Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF - OB 09/02/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det er mig ubegribeligt at man kan være SÅ meget under pres af et hold fra samme række.
    Jeg kunne forstå det hvis vi så OBQ mod Arsenal, men det her er jo absurd.
    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Jeg synes Grot er for lad men hvorfor helvede skal Grubbe nu ind
      vel sagtens for at styrke defenssiven.

Altså Grot har ikke været go' - men det har Ganaus ski' da heller ikke, bortset fra målet har han da heller ikke mange plusser i bogen.

Comment

Zorniger satser på at forsvare det hjemme. Grubbe ind for Suhonen.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
          Ærgerligt vi ikke kan svinge taktstokken bare lidt
          Når man skifter Grubbe ind, så har man droppet at prøve at svinge nogen stok overhovedet. Zorniger vil forsvare den hjem. Han lød også fint tilfreds - til min store overraskelse - i pauseinterviewet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Jeg synes Grot er for lad men hvorfor helvede skal Grubbe nu ind
            Gruppe har vist sig godt frem i opstarten

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg havde forventet et nederlag her, men at vi er så meget dårligere, det er, ja, ret rystende
              det havde jeg også - håbet på et heldigt x. AGF, nr 1 og på hjemmebane - naturligt de er favoritter.

Men niveau forskellen - den er enorm

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                det er altså lidt rystende at forskellen er SÅ stor...
                Rækkens nr. 1 mod en oprykker .. bevares, OB spillede fint mod holdene under de sidste par kampe i efteråret men top6 har man ikke vist meget imod ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  Det var vidst en debut til glemmebogen for Anssi
                  Jeg tror at han er lidt i chock over det fysiske niveu i denne kamp og så mangler han 6 måneder med daglig hård OB træning

Comment

Ej nu må de stoppe! At smide bolden foran eget felt er jo ren selvmord.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Når man skifter Grubbe ind, så har man droppet at prøve at svinge nogen stok overhovedet. Zorniger vil forsvare den hjem. Han lød også fint tilfreds - til min store overraskelse - i pauseinterviewet.
                      Han er vel tilfreds hvis det har været/er gameplanen ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Gult Askou.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Jeg har meget svært ved at se det fornuftige i at Z insisterer på det tåbelige opspil.

Comment

Frygter allerede på søndag når Danmarks bedste hold kommer til Odense.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Rækkens nr. 1 mod en oprykker .. bevares, OB spillede fint mod holdene under de sidste par kampe i efteråret men top6 har man ikke vist meget imod ..
                              vi lå nr. 6 inden denne runde, i en historisk meget tæt liga. At GF er bedre end os er der intet underligt i. Men at det er SÅ meget -det syntes jeg alligevel er vildt

Gult til Askou

Comment

Askou skal ikke rave for mange kort til sig ..

Comment

Working...
                                X