Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Agf - ob 06-02-26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

I reglerne står der at såfremt en weekendvagt aflyses så skal den spilles mandag kl. 21.00. Så kunne der godt stå at de udtagede trupper skal være de samme.

Bliver kampen så udsat endnu engang på
    længere tid, så er det jo en anden/ny situation.

Givetvis det samme med sygdom og skader indenfor den periode en kamptrup er udtaget og kampen skal spilles normalt.
    igen - det er dommeren der træffer beslutningen, ikke klubben.

Og hvad så hvis halvdelen af truppen ligger sig med madforgiftning?

Helt enig i der bør kigges på de regler - mandag kl 21 er jo håbløst. Men det med truppen...skulle vi ikke lige tage sølvpapirshatten af?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Helt enig i der bør kigges på de regler - mandag kl 21 er jo håbløst. Men det med truppen...skulle vi ikke lige tage sølvpapirshatten af?
      Jeg ved ikke hvad du mener med dommer/klubben. Det er dbu der som administrator står for afviklingen og derigennem har sat reglerne - jeg tror ikke at udsættelsen har noget med AGF at gøre .. jeg tænker det generelt.

jeg troede faktisk at man skulle indlevere holdkortet (25 mulige spillere) et døgn før kampen og der kan jo også opstå sygdom og så må man bruge reserverne.
      Det eneste jeg dog kan finde er at start11 + reserver skal på holdkort senest 70 min. før kampstart ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Kamptidspunktet er lort for alle der vil se kampe på stadion og det bør det ikke være.

Det er heldigvis kun få af jer fans der går med sølvhatten, den skal I have!
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jeg ved ikke hvad du mener med dommer/klubben. Det er dbu der som administrator står for afviklingen og derigennem har sat reglerne - jeg tror ikke at udsættelsen har noget med AGF at gøre .. jeg tænker det generelt.

jeg troede faktisk at man skulle indlevere holdkortet (25 mulige spillere) et døgn før kampen og der kan jo også opstå sygdom og så må man bruge reserverne.
          Det eneste jeg dog kan finde er at start11 + reserver skal på holdkort senest 70 min. før kampstart ..
          ok - det er dommeren der laver sin indberetning og så bliver kampen udskudt.

Comment

ok - det er dommeren der laver sin indberetning og så bliver kampen udskudt.
            Tjek
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Opstilling som forventet.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Working...
              X