Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tror det handler om at finde balancen. Er man for kritisk - så er det ikke sikkert du får sportsdirektøren til at kigge forbi efter endt transfervindue. Men de (Brix og Davidsen) forudsætter også (rigtigt nok) at Troels naturligvis ikke vil svare på de alt for kritiske spørgsmål (som har han ordenlige forudsætninger til at indfri top 6 udmeldinger og lign.) den slags vil han jo holde internt, modsat Zorniger, og derfor konkludere de nærmest at det så er ligegyldigt at stille den slags spørgsmål.

Det er jeg så ikke enig i. Syntes der er et tydeligt eksempel fra det netop overståede transfer deadline show - hvor Troels får liret et eller andet af, var det noget med at det var galt når OB ikke meldte målsætninger ud og nu var det så også galt når de gjorde. En skarp journalist havde ikke ladet ham slippe afsted med den slags, der skal falde et opfølgende spørgsmål om OB så gør nok for at indfri egne ambitioner - for det kunne jo være derfor der er kritik...og det havde Troels så nok også gledet af på. Men mener ikke den slags er urimelige spørgsmål at stille.

Det skal så siges at Benjamin (Jakobsen?) efter Troels er gået frembringer de pointer.

Jeg tænker fint SFÅ kunne være en smule mere kritiske - uden på nogen måde at gå over stregen.

Men - det er et problem man ser mange steder, også indenfor politisk journalistik, også mange der har svært ved at finde balancen - fordi man også vil beholde det gode forhold (og måske har fået et lidt for godt forhold...)

Og jeg er generelt rigtig glad for SFÅ - syntes det er fedt at have et medie der dækker OB, for i de nationale medier ville vi kun høre noget når vi igen igen fyrer en træner. Men syntes det - særligt når det handler om interviews med OBs ledelse (særligt Troels i disse år) der er nogle oplagte (opfølgende) spørgsmål man oftest misser at stille.

Er glad for at SFÅ ikke er klassisk journalist-agtig, hvor det gælder om et lokke dem der spørges i en fælde eller andet pis, det ødelægger debatten totalt og jeg sidder og bliver irriteret på journalisterne, de spilder alles tid og der er ingen som bliver klogere - den typiske journalist er ikke bedre end den værste brugtvogns-sælger, desværre (det er kun politikerne der er en tand værre ...)

Enig - vi bør sætte pris på at SFÅ overhovedet eksisterer

Comment

Man kan mene en masse, og jeg kunne nok også godt tænke mig en smule mere spanskrør i retning af ejer og ledelse fra SFÅ, men det er det muliges kunst, og jeg forstår dem til fulde.

SFÅ er noget af det bedste, der er sket i OB-regi i femten år.

Værdsæt det :).

Comment

Lad os være taknemlige for at SFÅ overhovedet fandtes, på den måde som det gør nu. Et kæmpe OB fællesskab, som for hver dag vokser. Klart - nogle kan lide det - andre ikke.

Jeg holder af det - og de formår at vende tingene rigtig fint.
        At jeg ikke kan holde ud at hører på 2 timers OB-snak efter 0-5 nederlag, er jo bare min måde at vurdere tingene på.

Hvis SFÅ var meget mere kritiske, vil klubben måske ogås boykotte SFÅ - lidt som jeg hører det at FCK har boykottet et af deres fanmedier fordi de er for kritiske.

Så det er en tilpasningssag, og den forstår jeg godt kan være vanskelig.
        Jeg er glad for at vi OB-fans har Danmarks uden tvivl fanmedie. Det må vi jo nøjes med når klubben er så piv ringe som den er pt. Og hvis SFÅ ikke fandtes, så havde vi kun Fyens.dk med Leif R i spidsen. Det ved jeg heller ikke hvor mange der synes ville være fedt?

Jeg har ikke selv hørt magasinet Richard endnu, så den diskussion hopper jeg over.

Comment

Tak for svarene. Jeg er selv medlem og værdsætter særligt alt det, der ikke handler om næste kamp. Så håber de fortsætter arbejdet, som må være slidsomt i takt med at frustrationerne hos OB-omgivelserne bare bliver større.
          OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Jeg er kæmpe fan af SFÅ – også selv om jeg selvfølgelig ikke er lige begejstret for alt. Overordnet set er det dog fantastisk, at vi har et medie som SFÅ, og jeg er naturligvis også medlem.

Om SFÅ er kritiske nok, er efter min mening en smagssag og en konstant hårfin balance. Personligt gider jeg ikke lytte, hvis det hele bliver ensidigt negativt. Jeg foretrækker nuancer, viden og dybde.

OB bør – ligesom os fans – være dybt taknemmelig for, at det er lykkedes at skabe et så godt og velfungerende OB-medie.

Stiftstidende skal til gengæld løfte sig markant på podcastområdet. Det lyder ærlig talt bedaget, og man kan tydeligt høre, at podcast ikke er deres naturlige medie. Kontrasten gør kun endnu mere klart, hvor godt et sted SFÅ er.

p.s. Et ønske - læs jeres skriftlige materiale ind, så det kan lyttes. Jeg kan godt læse og gør det rigtig rigtig meget, men SFÅ er super til at tage med på farten..og lyd er jeres kerne!
            Last edited by PPPP; 12-09-2026, 10:19.

Comment

Working...
            X