Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - SønderjyskE 03/10/25 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er jo en direkte konsekvens af den manglende bredde. Vi har foretaget én udskiftning, det er der nok en grund til. Vi spiller ikke med det udtryk træneren vil - og som han blev hentet til at implementere - fordi truppen ikke er bred nok.
    Jeg er helt uenig, selvom jeg ved, at det er fortællingen. For mig er AZ efterhånden ret tæt på kejserens nye klæder. Jeg har på intet tidspunkt set noget der minder om taktisk sammenhæng eller et fysisk udtryk - og jeg vover den påstand, at man burde kunne få mere ud af vores start-11er.

Jeg er pisse ærgerlig over det, men AZ har været en stor skuffelse for mig. Der er sket meget i fodbold, siden han var en profil i BIF - som så også endte med en fyreseddel.

Hvis andre trænere havde leveret kampe med det udtryk vi ser nu…..

Comment

Niemiec med en 70 meter sprint med bolden men sparker over målet.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

HOLD KÆFT hvordan spiller de sig til sådan en chance?? Og Myhra ender med at redde en kæmpe chance

Comment

Kæmpe redning af Myhra
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Der var vi heldige. God redning

Comment

.. det her er decideret en skændsel at se på. Ingen offensiv gameplan, andet end lange bolde til Groot. Ingen vundne dueller i hele anden halvleg, ingen “overvinder” kultur overhovedet… og et hold, som bare spiller for spiller er på det jævne, og på niveau med Søndersjydske. Længere er den jo ikke ?

Den ansvarlige ledelse i OB pisser endnu engang på 9.000 fynboer, plus det løse, som troligt har brugt en fredag aften igen igen, i håbet om forandring. Lige lidt hjælper det, for Thorborg vil ikke bruge, hvad der koster at ligge top 6, og indtil da, er det her hvad vi får.

Næste gang Troel Bech bliver interviewet, så slukker jeg, eller kaster sko efter fjernsynet, for intet af det han prædiker, kan ses bare tilnærmelsesvis på banen. Fair nok at tabe til AGF, Brøndby og FCK, men at levere sådan en indsat her på hjemmebane mod SønderjyskE… at vi er et sted, hvor det bare er normalt og vi acceptere det, er taber/nedrykker kultur..

Jeg har sgu givet op på det her.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg er helt uenig, selvom jeg ved, at det er fortællingen. For mig er AZ efterhånden ret tæt på kejserens nye klæder. Jeg har på intet tidspunkt set noget der minder om taktisk sammenhæng eller et fysisk udtryk - og jeg vover den påstand, at man burde kunne få mere ud af vores start-11er.

Jeg er pisse ærgerlig over det, men AZ har været en stor skuffelse for mig. Der er sket meget i fodbold, siden han var en profil i BIF - som så også endte med en fyreseddel.

ja jeg har set noget - særligt i starten af sæsonen så vi det - ikke i 90 af gangen, men i perioder i hver kamp. Der var vildt pres - og god energi. Og så gik vi døde efter 60-65 min. Så tror helt sikkert det spil vi ser nu er en direkte konsekvens heraf. Knapt så intensivt pres - så start 11 kan holde længere af hver kamp, det er et træk for at få holdet til at holde. For han stoler ikke nok på de unge midtbanespillere

Comment

Hold k... en søvndyssende kamp.

Comment

1-1 hjemme imod SønderJydske og vi er endda heldige med ikke at tabe...der er dømt krise.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja jeg har set noget - særligt i starten af sæsonen så vi det - ikke i 90 af gangen, men i perioder i hver kamp. Der var vildt pres - og god energi. Og så gik vi døde efter 60-65 min. Så tror helt sikkert det spil vi ser nu er en direkte konsekvens heraf. Knapt så intensivt pres - så start 11 kan holde længere af hver kamp, det er et træk for at få holdet til at holde. For han stoler ikke nok på de unge midtbanespillere
                      Der har ikke været noget, der bare minder om vildt pres i 60 minutter i én eneste kamp. Det er en hallucination.

Der har været øjeblikke med et fysisk udtryk - særligt mod FCM (første kamp er ofte sådan) og FCK.

Men lad os være enige om at være uenige. Måske tager jeg fejl.

Alle bør betragtes kritisk - også AZ. Lige nu virker han hævet over kritik trods et helt håbløst system.
                      Last edited by Jungledyret; 03-10-2025, 19:58.

Comment

Champagnebold............ hold nu op hvor er det dog forfærdelig fodbold.

Comment

Uforståeligt. Hvad skete der i anden halvleg? Vi var ja i god kontrol de første 45. Og anden halvleg gik fuldstændig til Sønderjyske.
                          - Norbert Elgert -

Comment

slut - fesen omgang. Vi var bedst i første halvleg - uden at skabe noget. Sønderjydske klart bedst i anden hvor vi skabte endnu mindre end i første...

det er sgu skidt at vi ikke har mere at komme med ja vi mangler Falk - men alligevel. Det ender med lange bolde til Duel - som Grot vinder en del af - men han har Magnus Jensen lige i rykken og ingen medspillere omkring sig så bolden ryger altid væk og det ender i ingenting.

Man kan godt tabe ude til Brøndby - men hjemme mod Sønderjydske der skal man altså komme med mere.

Jeg syntes desværre vi igen ser hvad det koster at man ikke var mere aktiv på sommerens transfer marked.

Comment

Det er skræmmende så dårlige vi er i det etablerede angrebsspil.
                              Vi kan kun score på dødbolde eller kontraangreb, det bliver sku for nemt at lukke ned.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Spot on.
                                AZ er bare ikke dygtig nok. Man skal simpelthen have langt mere ud af den start 11'er. AZ bliver udklasseret af Nørgaard efter pausen. Og to angribere gør det heller ikke bedre.

Comment

Working...
                                X