Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - SønderjyskE 03/10/25 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

Han er bragt ind til det udtryk OB vil spille. Noget ala jord og græs på knæende og sved på panden eller lignende.
    Han er træneren og han har noget spiller materiale at bruge af. Det han har burde være godt nok til at spille med et bedre udtryk end det der sker nu.

Nørgaard kan godt finde ud af at ændre kamp billedet?? Alle andre hold har en træner der kan ændre kampenes udtryk til egen fordel (måske ikke altid nok til sejr men de kan rokke ved noget.) Der kommer intet fra AZ. Jeg køber simpelthen ikke din præmis. AZ skal steppe op. Ellers må han ud. Mit postulat er at selv en Michael Hansen fra Fredericia ville skrabe flere point sammen med det spiller materiale der er tilgængeligt i OB end det vi ser nu.

Man kan skyld/ansvar skyde i alle mulige retninger. Men når bolden ruller er der kun 1 (og teamet) der kan ændre på tingenes tilstand i kampens hede. Træneren.
    Vores trup mangler kvalitet især i vores defensiv. Alle kan se det inkl. Zorniger.

Men det ender sikkert med Thorborg/Bech skifter træner inden sæsonen er slut, men det er kun fordi det er en billigere løsning end at tilføre truppen den nødvendige kvalitet.
    Og så kan Jack smide endnu flere lyserøde OB-trøjer på markedet og bilde os alle ind at vi er en del af “Det stribede fællesskab” og at det hele er total identitet OB.

Halleluja og god weekend og superligapause ;-)

Comment

Så kom nuancerne på
      Bjørn Paulsen har sin egen fanklub, der sendte en kærlig stikpille til OB-stopperen fredag aften.

Comment

https://fyens.dk/ob/her-er-ob-spille...dst-fra-kampen

LF’s karakter til OB.

Comment

https://fyens.dk/ob/ob-traener-alexa...var-med-bolden
          Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

fysik - han er generelt en god opspilsstation - modstanderne er også nødt til at bruge noget energi på ham. For mig at se er problemet lige så meget måden vi "bringer" bolden frem på - vi formår ikke at spille den frem - istedet tyr vi til lange bolde og forventer at Grot kan holde i dem, når så der ikke er en medspiller i miles omkreds, og Magnus Jensen får lov til at sidde på ryggen af ham - hvad er der så at gøre.
            Grot er helt rigtigt en stor spiller med noget fysik - han bruger den bare ikke. Jeg er med på, at han bruges som opspilsstation, men han mister konstant bolden (dommerlinien tillader bare meget fysik i nærkampene i superligaen for tiden). Han scorer heller ikke specielt mange mål, så jeg mangler stadig at forstå, hvorfor han er starter...

Comment

Nu har jeg ikke læst artiklen da den er bag ved betalingsmur, men helt ærligt med startopstillingen i går, så ser jeg kun en spiller der kan tage ansvar med bolden, det er Arp.

Hverken Niemec, Grot eller Ganaus har imo teknikken til at modtage en hold og holde fast i den, de har givetvis fysikken, men bolden hopper og danser.
              Og det ene efter den anden afspilning ender hos en modstander.

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Grot er helt rigtigt en stor spiller med noget fysik - han bruger den bare ikke. Jeg er med på, at han bruges som opspilsstation, men han mister konstant bolden (dommerlinien tillader bare meget fysik i nærkampene i superligaen for tiden). Han scorer heller ikke specielt mange mål, så jeg mangler stadig at forstå, hvorfor han er starter...
                jeg tænker det hænger sammen med at Niemic trods alt ikke har været her så længe endnu, og ja han har lavet fine indhop - men så er han da hellere ikke vildere. Men kan være man laver skiftet efter denne landsholdspause hvis ikke Grot begynder at få lidt bedre styr på bolden.

Jeg mener så heller ikke man hjælper ham - skal han bruges som opspilsstation - så skal Ganaus og Arp altså lægge tættere på ham så de har en chance på nedfaldet. Men generelt har vi vel tre gode angribere - men så heller ikke mere. Ganaus har scoret mål og ser hurtig ud - men hans første berøringer er heller ikke ligefrem 1. klasses.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Nu har jeg ikke læst artiklen da den er bag ved betalingsmur, men helt ærligt med startopstillingen i går, så ser jeg kun en spiller der kan tage ansvar med bolden, det er Arp.

Hverken Niemec, Grot eller Ganaus har imo teknikken til at modtage en hold og holde fast i den, de har givetvis fysikken, men bolden hopper og danser.
                  Og det ene efter den anden afspilning ender hos en modstander.
                  Alle angribere får 02 undtagen Niemic der får 4. Altså også 02 til Arp.
                  Askou og Bjørn P får 10. MacCoy får også kun 02.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Alle angribere får 02 undtagen Niemic der får 4. Altså også 02 til Arp.
                    Askou og Bjørn P får 10. MacCoy får også kun 02.
                    02 til Arp jo en joke. Han tager så mange bolde til sig og skærmer dem. Bedste på banen i den disciplin.

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Helt enig. De fleste dueller prøver han helst helt at undgå. Resten “knækker” han sammen på, så han reelt undgår duellen om hovedstødet. Jeg har aldrig set en så fysisk stærk spiller undgå så mange dueller. Det er helt grotesk. Han virker bange for at slå sig.

Comment

Working...
                      X