Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Agf - ob 06-02-26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Agf - ob 06-02-26

Så er der kun en håndfuld dage til vi starter igen.

AGF ramt af skader under dagens kamp mod FcK. Dalsgaard med en hovedskade, Links med en ankelskade. Kan være en dyr kamp for dem.

Bliver godt nok ikke opdateret fra den lukkede kamp, men det lyder til AGF fuldstændig skiller FcK ad... hører 3 eller 4-0 lige nu.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

AGF vandt 4-0 mod FCK. Læste det var FCKs B-hold, ved ikke med AGF?
    siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      AGF vandt 4-0 mod FCK. Læste det var FCKs B-hold, ved ikke med AGF?
      AGF med A-hold, FCK med to gengangere fra kampen mod Barcelona, reserver (som dog ville pynte på andres A-hold) og U19.

https://www.fck.dk/kamp/01-02-26/fc-kobenhavn-agf
      Last edited by Online; 01-02-2026, 16:37.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

AGF med A-hold, FCK med to gengangere fra kampen mod Barcelona, reserver (som dog ville pynte på andres A-hold) og U19.

https://www.fck.dk/kamp/01-02-26/fc-kobenhavn-agf
        Så vidt jeg kan læse blev både Dalsgaard og Links skadet. Hvor skadet, står der ikke udover Dalsgaard havde fået slag i ansigtet.

Comment

Efter dagens kamp kan man vel sige at vi er godt forberedt. Holdet spillede god organiseret, forsvaret udstrålede ro og sikkerhed. Det bliver spændende fredag.
          Glæder mig på kampen
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Så vidt jeg kan læse blev både Dalsgaard og Links skadet. Hvor skadet, står der ikke udover Dalsgaard havde fået slag i ansigtet.
            https://bold.dk/fodbold/klubber/agf/...t-fra-agf-chef
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Mon ik det bliver;

Myhra

Owusu - Burgy - Askou - Sørensen

Ouedraogo
              Falk - Ejdum
              Suhonen

Grot - Ganaus
              siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Mon ik det bliver;

Myhra

Owusu - Burgy - Askou - Sørensen

Ouedraogo
                Falk - Ejdum
                Suhonen

Grot - Ganaus
                Den eneste dark horse her må være Niemiec, som har scoret i alle vores træningskampe på nær den vi ikke scorede i.
                Resten er jeg helt sikre på, hvis de kan holde sig skades- og sygdomsfrie.
                Det bliver enormt spændende at se om vi har rykket os, som Zorniger og Falk bl.a. har udtalt. Det er også interessant at se om AGF kan fortsætte i efterårets flow, eller de har overperformet. Der står meget på spil for dem i det her forår, og jeg håber de vil komme lidt nervøse fra start. Det bør vi kunne udnytte, da vi er klare underdogs i de første 3 runder her, og har alt at vinde.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Den eneste dark horse her må være Niemiec, som har scoret i alle vores træningskampe på nær den vi ikke scorede i.
                  Resten er jeg helt sikre på, hvis de kan holde sig skades- og sygdomsfrie.
                  Det bliver enormt spændende at se om vi har rykket os, som Zorniger og Falk bl.a. har udtalt. Det er også interessant at se om AGF kan fortsætte i efterårets flow, eller de har overperformet. Der står meget på spil for dem i det her forår, og jeg håber de vil komme lidt nervøse fra start. Det bør vi kunne udnytte, da vi er klare underdogs i de første 3 runder her, og har alt at vinde.
                  Under alle omstændigheder bliver en supersvær opgave. Jeg ser ingen grund til at tro AGF har overpræsteret, som jeg selv troede da de tabte til Haderslev, men de fik jo rebet sejlene og kom stærkt igen. De høster godt af den kontinutet i truppen som de har haft de senese sæsoner, sammen med Haderslev iøvrigt. Jeg ser AGF som favoritter til DM sammen med FCM.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Under alle omstændigheder bliver en supersvær opgave. Jeg ser ingen grund til at tro AGF har overpræsteret, som jeg selv troede da de tabte til Haderslev, men de fik jo rebet sejlene og kom stærkt igen. De høster godt af den kontinutet i truppen som de har haft de senese sæsoner, sammen med Haderslev iøvrigt. Jeg ser AGF som favoritter til DM sammen med FCM.
                    Ja, jeg vil være mere end tilfreds med et point mod dem.

Vil gerne skrive begrundelsen, men den vil nok provokere for mange trofaste støtter igen

Comment

Nu har jeg af forskellige årsager desværre ikke kunne følge så meget med her i vinteropstarten.

Men har kunne se at Arp ikke har startet i træningskampene og at han heller ikke er forslået til start 11 mod AGF. Har han været skadet eller er vores nye finne virkelig bedre, end vores profil fra efteråret? Kunne Arp så i det mindste ikke spille helt fremme ved siden af Ganaus? Eller er det fordi Arp har karantæne i første kamp?

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                        Nu har jeg af forskellige årsager desværre ikke kunne følge så meget med her i vinteropstarten.

Men har kunne se at Arp ikke har startet i træningskampene og at han heller ikke er forslået til start 11 mod AGF. Har han været skadet eller er vores nye finne virkelig bedre, end vores profil fra efteråret? Kunne Arp så i det mindste ikke spille helt fremme ved siden af Ganaus? Eller er det fordi Arp har karantæne i første kamp?
                        Han har karantæne i første kamp. Derfor har de trænet den reelle startopstilling til første kamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Han har karantæne i første kamp. Derfor har de trænet den reelle startopstilling til første kamp.
                          Okay, tak for svar :)

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/agf-ob
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Lidt fra Zorniger om kampen:
                              https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-abne...OZColk7bBnn1Pw
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                              X