Oprindeligt indsendt af fynsland_85
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lasse Legolas Embring Andersen
Collapse
X
-
Så længe det er efternavnet må man acceptere, at det moderne menneske vil gøre alt for at være “unikt”. Heldigvis er Lucas Andersen stadig at finde. Nå, der kommer nok en modreaktion om et par generationer.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Prøv at se hvor mange “normale” danske efternavne der kommer på landsholdet ..OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Kig generationer tilbage … bare Schmeichel, Laudrup, Helveg, Grønkjær og mange flere er vel ikke normen ..Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Så længe det er efternavnet må man acceptere, at det moderne menneske vil gøre alt for at være “unikt”. Heldigvis er Lucas Andersen stadig at finde. Nå, der kommer nok en modreaktion om et par generationer."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Hvad er det specifikke problem i det der?Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Så længe det er efternavnet må man acceptere, at det moderne menneske vil gøre alt for at være “unikt”. Heldigvis er Lucas Andersen stadig at finde. Nå, der kommer nok en modreaktion om et par generationer.
Hvad så hvis de slet ikke har et "dansk" navn?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 4
Comment
-
Folk må da sætte de navne de vil på trøjerne. Min kæphest er blot at det bør være efternavnet man bruger - hvad det er er sagen uvedkommende, og lad venligst være med at insinuere fremmedfjendskhed.
Hvad er der i vejen med at nøjes med de tal der er spillere til? Sådan er systemet på min søns U12-hold.
Og nej, mit drømmescenarie er ikke fodbold i 1960 men 1990’erne, hvor OB var OB og Premier League, Champions League osv. var værd at se
OB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 1
Comment
Comment