Annoncering

Collapse
No announcement yet.

træning torsdag 31/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Omvendt så har OB jo fået ualmindelig meget positiv omtale i en kritisk tid. Fokus er midlertidig væk fra nedrykningskampen og der anes igen en smule europæisk stjernestøv over ådalen. Eidur træner med mod at OB må benytte sig af den positive omtale i medierne. Hvor end jeg ville ønske det var anderledes, så tror jeg desværre at i virkeligheden kan vi ikke købe angribere i 1. Div. Hvilket gør Gudjohnson i en anden OB trøje end træningssættet til et rent fatamogana.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af EgK Se indlæg
      Omvendt så har OB jo fået ualmindelig meget positiv omtale i en kritisk tid. Fokus er midlertidig væk fra nedrykningskampen og der anes igen en smule europæisk stjernestøv over ådalen. Eidur træner med mod at OB må benytte sig af den positive omtale i medierne. Hvor end jeg ville ønske det var anderledes, så tror jeg desværre at i virkeligheden kan vi ikke købe angribere i 1. Div. Hvilket gør Gudjohnson i en anden OB trøje end træningssættet til et rent fatamogana.
      Den er jeg med på den der, forestiller mig også der kunne være noget "taktisk" over det, enten i form af det du skriver, eller i form af andre forhandlinger, det giver jo lidt i baghånden på en måde...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Troels?? Er det dig?
        ganske pudsigt du spørger om det 😊 MY name is ......
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          ganske pudsigt du spørger om det  MY name is ......
          Really!? Det er fandme sjovt

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            ganske pudsigt du spørger om det  MY name is ......
            Looooooooooooooool

            Comment


              #66
              https://www.youtube.com/watch?v=470R6cepDR0
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Really!? Det er fandme sjovt

                MvT
                that's right 😄
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #68
                  er der nogle der har overværet dagens træning?

                  faldet over dette indlæg ifm træningen:
                  "træner igen Idag 3-5-2 med Kirkeskov og Spellman som wing backs.. Systemskifte på vej?"
                  https://twitter.com/jesper_vh/status/495136825678495744

                  ja tak - jeg ser meget gerne en 3-5-2, hvor spillerne kan bruge deres lunge kapacitet og give sig 100%

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                    er der nogle der har overværet dagens træning?

                    faldet over dette indlæg ifm træningen:
                    "træner igen Idag 3-5-2 med Kirkeskov og Spellman som wing backs.. Systemskifte på vej?"
                    https://twitter.com/jesper_vh/status/495136825678495744

                    ja tak - jeg ser meget gerne en 3-5-2, hvor spillerne kan bruge deres lunge kapacitet og give sig 100%
                    der kom noget arbejde i vejen for mig desværre.. Men 3-5-2 lyder spændende.
                    Havde dog stadig gerne undværet Bodul

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      er der nogle der har overværet dagens træning?

                      faldet over dette indlæg ifm træningen:
                      "træner igen Idag 3-5-2 med Kirkeskov og Spellman som wing backs.. Systemskifte på vej?"
                      https://twitter.com/jesper_vh/status/495136825678495744

                      ja tak - jeg ser meget gerne en 3-5-2, hvor spillerne kan bruge deres lunge kapacitet og give sig 100%
                      Forsvaret lignede:
                      KL-LN-DH-MK
                      Dog var Spellman på højrekanten, men grundet min placering til træningen, kunne jeg ikke se om han faldt lidt ned mens MK rykkede lidt op?

                      Tilgengæld stod jeg lige ved siden af Momo da han lavede løbetest, han blev spurgt om han mærke noget efter testen. Han svarede, at han intet mærkede. - Så fremgang der går jeg ud fra!
                      Bodul brændte 2 friløber og scorede på en enkelt til sidst, hvor Radza lignede en der ikke gad mere, eftersom der ikke var noget pres på Bodul og han brugte 5 sekunder på, at få styr på bolden. 4-5 meter fra mål!

                      Emil O trænede med Høghen, mens der blev spillet til 2 mål!

                      Lidt sjovt men typisk her til sidst. Azer, Emil, Lukas, Bodul, Ari, Eidur og Ruud trænede afslutninger til sidst. Espen Ruud var dagens skarpeste man i mine øjne..

                      Comment

                      Working...
                      X