 20:20.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Silly season https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...-paa-fremtiden

Vintervinduet førte til lektier igen, igen og på trods af der i to vinduer var snak om en venstrebenet centerforsvarer mangler der en sådanne.
    Dertil er vi svagt bemandet på venstre back. Dels fordi Adam Sørensen ikke er på niveau med resten af start11 og dels fordi vi ikke har et reelt alternativ.

Vi ser ind i afgang af:
    Theo Sander 30/6-2026
    Leeroy Owusu 30/6-2026
    Bjørn Paulsen 30/6-2026
    Gustav Grubbe 30/6-2026
    Tom Trybull 30/6-2026
    Mads Abrahamsen 30/6-2026

Mener fortsat at en forlængelse med Owusu er på sin plads. McCoy er på vej og gør det godt men der skal stadig være to til pladsen og McCoy kan bruges flere steder som vi så mod FCK.

Ellers kommer vi til at miste i alle kæder så selvom der skal være plads til talenterne kunne man godt hente en VB, en venstrebenet CB og CM uden at gå på kompromis med det.
    Og så skal salg naturligvis erstattes.

Nedrykningsspillet vil give flere spørgsmål og måske flere svar.

………………………Myhra/Hansen

McCoy/Owusu..Askou/Burgy..Ny/Amrani.. Ny/Adam

……….……………Ismahila/Bonde

………..Falk/Anssi…………….Ejdum/Friis

…………………….Arp/Martin

……….Ganaus/Jona………….Grot/Ny

Yaya, Gomez, Magnus,

Ikke dobbelttjekket med strategien:
    • Trupstruktur:
      Mål for 22 ideelle spillere fordelt på:
      • 6 egne talenter <20 år
      • 6 fuldt transitionerede spillere 21–25 år
      • 6 præstationsspillere 25–29 år
      • 4 erfarne karakterspillere 29–33 år.
    der er godt nok mange "moving parts" - får man forlænget med Owusu? Hvad med Askou - eller er man nødt til at sælge?

Yaya tænker jeg da står foran Amrani som vel trods alt ikke er rykket op endnu.

Afgangen af Trybull og Grubbe bør åbne som min. en plads til en "færdig" midtbanespiller. Så har man Friis som et talent - kunne også være han skulle afsted på leje ophold for at få noget spilletid? Det kunne så åbne for nyt talent - eller en retur til Sandberg.

Hvor står Bonde i alt det her? Mon ikke han når at få lidt spilletid her i foråret...men har svært ved at se han kan blive til meget mere end indskifter, og med ét år tilbage af sin kontrakt - vil han så videre til sommer?

Vi har pt to talenter til angrebet, mener Abrahamsen har udløb - ved ikke hvordan de ser ham, men to talenter vil jeg mene er en for meget. Hvad med Grot skal han videre?

Theo Sanders afgang tvivler jeg på får den store betydning. Hansen bliver 2. keeper, så er det en af de pladser der er lidt ro omkring.

Ny venstre back, ny midtbane og en angriber. Og så kommer evt. afgange / erstatninger oveni.

Comment

Juul-Sandberg står vel også til at returnere fra Middelfart.
      Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

Comment

Er Markus Jensen med i regnestykket også?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

der er godt nok mange "moving parts" - får man forlænget med Owusu? Hvad med Askou - eller er man nødt til at sælge?

Yaya tænker jeg da står foran Amrani som vel trods alt ikke er rykket op endnu.

Afgangen af Trybull og Grubbe bør åbne som min. en plads til en "færdig" midtbanespiller. Så har man Friis som et talent - kunne også være han skulle afsted på leje ophold for at få noget spilletid? Det kunne så åbne for nyt talent - eller en retur til Sandberg.

Hvor står Bonde i alt det her? Mon ikke han når at få lidt spilletid her i foråret...men har svært ved at se han kan blive til meget mere end indskifter, og med ét år tilbage af sin kontrakt - vil han så videre til sommer?

Vi har pt to talenter til angrebet, mener Abrahamsen har udløb - ved ikke hvordan de ser ham, men to talenter vil jeg mene er en for meget. Hvad med Grot skal han videre?

Theo Sanders afgang tvivler jeg på får den store betydning. Hansen bliver 2. keeper, så er det en af de pladser der er lidt ro omkring.

Ny venstre back, ny midtbane og en angriber. Og så kommer evt. afgange / erstatninger oveni.
          Jeg er på linje med ovenstående, og selvom der er noget at se til, så bør det være indenfor rækkevidde at komme stærkere ud.
          Owusu er jeg træt af vi ikke har fået forlænget med. Jeg synes han har vist klassen her i foråret også, så ham ser jeg gerne en snarlig forlængelse med. Askou skal selvfølgelig også på plads.
          BP, Grubbe og Trybull ryger. Det åbner for at forstærke de to kæder. Her er jeg enig i at vi primært skal finde en bedre VB, pg så er vi tyndest besat på den offensive midtbane.

Grot tror jeg også man kunne ønske sig at udskifte, men der kommer utvivlsomt også høje bud på både Arp og Ganaus. Her kan vi potentielt lave store salg, og hvis ellers uroen omkring Grot kan håndteres, så kunne han godt blive for at holde lidt kontinuitet.

Ejdum er et andet potentielt storsalg. Det afhænger dog nok lidt af at hab genfinder niveauet fra slutningen af efteråret. Han har ikke været så dominerende her imod de bedste hold i rækken, men jeg tror han kan blive en stor profil i nedrykningsspillet og så bliver han svær at holde.

Det bliver et meget interessant sommervindue!

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
            Er Markus Jensen med i regnestykket også?
            Nope .. troede egentligt at han havde kontraktudløb i forbindelse med at Utrecht aftalen udløb.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Nope .. troede egentligt at han havde kontraktudløb i forbindelse med at Utrecht aftalen udløb.
              Forlængede han ikke med et år til 27, da de udlejede ham. Det synes jeg at kunne huske.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Forlængede han ikke med et år til 27, da de udlejede ham. Det synes jeg at kunne huske.
                jo både ham og Sandberg vender retur (som det står lige nu) men tænker Markus Jensen skal videre. Sandberg har vidst fået masser af spilletid - men er det nok til at han kan bruges? Særligt fordi vi også har Friis og til dels Martin til de centrale pladser - det er mange unge som næppe er klar-klar endnu.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg er på linje med ovenstående, og selvom der er noget at se til, så bør det være indenfor rækkevidde at komme stærkere ud.
                  Owusu er jeg træt af vi ikke har fået forlænget med. Jeg synes han har vist klassen her i foråret også, så ham ser jeg gerne en snarlig forlængelse med. Askou skal selvfølgelig også på plads.
                  BP, Grubbe og Trybull ryger. Det åbner for at forstærke de to kæder. Her er jeg enig i at vi primært skal finde en bedre VB, pg så er vi tyndest besat på den offensive midtbane.

Grot tror jeg også man kunne ønske sig at udskifte, men der kommer utvivlsomt også høje bud på både Arp og Ganaus. Her kan vi potentielt lave store salg, og hvis ellers uroen omkring Grot kan håndteres, så kunne han godt blive for at holde lidt kontinuitet.

Ejdum er et andet potentielt storsalg. Det afhænger dog nok lidt af at hab genfinder niveauet fra slutningen af efteråret. Han har ikke været så dominerende her imod de bedste hold i rækken, men jeg tror han kan blive en stor profil i nedrykningsspillet og så bliver han svær at holde.

Det bliver et meget interessant sommervindue!
                  Ejdum er kvalitet, det viste han igen mod FCK hvor jeg synes at han spillede en stor kamp, der var mange situationer hvor han viste hvor dygtig han er

Kan godt forstå hvis der er mange klubber der vil have ham til sommer

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jo både ham og Sandberg vender retur (som det står lige nu) men tænker Markus Jensen skal videre. Sandberg har vidst fået masser af spilletid - men er det nok til at han kan bruges? Særligt fordi vi også har Friis og til dels Martin til de centrale pladser - det er mange unge som næppe er klar-klar endnu.
                    Kan det passe at Markus har gået 23 kampe ..
                    https://www.transfermarkt.com/markus...L2/saison/2025

Comment

Kan det passe at Markus har gået 23 kampe ..
                      https://www.transfermarkt.com/markus...L2/saison/2025
                      Yes - for deres U21 hold

Comment

Working...
                      X