Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vores sportschef revolutionere Odense Boldklub ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    To år senere ...
    Ja og vi har ikke rykket os noget videre....

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Ja og vi har ikke rykket os noget videre....
      Nej vi har spildt chancerne. Hvis det anslået tager 2-3 år, at bygge noget op, så .....

      Det ender med, at OB's fan masse forsvinder helt og totalt. Jeg tror ikke de unge gider holde med OB, når det er et taberhold uden gnist.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Nej vi har spildt chancerne. Hvis det anslået tager 2-3 år, at bygge noget op, så .....

        Det ender med, at OB's fan masse forsvinder helt og totalt. Jeg tror ikke de unge gider holde med OB, når det er et taberhold uden gnist.
        Det er allerede sket.. Alene min generation (1997), som ellers også jar oplevet Miti, Højer, Berg og Tempo dagene og sølvårene, er for længst væk. Endda kender jeg til u-19 spillere som holder med andre superligahold

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
          Det er allerede sket.. Alene min generation (1997), som ellers også jar oplevet Miti, Højer, Berg og Tempo dagene og sølvårene, er for længst væk. Endda kender jeg til u-19 spillere som holder med andre superligahold
          Er aktiv i en ungdomsafdeling her på Fyn, og oplever det samme der er ikke mange OB tilhængere med OB trøjer blandt bønene mere, det er sådan lidt taberagtigt at holde med OB. Der er heller ikke megen interesse for de fribilleter vi får, fordi vi er medlem af Øens hold samarbejdet

          Efterhånden svært at finde en forældre der gider kører børnene ud til en OB kamp.

          Der mangler i den grad helte og forbilleder på OB holdet pt. Der var et par enkelte Falk trøjer blandt børnene.

          Tvivler på at se dem med en Tingager Tverskov Mikkelsen eller Izunna trøje.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            Er aktiv i en ungdomsafdeling her på Fyn, og oplever det samme der er ikke mange OB tilhængere med OB trøjer blandt bønene mere, det er sådan lidt taberagtigt at holde med OB. Der er heller ikke megen interesse for de fribilleter vi får, fordi vi er medlem af Øens hold samarbejdet

            Efterhånden svært at finde en forældre der gider kører børnene ud til en OB kamp.

            Der mangler i den grad helte og forbilleder på OB holdet pt. Der var et par enkelte Falk trøjer blandt børnene.

            Tvivler på at se dem med en Tingager Tverskov Mikkelsen eller Izunna trøje.
            Lige på det punkt har ledelsen været forudseende , de kunne godt se at ingen gider købe en OB trøje med nogle af de ligegyldigheder der er på vores hold og derfor lukkede de fanshoppen .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Lige på det punkt har ledelsen været forudseende , de kunne godt se at ingen gider købe en OB trøje med nogle af de ligegyldigheder der er på vores hold og derfor lukkede de fanshoppen .
              sørgeligt

              Comment


                #52
                Meget sørgeligt, men når det er så svært at få OB ting, er der jo heller ikke nogen der går med det.

                Det er en fucking skændsel at man sparer væk på det.

                Jeg er sikker på at jeg kunne lave et spare arbejde ligeså godt som Jesper Hansen kan, og mit kenskab til fodboldspillere er jo præces det samme som hans, bortset fra de lorte spillere han hentede i Horsens.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  Er aktiv i en ungdomsafdeling her på Fyn, og oplever det samme der er ikke mange OB tilhængere med OB trøjer blandt bønene mere, det er sådan lidt taberagtigt at holde med OB. Der er heller ikke megen interesse for de fribilleter vi får, fordi vi er medlem af Øens hold samarbejdet

                  Efterhånden svært at finde en forældre der gider kører børnene ud til en OB kamp.

                  Der mangler i den grad helte og forbilleder på OB holdet pt. Der var et par enkelte Falk trøjer blandt børnene.

                  Tvivler på at se dem med en Tingager Tverskov Mikkelsen eller Izunna trøje.
                  Nu har jeg jo selv en teenager, som jeg heldigvis har fået opdraget til at holde med OB... men jeg hører også, hvad han siger: Det er lidt pinligt at holde med OB. Det er faktisk også, hvad en god portion af de andre unge siger - endda selvom de er fra Odense. OB fanger ikke de unge længere. Det gør FCK. Der er ingen "stjerner" i OB. Ingen resultater at læne sig op af. Der er tabt nogle årgange af OB-fans der på den konto...
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Lige på det punkt har ledelsen været forudseende , de kunne godt se at ingen gider købe en OB trøje med nogle af de ligegyldigheder der er på vores hold og derfor lukkede de fanshoppen .
                    Ja logikken er nok vi køber dårlige og kedelige fodboldspillere - interessen svigter og vi sparer penge ved at lukke fanshoppen.

                    Da vi taber kamp efter kamp har vi heldigvis også snart mulighed for at sparer tryk omkostningerne til fribilleterne da ingen gider at have dem.

                    Så kan Æww stadion også snart lukkes og vi sparer penge til el vand samt pølsebar. Vi kan flytte kampene til baneren på dyrskue pladsen.

                    JH til Thorborg se hvor dygtig jeg er vi har snart ingen udgiftsposter længere

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                      Ja logikken er nok vi køber dårlige og kedelige fodboldspillere - interessen svigter og vi sparer penge ved at lukke fanshoppen.

                      Da vi taber kamp efter kamp har vi heldigvis også snart mulighed for at sparer tryk omkostningerne til fribilleterne da ingen gider at have dem.

                      Så kan Æww stadion også snart lukkes og vi sparer penge til el vand samt pølsebar. Vi kan flytte kampene til baneren på dyrskue pladsen.

                      JH til Thorborg se hvor dygtig jeg er vi har snart ingen udgiftsposter længere
                      Ha ha, ja man kan jo bare spare klubben væk, fodbold er alligevel en dårlig forretning, så kan OSE koncentrere sig om koncerter med Medina og Disney On Ice.

                      Comment


                        #56
                        Det er sjovt at se sådan en gammel tråd. Dengang blev der også talt proces og det lange, seje træk. Vi skulle bare være tålmodige, måtte vi forstå. Der ville kun gå 1-2 transfervinduer mere, før det hele blev godt, og OB kunne kunne vende tilbage af toppen af ligaen.

                        Nu er Jesper Hansen stoppet med at tale om sine fucking transfervinduer, men det er stadig den samme sludder for en sladder, som vi får smidt i hovedet. Det hele skal nok gå, hvis bare vi væbner os med tålmodighed.

                        Og når bestyrelsen om fire-fem år har fundet ud af, at Jesper Hansen kun bringer tilbageskridt til OB, så er både fans og sponsorer for længst skredet.

                        Et permanent ophold i 1. Division har ALDRIG været så nært og aktuelt for OB. Det er en fucking skam at skulle sige.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Det er sjovt at se sådan en gammel tråd. Dengang blev der også talt proces og det lange, seje træk. Vi skulle bare være tålmodige, måtte vi forstå. Der ville kun gå 1-2 transfervinduer mere, før det hele blev godt, og OB kunne kunne vende tilbage af toppen af ligaen.

                          Nu er Jesper Hansen stoppet med at tale om sine fucking transfervinduer, men det er stadig den samme sludder for en sladder, som vi får smidt i hovedet. Det hele skal nok gå, hvis bare vi væbner os med tålmodighed.

                          Og når bestyrelsen om fire-fem år har fundet ud af, at Jesper Hansen kun bringer tilbageskridt til OB, så er både fans og sponsorer for længst skredet.

                          Et permanent ophold i 1. Division har ALDRIG været så nært og aktuelt for OB. Det er en fucking skam at skulle sige.
                          Jeg er i hvert fald alvorligt bange for, at nedrykning meget nemt kan blive aktuelt, når vi når til sommer. Aldrig har jeg frygtet det mere end nu. Og rykker OB ned, er jeg også bange for, at det hele det ramler sammen...som I: Spillerne flygter, sponsorerne flygter, tilskuerne flygter, troen på OB forsvinder. Jeg ville i hvert fald ikke være sikker på, at OB "bare lige hurtigt" rykkede op igen, hvis først de kom ned at vende i 1. div. Det vil være intet mindre end en katastrofe for klubben og fansene.

                          Jeg har på ingen måde løsning på, hvad der skal til (udover det nøgterne, at der skal points på kontoen!), for at man kan undgå en nedrykning. Er det spillerne, der ikke er gode nok? Er det træneren? Er det begge dele? Er det klubben som helhed, der får alt til at ramle sammen?

                          Jeg ved kun, at spillermaterialet ikke synes at være til at skulle ligge i toppen. Men jeg synes omvendt heller ikke, at materialet er til en nedrykning. Kent Nielsen udtaler, at materialet er til top 6 - det samme gør Jesper Hansen. Kent Nielsen er dog langt om længe kommet frem til, at det er utopi lige nu. Holder vi nu fast i, at materialet er til top 6, hvem er det så, der har fejlet her?
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #58
                            Jeg frygter, at OB er ved at ende som Vejle. En klub der desperat forsøger at genfinde sit gamle talent DNA, men konstant går imod egen strategi i sin indkøbspolitik.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Jeg frygter, at OB er ved at ende som Vejle. En klub der desperat forsøger at genfinde sit gamle talent DNA, men konstant går imod egen strategi i sin indkøbspolitik.
                              Min VB kammerat sagde nøjagtig det samme til mig fornyligt.. Eneste forskel er at vores ejere har milliarder imellem dem og ville kunne fortsætte på SL budget i 1.div..

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Min VB kammerat sagde nøjagtig det samme til mig fornyligt.. Eneste forskel er at vores ejere har milliarder imellem dem og ville kunne fortsætte på SL budget i 1.div..
                                Men hvad hjælper et SL budget i 1. div., hvis ingen spillere gider spille i 1. div.? Eller gider OB for den sags skyld?
                                Det er jo ikke fordi OB over de senere år har vist, at klubben er til topfodbold, og bare lige har haft en enkelt lortesæson, hvor de så desværre rykkede ned...
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X