Synes AGFere virkede mere trætte end vores drenge i de sidste 15 minutter. De kunne ikke lægge pres på os. Så de er vel virkelig slidt efter efterårssæsonen. Så spiller os i kortene at spille igen allerede om tre dage. Og med Grots tilbage kommer der vel en fysisk stærk spiller med ibd igen. Er meget optimistisk.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AGF 11/12/2025
Collapse
X
-
hvis han er tilbage. Er han influenza ramt og ligger med feber - så det sgutte sikkert han når at være i nærheden af 100%...men altså kan han spille 20 min. så tager vi detOprindeligt indsendt af andlox Se indlægSynes AGFere virkede mere trætte end vores drenge i de sidste 15 minutter. De kunne ikke lægge pres på os. Så de er vel virkelig slidt efter efterårssæsonen. Så spiller os i kortene at spille igen allerede om tre dage. Og med Grots tilbage kommer der vel en fysisk stærk spiller med ibd igen. Er meget optimistisk.
Comment
-
Ja Leeroy var virkelig i hoppla og drev gæk med gymnastikdrengene.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægslut 1-0
pæn indsats uden at være prangenede. Mod et godt hold - som også så lidt slidt ud.
Owusu spiller en flot anden halvleg.
Sander redder det han skal, men jeg er forundret over de ikke satte ham mere på prøve med indlæg og høje bolde han skal forholde sig til.
Troels skal have fundet nogle spillere - der mangler en angriber så vi har noget at skifte med. Og en midtbane (eller to)
Tror vi var defensiv rigtig godt organiseret og derfor tilbød sig ikke mange muligheder for AGF at komme med indlæg.
Det var en fælles holdindsats hvor ingen er faldet fra. Og må sige at er imponeret om det pensum Ganaus leverer der. Han løber virkelig soler sort, jagter hver bold og smider sig i duellerne. Rollen som første forsvarer som spiller på toppen udfylder han virkelig."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
bestemt - men var rart om han kunne blive skiftet efter 70 min. for han så træt udOprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja Leeroy var virkelig i hoppla og drev gæk med gymnastikdrengene.
Tror vi var defensiv rigtig godt organiseret og derfor tilbød sig ikke mange muligheder for AGF at komme med indlæg.
Det var en fælles holdindsats hvor ingen er faldet fra. Og må sige at er imponeret om det pensum Ganaus leverer der. Han løber virkelig soler sort, jagter hver bold og smider sig i duellerne. Rollen som første forsvarer som spiller på toppen udfylder han virkelig.
Comment
-
Lidt ærgerligt at folk i Odense ikke går helt så meget op i pokalturneringen. Den kamp fortjente mere end 7500 tilskuere, især vores form taget i betragtning.
Fra min plads på stadion spiller Owusu og Ejdum virkelig stærkt, og så skal der gå en ros til Bürgy, som jeg var efter tidligere på sæsonen, men som virkelig har spillet sig op de seneste uger.
Herligt at der er så meget at spille for på søndag!
- Likes 2
Comment
-
Den var jo heller ikke kampafgørende .. var den endt 0-0 havde de sikkert diskuteret om der ikke skulle være straffe ved Dalsgaard .Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægde kører rundt i straffesparket - situationen med Dalsgaard, ikke nævnt med et ord...
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Torsdag aften, kl 19 - midt december, nok ikke det letteste at trække tilskuere til. Tror ikke det har SÅ meget at gøre med det er pokalboldOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægLidt ærgerligt at folk i Odense ikke går helt så meget op i pokalturneringen. Den kamp fortjente mere end 7500 tilskuere, især vores form taget i betragtning.
Fra min plads på stadion spiller Owusu og Ejdum virkelig stærkt, og så skal der gå en ros til Bürgy, som jeg var efter tidligere på sæsonen, men som virkelig har spillet sig op de seneste uger.
Herligt at der er så meget at spille for på søndag!
- Likes 1
Comment
-
Ja .. i forhold til de øvrige pokalkvartfinaler så er der noget at spille for .. de andre virker ret afgjort ..Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægLidt ærgerligt at folk i Odense ikke går helt så meget op i pokalturneringen. Den kamp fortjente mere end 7500 tilskuere, især vores form taget i betragtning.
Herligt at der er så meget at spille for på søndag!"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
kunne vel have givet rødt og straffe - og kunne derfor være kampafgørende, måske endda kvartfinale afgørende.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDen var jo heller ikke kampafgørende .. var den endt 0-0 havde de sikkert diskuteret om der ikke skulle være straffe ved Dalsgaard .
Jeg er sådan set enig i at straffet nok ikke er det største, men at man slet ikke nævner den anden situation - det forstår jeg slet ikke
Comment
Comment