Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Viborg - OB 19/10/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt Viborg - OB 19/10/2025

Forventet opstilling ifht SFÅ;

Myhra

Owusu Bürgy Askou BP Sørensen

Ouedraogo Falk

Arp

Niemich Ganaus

Ejdum skulle have trænet fuldt med i dag - men starter trods alt næppe inde - men mon ikke vi ser et indhop.

Grot har været på langfart med landshold, hvorfor han nok starter ude, kan også være han vil have godt af at komme ind når modstanderne er lidt møre.

Yaya skulle se klar ud, men har også været afsted med, og fået debut på landshold.

kæft det er sjovt at Silkeborg på den måde udspiller FCK - svært ikke at nyde det.

Men isoleret set er det ikke et godt resultat for OB...på den korte bane kan vi snildt ligge under stregen igen efter denne runde, og så er det bare bedre hvis topholdende slår vores direkte modstandere.

3 point på søndag er lige blevet 1000 mere vigtigt

Comment

Hvor er den bagkæde dog bare uden perspektiv, bortset fra Julius. En midtbane i konstant undertal,
      og 2 stoppere der mand-mand bare ikke består, så hjælper det ikke en disse at du i Ouedraogo, Falk og Arp
      har ligaens mest løbestærke midtbane. Der mangler en spiller, og det bliver specielt udstillet når Owusu bliver
      udskiftet efter 65 minutter, han støtter trods alt lidt. Et spørgsmål, hvorfor spille en ekstra stopper når de ikke
      er bedre, og så udstille dem. Jeg mener AZ netop med den formation avler den der angst/panik fodbold, da det
      stort set er umuligt at skabe boldbesiddelse fremme på banen.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        Hvor er den bagkæde dog bare uden perspektiv, bortset fra Julius. En midtbane i konstant undertal,
        og 2 stoppere der mand-mand bare ikke består, så hjælper det ikke en disse at du i Ouedraogo, Falk og Arp
        har ligaens mest løbestærke midtbane. Der mangler en spiller, og det bliver specielt udstillet når Owusu bliver
        udskiftet efter 65 minutter, han støtter trods alt lidt. Et spørgsmål, hvorfor spille en ekstra stopper når de ikke
        er bedre, og så udstille dem. Jeg mener AZ netop med den formation avler den der angst/panik fodbold, da det
        stort set er umuligt at skabe boldbesiddelse fremme på banen.
        Som jeg ser det er det fordi der mangler midtbanespillere ..

Med Ejdum og Bonde ud og Grubbe med manglende kvalitet samt Martin der ikke “er der endnu”, så er alternativerne der nok ikke.
        Med Ejdum tilbage kan vi håbe at kvaliteten ikke falder så drastisk ved indskiftninger og så må vi håbe på en tilføjelse eller to til vinter så der er flere muligheder i foråret.

med en
        Myhra
        Owusu. Burgy. Askou. Adam.
        Ouedraogo
        Falk. Ejdum.
        Arp
        Ganaus. Niemich.

vil der stadig være udfordringer så snart der skal skiftes ud ..
        Last edited by Plum; 18-10-2025, 11:32.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...utrolig-vigtig

sådan burde det måske være til alle kampe …
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Som jeg ser det er det fordi der mangler midtbanespillere ..

Med Ejdum og Bonde ud og Grubbe med manglende kvalitet samt Martin der ikke “er der endnu”, så er alternativerne der nok ikke.
            Med Ejdum tilbage kan vi håbe at kvaliteten ikke falder så drastisk ved indskiftninger og så må vi håbe på en tilføjelse eller to til vinter så der er flere muligheder i foråret.

med en
            Myhra
            Owusu. Burgy. Askou. Adam.
            Ouedraogo
            Falk. Ejdum.
            Arp
            Ganaus. Niemich.

vil der stadig være udfordringer så snart der skal skiftes ud ..
            Der mangler helt sikkert midtbane folk - og også angrebsspillere.

Med Ejdum tilbage så ser det alt andet lige lidt bedre ud - nu kan han og Grot bringes i spil fra bænken uden at vi bør gå mærkbart ned i kvalitet. Hidtil har vi mest kunne skifte i bagkæden...

System skifte kan jeg ikke se for mig kommer på tale før tidligst til foråret - der skal simpelthen hentes spillere ind så der er indskiftningsmuligheder.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Der mangler helt sikkert midtbane folk - og også angrebsspillere.

Med Ejdum tilbage så ser det alt andet lige lidt bedre ud - nu kan han og Grot bringes i spil fra bænken uden at vi bør gå mærkbart ned i kvalitet. Hidtil har vi mest kunne skifte i bagkæden...

System skifte kan jeg ikke se for mig kommer på tale før tidligst til foråret - der skal simpelthen hentes spillere ind så der er indskiftningsmuligheder.
              Ja, det skulle virkelig hjælpe. Og så ville det være på tide til en clean sheet og til den første udebanesejr. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Adam inden kampen

https://obstruktion.dk/interview-med...iborg-kampen/#

Comment

Har faktisk ingen forventninger til point i Viborg. Er mentalt klar til en uge i nedtrykt tilstand

Comment

FS/SF går med en "tysker-trio" i front i dag. Aschou og Arp har karantæne mod BIF hvis de trækker et gult kort

.......................Myhre

......Bürgy......Aschou......BP
                    ...............Oudraogu

Owuso.........Falk.............Adam
                    ...............Arp

....Ganauss........Niemiec

Spændende at se om hvem der sorteres fra hvis Ejdum er helt klar til næste kamp
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Har faktisk ingen forventninger til point i Viborg. Er mentalt klar til en uge i nedtrykt tilstand
                      Ja man frygter jo lidt et nederlag efter man er kommet foran.
                      men bolden er jo rund , så vi håber det bedste :-)

Comment

jeg har alle forventninger til point i dag - tre af slagsen. Det kan godt være jeg ender med at være skuffet - men helt ærlig, det er Viborg, vi ligger og roder i bunden sammen med dem, selvfølgelig skal vi kunne tage en sejr i dag.

Næste runde er Brøndby, så hvis ikke det skal begynde at se rigtigt sløjt ud - så skal der point på kontoen i dag...og meget gerne tre stks.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg har alle forventninger til point i dag - tre af slagsen. Det kan godt være jeg ender med at være skuffet - men helt ærlig, det er Viborg, vi ligger og roder i bunden sammen med dem, selvfølgelig skal vi kunne tage en sejr i dag.

Næste runde er Brøndby, så hvis ikke det skal begynde at se rigtigt sløjt ud - så skal der point på kontoen i dag...og meget gerne tre stks.
                          lad os håbe

Hvis man er til spil. Så giver OB 3,5 igen.

Comment

Vi skal tro, tro tro på sagen…..men jeg kan godt følge din pessimisme.

I dag er håbet lyserødt ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

lad os håbe

Hvis man er til spil. Så giver OB 3,5 igen.
                              modigt når vi igen spiller i lyserødt :P

Comment

Working...
                              X