Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF 11/12/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Ingen tvivl om at HC har udviklet sig markant siden han forlod os, men han var virkelig ustabil for os, og min hukommelse kan svigte mig, men han lavede også deciderede drop fra tid til anden, og der var lidt for længe mellem de gode kampe i de 45 kampe han spillede for os. Jeg blev aldrig tryg ved ham på mål, som jeg var med OC, der osede af selvsikkerhed. Man har aldrig kunnet tvivle på Bernats kærlighed til klubben, og jeg tror at det største pres for at præstere for sin hjerteklub kom fra ham selv. Han havde brug for at komme væk for at udvikle sig, ligesom vi havde brug for en sikker sidste skanse.

Hvad angår Sander, så ser jeg stadig et lys i ham; han har så afgjort potentiale til at nå Bernats nuværende niveau. Har han tålmodigheden til at slå Myhra af? Det kan jeg godt tvivle lidt på, især med Myhras ret lange kontrakt og at han måske fristes til at udfordre den underpræsterende Kotarski. Enten er han væk til nytår, eller også køber vi ham fri (nu eller til sommer) og udstyrer ham med en lang kontrakt. Jeg håber han bliver, for jeg tror som Jungledyret at han kan slå Myhra af, der stadig er under sit historiske topniveau.
    Han kommer aldrig til at slå Kotarski af !

Han har lavet nogle virkelige underlige fejl (mere arrogance end manglende evner) i FCK-målet denne sæson, men havde også flere mere end godkendte redninger mod eksempelvis Villarreal.
    Last edited by Online; i går, 19:27.

Comment

Working...
    X