Oprindeligt indsendt af Mfriise
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCN - OB 02/11/2025
Collapse
X
-
Selv hans retoriske evner, kan ikke skjule at vi har en defensiv organisation som sejler historisk meget.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
vores midtbanefolk er konstant nødt til at hjælpe med i forsvaret så når vi bryder bolden og er de to angribere helt alene - og fcn forsvar har alt for let ved at samle boldene op
Pause. Eneste positive er at vi kun er nede med 1.
Baseret på det vi ser så syntes jeg kun indkøbslisten til januar bliver længere og længere. Myhra virker ikke så sikker som før hans sygdoms periode, så tænker vi skal have fundet noget nyt snart. Adam Sørensen er for svag defenssivt og opvejer det ikke med sine offentsive aktioner.
Forsvaret mangler naturligvis noget styring, midtbanen noget bredde - og angrebet kunne også godt bruge en mere....
- Likes 2
Comment
-
Grot skulle være den hurtigste spiller i truppen på topfart.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Man kan ikke få en stor SUV til at accelerere som en Ferrari, uanset hvor meget man prøver at modificere den. Han prøver sit bedste, og jeg tror også at de underliggende fysiske tal ikke er så dårlige, trods hans teknik mildest talt lader noget tilbage at ønske.
Han presser ikke godt, men jeg synes det virker tydeligt at det heller ikke er hans rolle. Han fungerer formentlig bare bedst og er mest afgørende når han kan bruge al sin power på rent offensive aktioner.
Det er jo næppe tilfældigt at det er sådan her Grot spiller sin fodbold
Comment
-
Jeg synes måske det er lidt for tidligt at konkludere så meget på Myhra. Hvis han får en skadesfri opstart til vinter, og stadig er rystende usikker, så kan vi snakke om det.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægvores midtbanefolk er konstant nødt til at hjælpe med i forsvaret så når vi bryder bolden og er de to angribere helt alene - og fcn forsvar har alt for let ved at samle boldene op
Pause. Eneste positive er at vi kun er nede med 1.
Baseret på det vi ser så syntes jeg kun indkøbslisten til januar bliver længere og længere. Myhra virker ikke så sikker som før hans sygdoms periode, så tænker vi skal have fundet noget nyt snart. Adam Sørensen er for svag defenssivt og opvejer det ikke med sine offentsive aktioner.
Forsvaret mangler naturligvis noget styring, midtbanen noget bredde - og angrebet kunne også godt bruge en mere....
- Likes 1
Comment
-
Vi går jo også op i et håbløst pres med 4 mand hvoraf Groth jo ikke presser nok. FCN kan let spille udenom og så er midtbanen allerede i undertal og vi halser efter. I sær Adam kommer for sent til alt. Myhra helt væk i dag sejler rundt.
Der skal virkelig andre boller på suppen i 2 halvleg ellers bliver det en snitter. Ud med Adam og Groth ind med Macoy og Niemicj.
- Likes 2
Comment
-
Pivringe første halvleg.
Det ligner en træningskamp for FCN hidtil.
Eneste vi kan være glad for er at vi kun er bagud med et, det kunne god være fire.
Så håber Zorniger kan tænde holdet
Hidtil mangler slty. Vi kan ikke sætte noget tilsay, vi taber anden ordene, vi står for lavt, der mangler bevægelse. Og især mangler der vild indsats. Vi er ikke giftig nok.
Gror er for dårligt med første berøringer og en alibipresspiller. Han skulle udskiftes. Giv Niemiec chancen igen selvom han skuffede sidst (men det gjorde ja hele holdet mod Brøndby).
Og så skal vi stå højere med mere gåpå mod. Hvor er der de høje bolderobringer vi ville gå efter? Vi stresser FCN på ingen måde, tværtimod: de spiller sig ud af vores pressforsøg uden problemer. Vi virker der som træningskegler."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment