Det er mig ubegribeligt at man kan være SÅ meget under pres af et hold fra samme række.
Jeg kunne forstå det hvis vi så OBQ mod Arsenal, men det her er jo absurd.
Zorniger satser på at forsvare det hjemme. Grubbe ind for Suhonen.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Ærgerligt vi ikke kan svinge taktstokken bare lidt
Når man skifter Grubbe ind, så har man droppet at prøve at svinge nogen stok overhovedet. Zorniger vil forsvare den hjem. Han lød også fint tilfreds - til min store overraskelse - i pauseinterviewet.
Når man skifter Grubbe ind, så har man droppet at prøve at svinge nogen stok overhovedet. Zorniger vil forsvare den hjem. Han lød også fint tilfreds - til min store overraskelse - i pauseinterviewet.
Han er vel tilfreds hvis det har været/er gameplanen ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Rækkens nr. 1 mod en oprykker .. bevares, OB spillede fint mod holdene under de sidste par kampe i efteråret men top6 har man ikke vist meget imod ..
vi lå nr. 6 inden denne runde, i en historisk meget tæt liga. At GF er bedre end os er der intet underligt i. Men at det er SÅ meget -det syntes jeg alligevel er vildt
Comment