Søndag kl 12 havde været bedre. For alle. Forstår simpelthen ikke man vil spille for 4000 tilskuere så sent en mandag aften i februar.
Giver heller ikke et bedre tv produkt.
Søndag kl 12 havde været bedre. For alle. Forstår simpelthen ikke man vil spille for 4000 tilskuere så sent en mandag aften i februar.
Giver heller ikke et bedre tv produkt.
Mandag kl 21 er bare dumt på helt utrolig mange planer.
Men klubberne har jo på et tidspunkt sagt ja til den aftale.
Nogen der ved hvornår den skal spilles hvis den heller ikke kan gennemføres på mandag kl 21 ?.
mon dog det går så galt. Men så er du nok ude i noget 17. eller 18. feb. - en midtuge kamp en tirs eller ons.
Men mon dog ikke de formår at få ryddet den banen inden mandag aften?
Jo det tænker jeg da også.....men det tænkte jeg også fredag, da der ikke bør være én eneste i Danmark der kunne være i tvivl om at der var kraftig snevejr på vej. Men alligevel satte de ikke nok ressourcer af i Århus til at gøre den bane klar.
Jo det tænker jeg da også.....men det tænkte jeg også fredag, da der ikke bør være én eneste i Danmark der kunne være i tvivl om at der var kraftig snevejr på vej. Men alligevel satte de ikke nok ressourcer af i Århus til at gøre den bane klar.
Enig i den betragtning. Det er super uprofessionelt. Man har haft 2 måneder til at forberede banen og mindst 1 uges varsel på snevejr. Det kan simpelthen ikke passe at man er "optimistisk". Nej, man er uforberedt. Og jeg synes faktisk de skulle have været straffet for det.
ja jeg undrede mig også en del over man ikke engang forsøgte at rydde banen.
I dagene optil havde man jo netop talt om at være forberedt, varme i bane, sneryddere osv. - hvad med folk til faktisk at rydde banen? det havde man ikke lige taget med i beregningen?
Og så det jo klart når en dommer kommer for at inspicere forholdene og de ikke engang er begyndt på at rydde...altså så skal det jo gå den vej.
ja jeg undrede mig også en del over man ikke engang forsøgte at rydde banen.
I dagene optil havde man jo netop talt om at være forberedt, varme i bane, sneryddere osv. - hvad med folk til faktisk at rydde banen? det havde man ikke lige taget med i beregningen?
Og så det jo klart når en dommer kommer for at inspicere forholdene og de ikke engang er begyndt på at rydde...altså så skal det jo gå den vej.
Eller udnytte vejret kommer til få udskudt for få de sidste klar
nu er jeg sjældent den store fan af TBs kommunikation - men her syntes jeg han gør det fint. Siger det som det er, ærgerligt med aflysning, man var klar til at spille søndag - men forstår der er visse udfordringer, og det er nu engang regler som klubberne selv har været med til at vedtage.
Og så ellers lade være med at bruge mere tid på noget man ikke har kontrol over.
Comment