Omvendt så har OB jo fået ualmindelig meget positiv omtale i en kritisk tid. Fokus er midlertidig væk fra nedrykningskampen og der anes igen en smule europæisk stjernestøv over ådalen. Eidur træner med mod at OB må benytte sig af den positive omtale i medierne. Hvor end jeg ville ønske det var anderledes, så tror jeg desværre at i virkeligheden kan vi ikke købe angribere i 1. Div. Hvilket gør Gudjohnson i en anden OB trøje end træningssættet til et rent fatamogana.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
træning torsdag 31/7
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af EgK Se indlægOmvendt så har OB jo fået ualmindelig meget positiv omtale i en kritisk tid. Fokus er midlertidig væk fra nedrykningskampen og der anes igen en smule europæisk stjernestøv over ådalen. Eidur træner med mod at OB må benytte sig af den positive omtale i medierne. Hvor end jeg ville ønske det var anderledes, så tror jeg desværre at i virkeligheden kan vi ikke købe angribere i 1. Div. Hvilket gør Gudjohnson i en anden OB trøje end træningssættet til et rent fatamogana.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
er der nogle der har overværet dagens træning?
faldet over dette indlæg ifm træningen:
"træner igen Idag 3-5-2 med Kirkeskov og Spellman som wing backs.. Systemskifte på vej?"
https://twitter.com/jesper_vh/status/495136825678495744
ja tak - jeg ser meget gerne en 3-5-2, hvor spillerne kan bruge deres lunge kapacitet og give sig 100%
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæger der nogle der har overværet dagens træning?
"træner igen Idag 3-5-2 med Kirkeskov og Spellman som wing backs.. Systemskifte på vej?"
ja tak - jeg ser meget gerne en 3-5-2, hvor spillerne kan bruge deres lunge kapacitet og give sig 100%
Havde dog stadig gerne undværet Bodul
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæger der nogle der har overværet dagens træning?
KL-LN-DH-MK
Dog var Spellman på højrekanten, men grundet min placering til træningen, kunne jeg ikke se om han faldt lidt ned mens MK rykkede lidt op?
Tilgengæld stod jeg lige ved siden af Momo da han lavede løbetest, han blev spurgt om han mærke noget efter testen. Han svarede, at han intet mærkede. - Så fremgang der går jeg ud fra!
Bodul brændte 2 friløber og scorede på en enkelt til sidst, hvor Radza lignede en der ikke gad mere, eftersom der ikke var noget pres på Bodul og han brugte 5 sekunder på, at få styr på bolden. 4-5 meter fra mål!
Emil O trænede med Høghen, mens der blev spillet til 2 mål!
Lidt sjovt men typisk her til sidst. Azer, Emil, Lukas, Bodul, Ari, Eidur og Ruud trænede afslutninger til sidst. Espen Ruud var dagens skarpeste man i mine øjne..
Comment
Comment