Flot kæmpet og spillet. Macoy skal starte inde istedet for Adam. Flot flot gutter
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCN - OB 02/11/2025
Collapse
X
-
En kamp hvor vi var heldige at FCN lukkede den ikke allerede i første halvleg.
Og så kom den rebirth af Jay-Roy Grot!
Hattrick + assist! Hvornår havde vi det sidst???
Og så tillykke til trænerteamet som rette det i pausen med en modig systemskifte. Med Ejdum på midtbanen brækkede vi Farums dominans.
En fantastisk dag!
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Samme her!Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlægIndrømme gerne at jeg i pausen ville have Grot skiftet ud.
Godt jeg ikke bestemmer:-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Nu citerer jeg lige mit eget indlæg fra tidligere, ananas i egen juice mm. Jeg tror Grot ville lave færre mål hvis han skulle løbe mere i pres.Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
Grot skulle være den hurtigste spiller i truppen på topfart.
Han presser ikke godt, men jeg synes det virker tydeligt at det heller ikke er hans rolle. Han fungerer formentlig bare bedst og er mest afgørende når han kan bruge al sin power på rent offensive aktioner.
Det er jo næppe tilfældigt at det er sådan her Grot spiller sin fodbold
- Likes 1
Comment
-
der var mange jeg gerne havde skiftet i pausen - virkelig en sløj 1. halvleg. Men flot træner arbejde at få dem til at tro på det i anden. Nu skal vi bare se det fra starten af kampeneOprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlægIndrømme gerne at jeg i pausen ville have Grot skiftet ud.
Godt jeg ikke bestemmer:-)
- Likes 3
Comment
kæmpe kamp af ham i dag
Comment