Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Sønderjyske fredag kl 19

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fusen er sgu gået lidt af AZ-ballonen for mig. Det er heller ikke nemt at bruge 15 år på hele tiden at købe ind på et nyt sæt af ideer, der denne gang skal genoprette klubben, for så gang på gang at blive skuffet.

Uanset om det handler om ledelse, ejerskab, træner, spillestil.

Det kræver sin energi at stå model til en sådan lidelseshistorie og så oprigtigt bevare gejsten på ny og på ny og på ny.

Oh well, sådan er det. Vel mødt i aften!

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Der er helt klar en SKAL vind kamp.
      Og der bliver en 3:0 sejr.
      Vi nærmer os et 5 års jubilæum for seneste 3-0 (0-3) sejr i Superligaen. Det skete på Lyngby stadion d. 23. oktober 2020! Måske det er et tegn fra de højere magter, Andreas?! Jeg håber...

Sidste gang vi vandt 3-0 i Superligaen på hjemmebane var også mod Lyngby. 20 april 2018!
      Last edited by Shots; 03-10-2025, 10:14.
      http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Fusen er sgu gået lidt af AZ-ballonen for mig. Det er heller ikke nemt at bruge 15 år på hele tiden at købe ind på et nyt sæt af ideer, der denne gang skal genoprette klubben, for så gang på gang at blive skuffet.

Uanset om det handler om ledelse, ejerskab, træner, spillestil.

Det kræver sin energi at stå model til en sådan lidelseshistorie og så oprigtigt bevare gejsten på ny og på ny og på ny.

Oh well, sådan er det. Vel mødt i aften!
        Overordnet set, så har jeg det ligesådan - jeg har dog nemt ved at lade mig rive med og betage af de nye ideer og planer.
        Jeg er bare oprigtig bekymret om hvor OB er, den dag Zorniger forlader os - for modsat mange andre trænere vi har haft, så har jeg ikke en følelse af at han har lyst til at blive i Odense i mange år (hvis det var muligt).

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Overordnet set, så har jeg det ligesådan - jeg har dog nemt ved at lade mig rive med og betage af de nye ideer og planer.
          Jeg er bare oprigtig bekymret om hvor OB er, den dag Zorniger forlader os - for modsat mange andre trænere vi har haft, så har jeg ikke en følelse af at han har lyst til at blive i Odense i mange år (hvis det var muligt).
          Jo, jeg kan heldigvis også stadig rive mig med, men jeg kommer hurtigere ned igen efterhånden. AZ skal vel lige vise sig som en succes, førend jeg overhovedet tænker de baner, men jeg forstår, hvad du mener.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Zorniger sagde helt fra starten af, at vi ikke måtte betragte ham som en frelser eller mirakelmager - det gjorde mange så alligevel. Læg dertil at han ikke har fået de spillere, hverken i kvalitet eller antal han har bedt om - så har vi det niveau vi ser nu. Det kommer til at tage tid - jeg håber blot at vi klarer at undgå en alt for nervepirrende afslutning - top 6 betragter jeg som lettere urealistisk.
            Vi bør efter min mening opgradere forsvar og midtbane i vintervinduet - og det skal være spillere til start 11 er - centralt forsvar og en solid 6 - 8 type.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Zorniger sagde helt fra starten af, at vi ikke måtte betragte ham som en frelser eller mirakelmager - det gjorde mange så alligevel. Læg dertil at han ikke har fået de spillere, hverken i kvalitet eller antal han har bedt om - så har vi det niveau vi ser nu. Det kommer til at tage tid - jeg håber blot at vi klarer at undgå en alt for nervepirrende afslutning - top 6 betragter jeg som lettere urealistisk.
              Vi bør efter min mening opgradere forsvar og midtbane i vintervinduet - og det skal være spillere til start 11 er - centralt forsvar og en solid 6 - 8 type.
              Det bliver spændende hvordan de ser især Ejdum og Bonde når de klar igen, de kan hver især spile begge positioner, men om det er godt nok ved jeg ikke, men de bør jo på deres meritter være med i billedet, men det skal jo også vises på træningsbanen - naturligvis. Jeg synes ikke at Falk har fundet melodien på hans 8er plads så det skal løses så vi får maksimal glæde af hans evner.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det bliver spændende hvordan de ser især Ejdum og Bonde når de klar igen, de kan hver især spile begge positioner, men om det er godt nok ved jeg ikke, men de bør jo på deres meritter være med i billedet, men det skal jo også vises på træningsbanen - naturligvis. Jeg synes ikke at Falk har fundet melodien på hans 8er plads så det skal løses så vi får maksimal glæde af hans evner.
                Jeg tror ikke, man skal regne alt for meget med Bonde. Det er en barsk skade, ikke mindst når man ikke er helt ung længere, og han har haft flere tilbagefald. Man må jo diskret tænke, om det er realistisk, at han kommer tilbage i en forfatning, hvor han kan matche den ønskede intensitet af AZ?

Uagtet plejer man jo at sige, at det tager lige så lang tid som selve skaden, før man er tilbage i reel kampform.

Jeg tør i hvert fald godt kalde, at vi næppe ser en Bonde i (kamp)form før næste sæson - hvis overhovedet.

Det er ren spekulation, og jeg håber at tage fejl. Bonde er sympatisk og var en undervurderet spiller for os.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg tror ikke, man skal regne alt for meget med Bonde. Det er en barsk skade, ikke mindst når man ikke er helt ung længere, og han har haft flere tilbagefald. Man må jo diskret tænke, om det er realistisk, at han kommer tilbage i en forfatning, hvor han kan matche den ønskede intensitet af AZ?

Uagtet plejer man jo at sige, at det tager lige så lang tid som selve skaden, før man er tilbage i reel kampform.

Jeg tør i hvert fald godt kalde, at vi næppe ser en Bonde i (kamp)form før næste sæson - hvis overhovedet.

Det er ren spekulation, og jeg håber at tage fejl. Bonde er sympatisk og var en undervurderet spiller for os.
                  Jeg tror jeg er enig i det hele, men Bonde skal dog være velkommen til at modbevise det spekulationen, og jeg er også mere end 99% sikker på han ikke spiller i dette år. Undervurderet fra da han først fandt en rytme sammen med holdet, og det vil være en påstand men jeg siger gerne at vi havde vundet flere kampe med ham på holdkortet i NB-sæsonen

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Det siges at Falk er syg…

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja såndet lige. Ikke godt….
                      bliver helt sikkert en svær kamp.

Comment

Så er vi fucked. Vores uden sammenligning vigtigste spiller.

Comment

det er han - start 11 har både McCoy, Sørensen og Owusu - så mon ikke Owusu rykkes op på midten

Comment

Kan ikke mindes hvornår der har været så få på stadion med 45 min igen

Comment

Myhra
                              Buergy Paulsen Askou
                              McCoy Leeroy Ouedraogo Adam
                              Arp
                              Ganaus Grot
                              Last edited by andlox; 03-10-2025, 17:25.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Myhra
                                Buergy Paulsen Askou
                                McCoy Leeroy Ouedraogo Adam
                                Aro
                                Ganaus Grot
                                De bagerste 5 markspillere i den opstilling der….

Comment

Working...
                                X