Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Agf - ob 06-02-26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Galamush;n376944[B
    ]Belejligt at den ikke kan spilles når man har tvivlsomme spillere. Så er alle bok klar på mandag. [/B]De burde taberdømmes 3-0 for ikke at have bane klar. De har haft 2 måneder. Lidt snevejr tager ingen skade af.
    tja - hvis du ser reaktioner - så er der ingen AGF'er der er tilfredse med det heller. Det er med henblik på deres pokalkamp torsdag, så alt efter hvordan de prioriterer den kan det såmænd vise sig som en fordel for OB.

Uanset - HÅBLØST tidspunkt at lægge sådan en kamp. Skulle den have sit "eget" tidspunkt - så er hele lørdagen fri. Søndag kl 12 ville da også være en mulighed. Og igen - man kan spille to kampe kl 14 på søndag - så kan man også spille 3.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tja - hvis du ser reaktioner - så er der ingen AGF'er der er tilfredse med det heller. Det er med henblik på deres pokalkamp torsdag, så alt efter hvordan de prioriterer den kan det såmænd vise sig som en fordel for OB.

Uanset - HÅBLØST tidspunkt at lægge sådan en kamp. Skulle den have sit "eget" tidspunkt - så er hele lørdagen fri. Søndag kl 12 ville da også være en mulighed. Og igen - man kan spille to kampe kl 14 på søndag - så kan man også spille 3.
      Eller æde en 0-3. Så er de da friske til deres pokalturnering hvis de oprigtigt er ærgerlige.

Comment

Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
        Samtidig bliver tidspunktet sat så OB ikke kan få mange tilhængere med. Fuck det stinker. Håber vitterligt OB brokker sig for vildt

OB , og i øvrigt alle andre klubber gør ingen modstand, overhovedet. De lader sig lystigt skampule for TV pengene .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Belejligt at den ikke kan spilles når man har tvivlsomme spillere. Så er alle bok klar på mandag. De burde taberdømmes 3-0 for ikke at have bane klar. De har haft 2 måneder. Lidt snevejr tager ingen skade af.
          Prøv nu at tage et kig på banen, den kamp kan jo ikke gennemføres :D.
          Når fans bliver helt blinde af bias, bliver det ikke skide kønt!
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Prøv nu at tage et kig på banen, den kamp kan jo ikke gennemføres :D.
            Når fans bliver helt blinde af bias, bliver det ikke skide kønt!
            Jeg har kigget på banen og kan se og konstatere at man ikke kigger vejrudsigt i AGF. Snevejret må have overrasket dem.
            De kunne have lagt pressenning på i forgårs og derved beskyttet banen. Den kan sørme også fjernes når dommeren skal inspicere banen. Græsset dør ikke af 2 dages beskyttelse. Det er sjusk, og det er belejligt for AGF og det er ikke i orden. Så min holdning er stadig den samme.
            Havde jeg parkeret bilen udenfor uden beskyttelse ville der sjovt nok også komme sne på min bil.
            Bias or not. Det er uprofessionelt.

Comment

Ser ud til at det åbenbart står i turneringsreglerne at den skal spilles kl. 21 mandag. Så kan man diskutere hvorfor reglerne siger det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Jeg har kigget på banen og kan se og konstatere at man ikke kigger vejrudsigt i AGF. Snevejret må have overrasket dem.
                De kunne have lagt pressenning på i forgårs og derved beskyttet banen. Den kan sørme også fjernes når dommeren skal inspicere banen. Græsset dør ikke af 2 dages beskyttelse. Det er sjusk, og det er belejligt for AGF og det er ikke i orden. Så min holdning er stadig den samme.
                Havde jeg parkeret bilen udenfor uden beskyttelse ville der sjovt nok også komme sne på min bil.
                Bias or not. Det er uprofessionelt.
                Det har nok også en del med forholdene i øvrigt at gøre. Lige nu anbefales kørsel jo ikke, med mindre det er strengt nødvendigt. Det vil vi jo nok mene, at det er, men jeg forstår nu godt aflysningen ;).

Kl. 21 er selvfølgelig et forkasteligt tidspunkt. Moderne fodbold er en rædderlig størrelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Ser ud til at det åbenbart står i turneringsreglerne at den skal spilles kl. 21 mandag. Så kan man diskutere hvorfor reglerne siger det.
                  Fordi Divisionsforeningen har været tilpas hjernedøde til at skrive under på det vilkår i TV-aftalen...
                  https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det har nok også en del med forholdene i øvrigt at gøre. Lige nu anbefales kørsel jo ikke, med mindre det er strengt nødvendigt. Det vil vi jo nok mene, at det er, men jeg forstår nu godt aflysningen ;).

Kl. 21 er selvfølgelig et forkasteligt tidspunkt. Moderne fodbold er en rædderlig størrelse.
                    Så vidt jeg er orienteret er vejene til og fra fyn mod nord på motorvejene fint farbare. Men ja, de kan vel gemme sig bag det, men det ændrer stadig ikke på at de har valgt ikke at beskytte deres bane. Jeg tænker AGF rigtig gerne vil have Nikolai Paulsen og Frederik Tingager med i kampen. Jeg håber ikke de er med på mandag, for det vil kun styrke min tvivl :).

Comment

Working...
                    X