Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF 11/12/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

……..og som ham dahlsgaard kan slå sig lidt på…Dahlsgaard er en erfaren ræv men jeg har også set ham lave nogen svinske ting gennem årene ville være rart men der kunne stå imod det og måske endda give lidt igen
    Helt sikkert er Dalsgaard et svin .. han er GF’er og stor glæde var i går at det gjorde ondt på ham da Gansuss blev nedlagt i feltet
    Last edited by manner; i dag, 06:19.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

[QUOTE=manner;n375352]AGF ville rigtig gerne gennem vores venstre side i starten af kampen hvor det måske overraskede dem at Yaya spillede i stedet for Adam. Det blev de, set fra min plads hurtigt trætte af, hvor Yaya i flere omgange viste kæmpe fysik og duelstyrke .. hvilken udvikling han har gennemgået de seneste 6 mdr. Det er en ny kamp på søndag hvor jeg formoder at GF'erne går mere aggressivt til værks og det bliver 1000svært at holde hele vejen. Omvendt tror jeg ikke de synes det er superfedt at møde OB lige nu, og især ikke hvis vi får lappet Grot sammen til kampen .. ham manglede vi i går som pladsskaber til Ganauss' løb.

[/QUOTE]

rigtigt set, og Yaya startet også med at blive fanget højt i banen, hvor Carstensen, som nok er AGF's bedste mand i øjeblikket, kan løbe lige igennem, og heldigvis ikke finder en GF'er på sit indlæg. Derfra er Yaya stærk. Carstensen får godt nok en stor mulighed mere, men her er vi som hold splittet fuldstændig ad, og Yaya er prisgivet i en 2 mod 1, da den ender i hans side. Ellers viser han især flere flotte aktioner, hvor han med sin fart og fysik bare vifter sin modspiller ud over sidelinjen og erobre bolden. Offensivt har han som back meget at lære, men det bliver interessant at se om han prøves mere af derude, for hans teknik generelt fejler jo ikke noget, så som han har udviklet sig generelt, skal man jo ikke afvise han også kan udvikle sine driblefærdigheder og indlægsspil markant.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        AGF ville rigtig gerne gennem vores venstre side i starten af kampen hvor det måske overraskede dem at Yaya spillede i stedet for Adam. Det blev de, set fra min plads hurtigt trætte af, hvor Yaya i flere omgange viste kæmpe fysik og duelstyrke .. hvilken udvikling han har gennemgået de seneste 6 mdr. Det er en ny kamp på søndag hvor jeg formoder at GF'erne går mere aggressivt til værks og det bliver 1000svært at holde hele vejen. Omvendt tror jeg ikke de synes det er superfedt at møde OB lige nu, og især ikke hvis vi får lappet Grot sammen til kampen .. ham manglede vi i går som pladsskaber til Ganauss' løb.
        Bojangs fejl i løbet af sæsonen koster heller ikke nær så meget på backen. Samtidig skal han ikke orientere sig så meget på den plads som på en midterforsvarsplads. Det tror jeg også at han profiterer af

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Bojangs fejl i løbet af sæsonen koster heller ikke nær så meget på backen. Samtidig skal han ikke orientere sig så meget på den plads som på en midterforsvarsplads. Det tror jeg også at han profiterer af
          Men der skal vel bygges en masse offensivt på hvis han også skal kunne dække den plads .. CB, DCM og VB .. polyvant .. men nok ikke skidt imod top4 holdene hvor vi skal stå mere fast defensivt ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
            Forlæng med Owusu med det vuns
            https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-b...bereder-noget/

der er dialog .. skal bare ikke være et skodbud ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Jeg så desværre ikke kampen. Spillede Theo sig ind i målmands kampen igen? Og tror vi han står igen søndag, eller vælger man Viljar, nu når der er mere pres på?

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                Jeg så desværre ikke kampen. Spillede Theo sig ind i målmands kampen igen? Og tror vi han står igen søndag, eller vælger man Viljar, nu når der er mere pres på?
                Han står alle pokalkampe. Det har Zorniger udtalt.

Theo gør det udmærket i går, men synes lidt han fumler en redning ud på stolpen. Det var en bold der burde kunne holdes.
                Ellers ok præstation. Han står søndag.

Myhra er helt sikkert 1.målmand. Men ting kan ændre sig hen over vintertræningen.

Comment

Theo gjorde det godt. Han er enormt god med fødderne og passer godt ind i stilen. Han havde en redning, som bagefter røg på stolpen. Jeg er ikke stærkt nok fagligt til at vurdere, om det var en flot redning, eller om han burde have holdt den.

Jeg håber, at både Theo og OB sætter det lange lys på. Theo trænger til en fast klub, og jeg kunne snildt se Theo tage over for Viljar om et års penge efter god skoling fra DKs bedste målmandstræner. Jeg synes Viljar er faldet i niveau - også inden sygemeldingen.

Og det kræver jo en kontrakt og interesse fra OB samt en accept og tålmodighed fra Theos side.

Comment

Altså der er specielt en situation i 2. halveg hvor der bliver afsluttet fra kanten af feltet. Han fumler, og er heldig med at bolden rammer stolpen. Jeg vil sige det sådan, at hvis den var gået ind, så er jeg ret sikker på at kampen igår var blevet hans sidste. Han er fin med fødderne, men jeg mener han har store problemer ved skud på mål, jeg kan ikke se et talent ud over det almindelige. Jeg mener han virker utrolig klejn i målet, nu ved jeg ikke hvor høj han er, men det er nok hans udstråling, i min optik er han i superligaen en minuskeeper, han koster mere end han redder, Myhra er mindst en klasse over Sander.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Altså der er specielt en situation i 2. halveg hvor der bliver afsluttet fra kanten af feltet. Han fumler, og er heldig med at bolden rammer stolpen. Jeg vil sige det sådan, at hvis den var gået ind, så er jeg ret sikker på at kampen igår var blevet hans sidste. Han er fin med fødderne, men jeg mener han har store problemer ved skud på mål, jeg kan ikke se et talent ud over det almindelige. Jeg mener han virker utrolig klejn i målet, nu ved jeg ikke hvor høj han er, men det er nok hans udstråling, i min optik er han i superligaen en minuskeeper, han koster mere end han redder, Myhra er mindst en klasse over Sander.
                      Jeg kan heller ikke se Theo Sander som målmand i OB. Ja, han er god med fødderne. Men når en målmands største svaghed er skud på mål, så må det være slut dér. Ja, han virker "lille", hvorfor indlæg også er en kæmpe svaghed.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Theo gjorde det godt. Han er enormt god med fødderne og passer godt ind i stilen. Han havde en redning, som bagefter røg på stolpen. Jeg er ikke stærkt nok fagligt til at vurdere, om det var en flot redning, eller om han burde have holdt den.

Jeg håber, at både Theo og OB sætter det lange lys på. Theo trænger til en fast klub, og jeg kunne snildt se Theo tage over for Viljar om et års penge efter god skoling fra DKs bedste målmandstræner. Jeg synes Viljar er faldet i niveau - også inden sygemeldingen.

Og det kræver jo en kontrakt og interesse fra OB samt en accept og tålmodighed fra Theos side.
                        Vil nu mene en målmand som H.C. Bernat har en langt større udstråling og større talent.
                        Og ham kunne vi åbenbart ikke bruge. Theo er god med fødderne, ingen tvivl, men svag på så mange andre områder synes jeg.
                        Han har så heller ikke spillet mange kampe i hans karriere. Burde nok være blevet i Aalborg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Vil nu mene en målmand som H.C. Bernat har en langt større udstråling og større talent.
                          Og ham kunne vi åbenbart ikke bruge. Theo er god med fødderne, ingen tvivl, men svag på så mange andre områder synes jeg.
                          Han har så heller ikke spillet mange kampe i hans karriere. Burde nok være blevet i Aalborg.
                          Apropros målmænd så er det her da en ret markant udmelding … https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-superligaen

Comment

Working...
                          X